chained soul

2.2K 214 165
                                    

Ben Tanrı'nın seçtiği özel bir varlıktım. Kanım özeldi ve Kilise içindi. Zamanı geldiğinde görevimi yerine getirecektim. Yaşama sebebim bunun içindi. Normal insanlar gibi davranamazdım. Dört duvarın arasında, görevimi yerine getirmem gereken zamana kadar esirdim.



Kilise'nin çocuğu hayatında ilk defa bütün kurallara karşı gelerek bir günaha adım atacaktı.

Bu günahta boğulacağından habersiz..



LÜTFEN OKUYUN

Herkese merhaba arkadaşlar. Depremden etkilenmem sebebiyle verdiğim aranın ardından tekrar sizlerleyim. Bu kurgu bayadır planladığım fantastik bir kurgu. Kasvetli bir havası var. Take me to church şarkısından esinlenerek yazmaya başladım ve buradan da zaten dramatik bir kurgu olacağını anlayabilirsiniz. Bölümleri düzenli atmaya çalışacağım.

Yeni kurgumla ilgili bir takım uyarılar olacak. Lütfen bu kısmı okumaya üşenip geçmeyin🙏🏻

Bu hikayede bahsi geçen din tamamen benim kurguladığım fantastik dünyadaki benim kurguladığım bir dindir. Hiçbir inanışı hedef almaz. Bütün dinlere, inançlara saygı duyulmakta olup bunun yalnızca bir kurgu olduğunu aklınızdan çıkarmamanızı rica ediyorum.

Lütfen kurguyu okuyup bitirdiyseniz spoiler vermeyin.

Smut bölümlerinde uyarı yapılacaktır. Bütün hikaye smut içerikli değildir. Lütfen smut bölümlerini rahatsız edici buluyorsanız uyarılarıma kulak verip smut içeren bölümleri atlayın veya hikayeyi okumayı bırakın.

Lütfen şahsıma hakaret etmeyin. Karakterlere serbest.

Lütfen ship kavgası yapmayın çünkü kafamdakiler dışında yorumlara bakarak hareket etmeyeceğim.. Sizden tek isteğim bütün shiplere saygı duymanız. Hikayelerimi okuyanlar biliyordur, her hikayemde farklı shiplere yer veriyorum ve zaten yan shipler hiçbir zaman ön planda olmuyor yalnızca bahsi geçiyor. Bu hikayede changlix bir tık ön planda olabilir.

Lütfen kurgunun kopyasını görürseniz şikayet edin ve bana bildirin. (Elbette konu benzerliği olabilir ama birebir benzerlikte lütfen bildirin)

Lütfen bolca yorum yapıp bana destek olun🥹

Kurgudan beklentilerinizi ve sorularınızı da oldukça merak ediyorum. Yazmak isterseniz okur ve cevaplarım. İyi okumalar dilerim✨💜

chained soul |Minsung|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin