29. Mélyrepülés

403 23 4
                                    


**Park Yoonah**

Annyira hirtelen, annyira váratlanul ért a dolog.

Egyik pillanatban még hazafele tartok Channal, kinyitja a kocsiajtót majd besétálok a házba, majd a másikba észrevettem, hogy nem jött be már elég régóta és kiérve a kertben a vér is az ereimbe fagy meglátva a pisztolyt és szinte úgy kell lerángatnom egy férfiről... Majd hívtam egyből Lee Knowt. 

Gyorsan teltek az események. Én pedig álltam, oldalamon Bang Channal, kinek kezéből csöpögött a vér... Mikor leraktam a telefont azonnal a kötszeres dobozért siettem. Elállítottam Chan sebét, lefertőtlenítettem és bekötöztem gézzel.

A férfi a földön feküdt és nyöszörgött fájdalmába, Chan alaposan elintézhette. Orrából ömlött a vér arca pedig duzzadt volt az ütésektől. Ülve várta, hogy eltegyék szabadlábról.

A csendes utcát a rendőrautó szirénája törte meg, onnantól pedig mint ha villámsebességbe kapcsolt volna az idő. A férfit letartóztatta Lino és berakta a rendőrautóba, miközben Jeongin vette fel a jegyzőkönyvhöz szükséges dolgokat.

- Mielőtt magán akcióba kezdesz kedves Rambó, hívhattál volna minket. - állt Chan mellé Lee és a kezét a vállára tette.
- Nem volt idő. Fegyver volt nála és kitudja mit tervezett vele. Önvédelem volt. Betört a portámra!
- Nyugi Chan értem én, de meg is ölhetted volna, akkor nem tudtam volna elvinni a sarat.
- Igen, tudom. - sóhajtott egy nagyot - Ha Yoonah nincs itt, akkor lehet tényleg végzek vele.
- Bevisszük, nagyjából ellátják a sebeit és őt is kihallgatjuk, most már kifújhatod magad. Mert a kinézet alapján ez az az ember, akit keresünk.
- Rendben Lino. - bólogatott - majd szóljatok, ha meglesz a kihallgatás.
- Mindenképp. Most pedig, még van egy kis dolgunk. A pasi zsebébe volt egy slusz kulcs, Jeongin! - mire a rókaszemű odafordul- Kapd el! - majd kezébe dobja. - Keresd meg a kocsit és hozd az őrsre. Ott találkozunk!
- Igen is Hyung!

Elviharzott a két rendőr, majd újra csend lett. Pár napra rá, behívtak minket is Channal a bíróságra. Kiderült a férfi mindvégig valakinek dolgozott...



... És az a valaki nem más volt mint...




... Chan apja.

Kiderült, hogy megfenyegette. Először csak a pénzzel dobálózott és azzal, hogy vezérigazgatónak teszi be emberünk mikor elraboltatott. Majd a családja és a munkája elvesztésével fenyegette... És mikor kiderült, hogy túléltem, a férfi félelmében tervek nélkül akart az életemre törni, hogy bizonyítson.

Mind ez a pénz és a hatalom miatt... Képes lett volna ölni, nem csak engem, hanem a tűzesetkor otthon lévő embereket is.

Chan a rendőrökkel pedig a vallomás után elindultak megkeresni az apját.



**Bang Chan**

Az apám irodája előtt állok, én és pár fegyveres rendőr az élükön pedig Lino. Bekopogok, majd mikor hallom, hogy bejöhetek, kitárva az ajtót, a rendőrök rohamozzák meg apámat, aki nem kicsit meglepődött.
- Miben segíthetek biztosurak? - tesz úgy, mint aki semmiről se tud.
- Bang úr! Emberéletek veszélyeztetéséért, testisértésért letartóztatjuk! - majd Lee előállt a bilinccsel és a zár kattant a kezén.
- Elmerted árulni az apádat te fattyú!?- mérgelődött miközben meglátott az emberek között.
- El. Amiért megakartad öletni Yoonaht! Nem érdekel, hogy az apám vagy!
- Nee! Kérem engedjék el kérem! Ártatlan a férjem! - rontott be siránkozva anyám.
- Ne haragudjon hölgyem, de nem tehetjük - ment oda hozzá Jeongin és fogta meg a kezét. - Ne haragudjon, de az ön férje nem is egy dologért lesz elítélve. - mire anyám még jobban látszott, hogy összetörik és a földre rogyott. Szinte már sajnáltam is.

A Főnököm karjaiban -Bang Chan ff.✔️Where stories live. Discover now