Bazen bir gözyaşı döktüğüm çaresizliğin girdabında öylece sürünüyorum.
Soğuk bir esinti esiyor bedenime ve nefessiz bırakıyor soluklarımı.
Kulağıma bir müzik sesi nakşediyor ve anında kesiliyor sözlerin melodisi!!
Göz bebeklerimin girdabında anılar dolaşıp duruyor ve eski kimliğimi özlediğimi farkediyorum...
Sessiz bir nefes alıp derince ağlamamak için suçluyorum masum tarafımı.
Kendi adaletimi kendim yok ediyorum...
Bir terazi yırtık poşette sunulmuş önüme ve neye çalıştığını anlayamıyorum.
Ellerim de kanlı bir bıçak ve bir o kadar da kan akıtan bileklerim,
Kimler kesti de delili kollarıma bırakıp kaçtı anlamış değilim.
Şüphesiz varlığına tek bir saniye şüphe duymadığım Allah'ıma sesleniyorum sesim çıktığı kadar...
Boğazım da bir ağrı var ve yağan yağmurdan bir damla düşüyor dudaklarıma.
Bir kızın ağlayan sesini duyuyor ve dönüyorum arkama;
Upuzun saçları öylece ağlıyor gözleri ellerinin arkasında saklanmışken!
Kekeme kalmış umutlarım konuşmayı beceremiyor ve terk ediyor tüm güzellikler sillesi ağır ruhumu.
Okşadıkça şımarttığım cesaretimin altında sessizliğe bürünüyorum tekrar
Cesaret susmakta saklıdır ve bir hazine misali daha keşfedemedi kimse bu gerçeği...
Ve vefasızca arkama saklanan geçmişime kısa bir bakış atıyor gözlerim
Esinti gibi geçip giden acılar her bir geçişinde ruhuma darbelerini nakşediyor zira acıtmasa hatırı kalır zamanın.
Yağmura inat kuru kalmış toprağa kırılmış dizlerimi teslim ediyor ve bir gözyaşı bırakıyorum girdabıma
Her damla gözyaşım bir fidan misali acıları yeşertiyor.
Sessizce gözlerimi kapatıyor ve öleceğim tarihi diliyorum tanrıdan
Zamanın geçmesini, ve o günü bekliyorum Allah'tan...
Instagram gamzeq3 🐣💚
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ENKAZ KELEPÇESİ (ŞİİR KİTABI)
PoetryKENDİ YAZDIĞIM ŞİİRLERİ PAYLAŞIYORUM Okşanmamış saç telleri, Ve hüzünlü kahveler...