chapter 1

100 4 2
                                    

,,Už jste tam dávno měl být, Taehyungu," vešel muž středního věku. Měl tmavé, hnědé vlasy, které kvůli slabému světlu vypadaly jako černé. Na bradě mu už rostly vousy, nejspíš se zapomněl oholit. Měl moc milý kukuč, ale tvořili se mu kruhy pod očima.

Dotyčný do sebe šňupl rozdrcený prášek, který měl shrnutý do rovné linie na svém stole s make-upem. Zhluboka se nadechl a se zavřenýma očima zaklonil hlavu.

,,Taehyungu," znervózněl muž. ,,Já vím," štěkl po něm. Pohotově nahmatal svou pistol a namířil s ní na svého "opatrovatele". Nemrhal časem a vystřelil. Kulka proletěla těsně vedle muže, rovnou do stěny, kde zanechala dírku.

Yeongun byl na to už zvyklý, ale i tak sebou trhl a pevně zavřel oči, jakoby ho to mělo ochránit. ,,Já vím," zopakoval a postavil se na rozklepané nohy.

Měl na sobě uplné černé tílko, které mu končilo nad pupíkem. Kolem sebe měl obmotané různé řetězy a popruhy. Jeho intimní místečko mu zakrývaly tmavě růžové tanga, které byly lemované černou krajkou a nohy mu zdobila černá obuv s dlouhými podpatky.

Jeho husté načesané vlasy mu mírně zakrývaly jeho make-up. Stíny měl udělané kouřově černé linky a pod okem i nad měl nanesené třpitky, které bude asi tak týden smývat.

Bez mrknutí pozoroval Yeonguna, kolem kterého prošel. Yeon nahlas vydechl, jakokdyby v Taehyungové přítomnosti nemohl dýchat.

Šel dlouhou chodbou, po které bylo několik dveří až se dostal k hlavnímu co je v této budově. Už z jeho šatny šla slyšet hlasitá hudba, že šlo sotva slyšet jak tam po sobě lidi řvou.

Bar hrál všemi barvami. Na sebe se tlačila spocená těla lidí, kteří se pohybovali do hudby. Každý druhý měl v ruce cigárko a v druhé skleničku s alkoholem.

Taehyung si na rty natřel ještě růžový lesk a mohl si, model chůzí, dojít na své taneční místo. Prošel kolem dalších tanečníků aniž by jen o ně zavadil pohledem. Byli pro něho nic. A tak to bylo i pro ostatní. Jen Taehyung je vždy hvězda večera a bar je plný jen díky němu.

Jen co ho lidi zahlídli se rozpištěli a roztleskali. Byl dechberoucí.

Chytil se své tyče a na něho padl jiný odstín mordého světla, aby byl líp vidět. Provokativně si olízl rty a všechny si pozorně prohlížel.

Začla hrát jiná hudba a on pomalu sjel po tyči dolů do kleku, kde pak od sebe roztáhl nohy.

Různě sebou kroutil, osahával se a svůdně mrkal na své pravidelné diváky. Všechnu pozornost si shrábl jediným pohledem, až i ostatní tanečníci žárlili.

---------

Pod sebou měl už spoustu peněz, které mu házeli. Musel až vzdychnout nad tou hromadou, která patří jen jemu. Tak moc miloval vůni peněz.

Otočil se publiku zády a tím jak se ohl pro pár bankovek, vyšpulil na ně svůj kulatý zadeček, kterým zatřepal. Hned se ozvalo pískání a hlasité povzdechy. Musel se ušklíbnout nad tím jakou má nad nima moc.

Došel ke kraji stolu a dřepl si, aby byl skoro ve stejné výšce jak ostatní. Teď měli většina možnost na něho sahat a Taehyung si to užíval.

Tae natáhl svou ručku a pohladil jednoho chlapa po spocené tváři. Svůdně se na něho koukal, až to muž nevydržel a přitáhl si ho do polibku. Začal ho dravě líbat a Tae se nechal, jen nespolupracoval.

Když ale zahlédl jak s jeho šefíkem mluví tak moc atraktivní muž, splašeného chlapa od sebe odstrčil a vrátil se zpět ke své tyči. ,,Líbal mě! Mě líbal!" vychloubal se všem.

 Věděl, že si ho zamlouvá na noc. Spoustu lidí si ho už zamlouvalo na noc, ale nikdo nebyl ještě tak atraktivní jako byl on.

Husté, delší vlasy mu padaly do oči. Měl je mírně vlnité. Jazykem si přejížděl přes své rovné, bilé zuby. Neviděl mu tak jasně do obličeje, kvůli tmavému světlu.

Popíjel svůj drink a nespouštěl z Taehyunga své tmavé oči a on nespouštěl oči z něho. Byl celý roztřesený z toho napjetí, které je mezi nima. Provokativně se na Taeho ušklíbl, nad čímž musel vzdychnout.

Písnička skončila, zhaslo se jeho světlo a on mohl zmizet ve své šatně. Nemohl se dočkat až stráví noc s takovým sexy mužem.

Do chvilky na něho klepal Yeongun. ,,Dnešek ti ještě nekončí," naznačoval mu, že si ho na dnešní noc někdo koupil. ,,Oh bože, já vím, jsem už z toho celý mokrý. Kdyby jsi ho viděl," celý se vzrušením zatřepal.

Yeon nad ním jen protočil očima. Mají tady tolik tanečníků a on na starost dostane právě jeho. Zdrogovaného, věčně nadrženého zabijáka.



---------

Hello, hello u nového příběhu! Myslím, že se nám to rozjelo už i v první kapitolce

Tenhle příběh jsem chtěla napsat více podobný seriálu euphoria. Mělo to mít podobný vibe, ale jak jsem to psala vyklubalo se nakonec z toho docela něco jiného, ale přece jen nějaké kapitoly to můžou připomínat.

Nevím jak to bude s vycházením kapitol, nejspíš to opět nebude takové pravidelné jak bylo u mého prvního příběhu. Mám před sebou ne zrovna lehký "boj" se školou, ale budu se snažit!!

Snad se bude líbit a už předem se omlouvám za všechny chyby a překliky, které se tu objeví, zatím byeee <3


ig: _taetaexkook

Lovers in crime |jjk x kthKde žijí příběhy. Začni objevovat