Előre szólnék, kicsit hosszabbra sikeredett a rész (igazából dupjlájára) ☺️
**Park Yoonah**
-----*1 évvel később*-----
- Bang Chanra! - hallatszódott a tömegben, egykét embertől majd az egész terem emelte a pezsgős poharát és mondta kórusban és minden szem a pódiumon említettre tévedt.
- Köszönöm! - Mosolyogott magabiztosan és hajlongott jobbra balra. - Köszönöm, hogy ti bíztatok bennem. Köszönöm nektek, hogy kitartottatok ebben a nehéz időben is mellettem. Remélem bizonyítottam, mind felétek mind magamnak, hogy a Bang vállalat méltó örököse legyek! Nélkületek nem sikerült volna! - emelte fel poharát ő is- Nélkületek nem lehetnék itt, úgy, hogy rátok is emelem poharam! - Majd tapsvihar követte beszédét, és lejött a tömegbe.- Yoonah! - intett felém, odamentem mellé és egy eddig ismeretlen befektetőnk felé. - Hagy mutassam be Yoonaht a feleségem. - fogta meg derekam és az előtte álló úriembernek mutatott be, mire meghajoltam.
Kicsit csevegtünk, de Jisung elhívott egyszer mellőlük.
- Chan, odajöttök majd a többiekhez?
- Nekem még dolgom van, de Yoo, szeretnél velük menni? - néz rám azokkal a gyönyörűen csillogós szemekkel, mire bólintok.
- Ha nem baj. - mosolyodok el, hisz nem értek a részvényekhez és van, amit unalmasnak is találok benne, de ő ebben érzi magát otthon. Én pedig minden döntésében támogatom és mellette vagyok.
- Dehogy. - simít végig karomon. - Majd, ha végzek én is csatlakozok!Jisung megfogta a kezem és húzni kezdett ahhoz az asztalhoz, ahol Felix, Hyunjin és ő ült.
- Hát a fiúk? - néztem Felixre, aki a kis pezsgőjét lötykölte.
- Most ide nem kellenek! - csap az asztalra Jisung - Most pedig mesélj. - veszi fel velem a szemkontaktus a kis mókus. - Milyen volt a nászút?
- Uhm. Chan csodálatos helyekre vitt el.
- Képzelhetem, mindenhogyan. - mire egy perverz vigyorgást kaptam Felixtől, majd felemelte a kezét - legyen szíves 4 Sex on the beach koktélt! - majd rám néz. -Ugyan Yoonah, magánszigeten voltatok, aminek gyönyörű tengerpartja van. Ki nem hagynám a lehetőséget én sem.
Mondandójára egyre vörösebb lettem és visszagondoltam a napsütötté partra, ahol igen, nem csak az idő volt forró, hanem köztünk a hangulat is. Megérkeztek az italok és egy nagyot kortyoltam bele.- Felix, nem tudom elégszer megköszönni elégszer Changbinnak, hogy egy hetet ott tölthettünk a magánszigetén...
- Ugyan drágám. De ha babát vársz, akkor minket értesítsetek elsőnek!
- Rendben! - egyre jobban éreztem, hogy arcom a piros minden színébe pompázik és még a koktélt is lehúztam.
- Chan sokat dolgozott. Megérdemeltétek. - Szólalt meg Hyunjin is.
- Seungmin is. Nagyon örültem, amikor újra ott volt. Az ő szakértelme és a Channieé kiegészítik egymást. Kiváló titkár és tanácsadó is. - simítottam a kezére - Szóval örülök, hogy visszajött hozzánk.
- Legyen szíves még egy ugyan ilyen kört! - Emelte fel a poharát Lixi és a pincérre nézett- Ma este Binnie visz majd haza ölbe, nem érdekel!Ahogy az idő ment, egyre több koktélt iszogattunk meg, a bottom osztag és én pedig kezdtünk elhajolni. Hyunjint hazavitte Seungmin, Jisungot pedig már egy ideje nem látni Minhoval, pedig még nem rég itt incselkedett az ölébe a mókus...de egy jó ideje őket se láttam... talán... hm...
Habár én egy kicsit lassítottam az iszogatással, de néha csak lecsúszott pár korttyal több mint amit akartam. A tömegbe el kezdtem keresni a párom, akit egy kis idő után megtaláltam.
Az az öltöny ahogy feszül a széles vállán, az a kisugárzás. És az a büszkeség, a magabiztosság és az a tökéletes test, ahogy mosolyog csak úgy olvadozok...
Egyre jobban égett az arcom ahogy a mámoros éjszakáinkra visszagondoltam. Ahogy hozzám ért, ahogy kikészített. Azok a szerelmes csókcsaták éjszakánként.
YOU ARE READING
A Főnököm karjaiban -Bang Chan ff.✔️
FanfictionBang Chan egy nagyvállalat örököse, aki a sok munka miatt egy házvezetőnőt alkalmaz, de nem gondolja soha, hogy bárkit is hosszútávon tudna dolgoztatni nagy elvárásai miatt. Park Yoonah állást kap házvezetőnőként, azonban nem gondolja, hogy a főnöke...