Küçük bir valizin yolculuğu bu hayat dedikleri anlamsızlık...
Ne kadar uzun sürecek meselesi bilinmeyen yaşam, yada kısamı sürecek, ki ben doymazken nefes almaya?
Kaç günahın bedeline ev sahipliği yapacak bedenim?
Hangi birine yüzleşme ayarlar yüreğim, peki ya cesaretim ne der bu işe!?Çığlık atacağım şimdi bu hayat dedikleri uçurumda, ki ben biliyorum bastırır çığlıklarımı martılar...
Gökyüzü yakarışlarımı duymak istemezcesine arttırıyor şiddetini rüzgarın, geriye bağırışlarımdan küçük fısıltılar kalıyor fırtınanın uğultusuna karışan...
Denizin geceye karıştığı dalgaları vuruyor sessizliğime ,
Ve uçurumun ucundan düşen her bir gözyaşım benliğimden koparcsına karışıyor denizin günahsız sularına
Bense çaresizce izliyorum çaresizliğimi...Kalbim ritimlerini arttırıyor yaşamak istediğini belirtircesine
Tutup sökmek gelseydi elimden dururmuydum bir saniye bile?Oysaki hala bu gece de bir kere daha yalnızlığımı hatırlatıyor bana kalbim ne acı bir gece daha başımı yastığa koyup uyumak isterken yüreğimi avutarak sabahı bualacağım gibi gözüküyor hoş doğacak hiç bir sabah daha aydınlatmadı karanlığımı, karanlığım içime çekerken umutlarımı sessisce bir elin yardıma gelmesini bekliyor benliğim sanırım o daha yitirmemiş umutlarını ruhum teslimiyetini belirtip çekilmişken kenara...
Ve lütfen bir ses katlanılamaz hale gelip sustursun şu içimdeki çocuğun ağlamarını!!!
Hayır, söylesene hayat günahı neydi içimdeki çocuğun...?Upuzun aradan sonra ilk defa şiir attım💅🏻 beğenip en sevdiğiniz sözü yorumlara yazın plsss✨💙
Byss🍫🍓
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ENKAZ KELEPÇESİ (ŞİİR KİTABI)
PoetryKENDİ YAZDIĞIM ŞİİRLERİ PAYLAŞIYORUM Okşanmamış saç telleri, Ve hüzünlü kahveler...