**Írói szemszög**
-----*5 évvel később*-----
Beköszöntött a tavasz, a szellő is már a meleg időt hozta magával. A fák rügyeztek a természet éledezni kezdett, zöldült kifele a fű, virágok nyiladozva dőltek meg a meleg szellő alatt.
A Bang család pedig nem kicsit volt boldog, hogy végre a téli hűvös időből, lengébb öltözékbe a kertben sütögethetnek a Seo családdal, akik már előkészülve várták a maradék két házaspárt gyermekeikkel.
Apró léptek lepték el a kert ösvényeit, a szélben pedig a hinta nyikorgása mellett két gyerek kacagása és felhőtlen boldogsága hallatszott.
Nem sokkal a nászút után Yoonah teherbe esett és sikeresen megszületett fiú gyermekük, a kis Hajun. Felix és Changbin is összeházasodtak Ausztráliába és béranyát fogadtak és kisvártatva megszületett Jia.
A két gyermek pedig együtt nőtt fel, a szülők pedig boldogok voltak, hogy a két gyerek szinte egymás lelkitársára találva legjobb barátokká lettek.
Yoonah hasa pedig újból kerekedett, gyönyörű boldog kismamaként üldögélt már csak a gyerekek társaságába, mert lassan a 9. hónapban járt, így kicsit nehezen mozgolódott, de férje Chan, mindig ott volt mellette. Akármennyi munka is volt, hatalmas szeretettel a szívében segítette állapotos gyönyörű párját. A baba nemét már korábban közölték, így tudni lehetett, hogy kislányt vár, a kis örökmozgó gézengúzuk mellé.
Changbin és Chan a grill mellett álldogáltak a pácolt zöldségekkel készítgették közben pedig sörüket óvatosan kortyolgatva beszélgettek. Felix pedig odabent készítette el a salátákat, Yoonáhtól átvéve a feladatot. A két fiatal 4-5 éves pedig boldogan sürögtek körülöttük egymást kergetve.
A picik annyira elmerültek a saját világukban, annyira felszabadultak voltak. Annyira élettel telik. Annyira gyönyörű gyerekek voltak. Hajun örökölte apja orrocskáját, gödröcskéit és göndör fürtjeit, magabiztosságát, erős karakterét, míg anyja gyönyörű szemeit. A kislány pedig Felix pisze orrát, szeplőit és azt az életteli mosolygós napocska arcot.
Egyszer megszólalt papás mamás játék közben Hajun.
- Jiji, ha elég idős leszek megígérem elveszlek feleségül! - mire nem vártan a kis Jia arcára puszilt egyet.
- Nagyon örülnék annak Oppa!
- Elmondjuk anyuéknak? - Mire Jia bólintott majd Hajun Jia kis mancsát megfogva szaladtak Yoonához.- Anyu! Képzeld! - mutatta összekulcsot aprókezeiket újságolva a jó hírt - Feleségül fogom venni Jiát!
Yoonah elmosolyodott a két csöppségen, majd Chanék felé kiáltot.
- Hallod Channie? - mire Changbin és Chan odafigyelt rájuk - A két fiatal már most az esküvőjét tervezi! - majd mosolygósan kihúzta magát Hajun és apjuk felé fordult a kislánnyal.
Changbin mosolyogva nézte a két fiatalt és a hajába túrt.
- Ezt velünk fiatal úr nem kellene megbeszélni? Még a miénk a kis Jia! Előbb nőjetek fel! - majd odament és a buksiára simított a kicsiknek. Eléjük guggolt. -Aztán nekem vigyázz azért a lányomra, mert apád bánja majd, ha nem! - majd arcát csípte össze.
- Igen Changbin bácsi! Mindentől megvédem a lányukat! Még a szörnyektől is és a sárkányoktól is! - majd felcsillant a szeme. - Hozom is a fakardomat! Apuuuu!!! - elengedte a kislány kezét és Chanhoz szaladt. - Hol van a fakardom?
- Minek az neked? - nézett kérdőn a picire.
- Meg kell védenem Jiát, Changbin bácsinak megígértem! - majd hatalmas szemeivel figyelte apja szavait.
- Inkább segíts Felix bácsinak előbb teríteni. Lassan itt vannak Lee-ék is. - majd a fiú kócos göndör hajába túrt.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
A Főnököm karjaiban -Bang Chan ff.✔️
Hayran KurguBang Chan egy nagyvállalat örököse, aki a sok munka miatt egy házvezetőnőt alkalmaz, de nem gondolja soha, hogy bárkit is hosszútávon tudna dolgoztatni nagy elvárásai miatt. Park Yoonah állást kap házvezetőnőként, azonban nem gondolja, hogy a főnöke...