4 "Ne görücüsü be!"

598 28 22
                                    

Medya: Lvbel c5- Yapamam (önyargılı yaklaşmayın gayet güzel şarkı, tavsiye ederim.)
Medya: Faruk Çakır

)Medya: Faruk Çakır

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

××××××××

Karşımdaki Lavine bir bakış attım, onun misafirlerini evimde karşılayamazdım!

"Abi lütfen!" Diye yalvardı. "Başka türlü Akınla nişanlanmamızın imkanı yok. O cadı anası ben taa Orduya gelemem kızınızı istemeye dedi."

Benden önce evlenmesi hoşuma gitmiyordu, hani ilk önce büyükler evlenirdi ulan!

"Kızım bak adamların kaç kişi geleceği belli benim ev almaz o kadar insanı!" Bu konuyu daire kapımın önünde konuşmak saçmaydı fakat banada şimdi söylemişti ne yapayım yani.

"Ama abi-" Lavin sözünü bitirmeden yan dairenin kapısı açıldı.

Lavinin gözleri Faruk abiye kayınca gözleri açıldı ve biraz geri adım atmaya çalıştı. "Yavaş salak düşüceksin."

"Naber Furkan?" Dedi Faruk abi bana göz kırparak. Ardından, "bu kim?" Diye ekledi.

"Kardeşim, Lavin." Diye tanıttım onu. "Evlenmeye gelmiş yanıma." Diyerek göz devirdim.

Lavin koluma vurunca bende ona vurdum. "Vurma bak sikerim seni!"

"Ne evlenmesi lan?"

"Ya bunun kaynanası ben Orduya gelemem demiş şimdi bana yalvarıyor senin evde görücüye gelsinler diyede benim eve sığmaz ki o kadar insan bunu kadını var erkeği var."

"Haa," diyerek arkasındaki kapıyı kapattı. "E şöyle yapalım istiyosanız, benim daireyide katarız, erkekler bi tarafa kadınlar bir tarafa mantığı olmaz mı?"

Lavinin gözleri parlarken bana döndü. "Evet evet!" Diye fısıldadı.

"Yok ani raharsızlık veririz şimdi sanada."

"Yok oğlum sorun olmaz, hem kızın gözlerindeki parıltıya bak demek ki seviyomuş çocuğu işte."

"Ben üniversitede olmasaydım gösterirdim sanada dua et kızım ben Antalyadayım."

Lavinin suratı düşerken kenara çekilmişti. Faruk abi, "sen evlenmiycen sanki ne kızıyosun kıza!" Diyerek kızmıştı bana. "O zaman sorun kalmadı Lavin, gelecekleri zaman söylersin düzenleriz evi olur mu?"

"Teşekkürler abi valla." Dedi Lavin kahverengi saçlarını arkaya atarak.

"Çırpınma hadi gir içeriye." Diyerek açtığım kapıdan içeriye ittim onu. "Sonra görüşürüz, ha sen yamulmamışsın bakıyorum." Dedim Faruk abiye bakarak.

"Çok istiyosan gel yamult."

"Valla o gün çok sinirimi bozdun istesem çeneni yamulturdumda işte." Ben sözümü bitirdiğimde merdjvenin kenarından gelen Davut abiye kaydı gözüm.

00:00 - GayHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin