12. "Nasip değilmiş tüh!"

234 11 0
                                    

Medya: Yung Kyoto -Jackie Chan
Medya: Faruk Çakır

Medya: Yung Kyoto -Jackie ChanMedya: Faruk Çakır

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

××××××××

Kafamı başka tarafa çevirdim, kaşları çatıldı aniden. "İstemiyor musun?" Dedi geri çekilerek. Bense ona karşılık olarak gözlerimi kısarak kafamı salladım.

Onunla şu an bu şekilde beraber olmaya hazır değildim. Hayal kırıklığı yüzünden okunabiliyordu evet, fakat yapacak pek birşeyim yoktu ben onun kafasında değilim.

"Peki," diyerek geri çekildi. Zoraki bir gülümseme belirdi yüzünde. "Yorgunsundur yatmak istiyo' musun?"

Ayağa kalktım, omuzlarından tutunarak biraz yükseldim ve dudağını öptüm. "Kızmadın dimi?"

Tekrar zoraki bir şekilde gülümsedi. "Yook," dedi saçlarımın arasına bir öpücük bırakarak. "Kızmadın neden kıziyim bebeğime."

"Kızıyorsun ama." Dediğimde aniden ciddileşti.

"Hak ediyorsun ama," dedi ve sonrada ellerimi aldı. "Bu patilerini bana sürekli pençe olarak gösteriyorsun, ve bundan hiç hoşnut olmadığımı belirtmek istiyorum."

"Seviyosun dimi beni?"

"Malesef ki evet," dedi sırıtarak. "Hemde bir yıldızın aya olan aşkı gibi. "

Güldüm. "O nasıl oluyor ki?"

"Yıldızla ayın aşkını bilmiyor musun?"

"Yok bilmiyorum."

"Anlatayım mı?"

"Evet!" Diye cırlayınca Faruk yamuk bir gülümsemeyle karşılık verdi.

__________

"N'oldu bebeğim?" Gözlerimi kırpıştırarak Faruğa baktım.

"Dövceklermiş beni." Dedim hafif sırıtarak.

Anidem sertleşen surat ifadesiyle kalakaldı. "Ne demek döveceklermiş?"

"Ya okulda bir grup çocuk var, sürekli bana sataşıyorlardı bende en sonunda laf dalaşına girdim,"

"Ee?" Dedi dinlemeye devam ederek.

"Neyse okul çıkışı tuttu birtanesi yakamdan, dedi ki "alayn gelse hepsini sikicem kaçışın yok" dedi."

"Bak sen," dedi gülerek. "Kimmiş bu, tanıyor musun?"

"Evet bizim sınıftan, adı Adil."

Faruk aniden hafifçe doğruldu. "Soyadı?"

"Kurtuluş?" Dedim sorgulayarak. "Tanıyor musun ki sen?"

"Vay orospu çocuğu," dedi fısıldayarak. "Kendisi yetmedi birde kardeşini mi illet etti!" Diyerek resmen beni kucağından atarak ayağa kalktı ve telefonundan bir numara çevirdi.

00:00 - GayHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin