,,Kurva, nejlepší šukačka ever," celý vysmátý vešel do polorozpadlého pokoje, kde to smrdělo po všech těch mrtvých myších, které leží v rohu. Přes rozbité sklo prosvítalo denní světlo. Okna byla zaprášená a kolem byla už i plíseň, která byla i na zdech.
Posprejované stěny, polepené plakáty, se pomalu bořily. Uprostřed byl menší zaprášený gauč, který stál opuštěně venku a tak ho donesli dovnitř. Všude byl binec, ale oni už jsou na to zvyklí a nechcou to měnit.
,,Jdeš pozdě," zavrčel vysoký muž, z kterého jde hned na první pohled respekt. Jeho přivřené oči propalovali Taehyungovu postavičku, ale ten si z toho nic nedělal. ,,Měl jsem dlouhou noc," mykl rameny a sedl si vedle něho na gauč.
Pootočil hlavu jeho směrem a dál ho vraždil pohledem. Pak si povzdychl a prohrábl si své krátké tmavé vlasy, které měl z boku ještě víc vyholené. ,,Namjoonie," našpulil pusu a pohladil ho po stehně. ,,Ughh.. Nesahej na mě," odstrčil jeho ruku, svou svalnatou a celou potetovanou.
Byl to opravdu drsňák. Ani komár si netroufá mu pískat u ucha přes noc. ,,Nebuď hned takový, kažíš mi náladu," protočil nad ním očima. ,,Ty jsi mi ji už zkazil," ironicky se pousmál a zvedl se ze zablešeného gauče.
,,Tak šup, šup, povídej detaily," přicupital k němu drobounký chlapec, který byl ve stejném věku jako on. Jeho oranžové vlasy zářili přes celý zašedlý pokoj.
Skočil vedle Taeho na gauč a celý se na něho nalepil. ,,Ne! Žádné detaily nebudou, proboha," přeměřil si je oba dva pohledem, kteří se jen šklebili. Byli tady nejmladší, takže za většinu průserů a nepovedených akcí může tato dvojka.
,,Má jen nedostatek sexu," mrkl na Joona, který by ho v tu chvíli nejradši uškrtil, jako každé jiné dny. ,,Neboj brouku," otočil se na Jimina, který se na něj svýma velkýma očima díval a čekal co dál z něho vypadne. ,,Stav se pak ke mně a já ti vše řeknu, Jiminie" zašeptal mu blízko rtů a své si schválně ještě olízl.
,,Taehyungu, doprdele už s tebou! Tady to není jen nějaké povídaní u ohníčku, tak se kurva uklidni, nebudu ti to říkat každý den!" Namjoon má z Taehyunga nervy v prdeli. Nikdy nepoznal jiného člověka, který by ho tak sral jako Tae.
,,Tak neříkej," mladší se jen na něho pobaveně tlemil. Ostatní chlapi v pokoji by si kdysi brali popcorn při těhle situacích, ale teď... Teď už to je vše na denním pořádku. Namjoon jen zavřel oči a zhluboka se nadechl. Tae sledoval jak se jeho svalnatá hruď zvedá a to mu připomnělo, že Jungkookovo tělo bylo postaveno snad jen ze svalů.
Kousl se do spodního rtu, který má ještě z noci nateklý a potutelně se culil. Probral se, až po něm Namjoon hodil svou botu. ,,Já to děcko jednou zabiju," promnul si krk a nevěřícně se koukl na ostatní, kteří už nad tím jen mykly rameny. ,,Vnímej kurva," prskl po něm. ,,A podej mi tu botu."
,,Já vnímám," protočil očima a staršímu hodil botu. ,,Ne, nevnímáš. Přemýšlíš nad blbostma," zamračil se a u toho si hrál se svou zbraní. Taehyung se divil, že z toho neustálého mračení tam ještě nemá vrásku. ,,Prosím? To že myslím na to, jak mě někdo nakládá, není blbost," uchechtl se a rozmáchl se rukama. Jak to mohl vůbec říct..
,,Víš co, jdi mi už z očí. Nejsi tu ani hodinu a už mám chuť tě zabít," mlaskl. ,,Ten má zas náladu," zamumlal otráveně a už se zvedal z gauče. ,,Řekl jsem vypadni, hned!" vystřelil na něj, aby ho postrašil, ale ten tam jen tak stál a pozoroval své nově nalakované nehty. ,,Vedle," řekl, aniž by zvedl pohled.
Jimin asi jako jediný se těm dvoum stále tlemil. ,, Přestaň se smát, jak kokot," prskl po něm. Radši zmkl, nebude riskovat jak Taehyung.
---------
Dnes už od rána bylo zataženo. Celé město bylo zašedlé a jen se čekalo kdy se rozprší.
Taehyung šel v proudu lidí, kteří se ženou do práce nebo domů nebo nechtějí zmoknout. Všichni do drobného Taehyunga vráželi a neřešili to, protože ho neznají. Kdyby věděli, už by klečeli na kolenou a prosili o odpuštění.
Svou nezdravou tvář zakrýval kapucí a rouškou. Byl bílí jako stěna a jeho tmavé vlasy ho ještě víc ozařovaly. Neustalé kruhy pod očima a kvůli braní drog jeho pleť už nebyla tak jemná jak byla kdysi. Byl hubený jak tyč, je jako chodící kostlivec.
Odpojil se od davu a zabočil do tmavé uličky, kde taky chcípl pes. Bylo tady víc temno a ticho, kdo by tady přece chodil.
Domy tady byli opuštěné, když nebudeme počítat bezdomovce. Taehyunga to ale neděsilo, šel dál aniž by se nad něčím pozastavoval, teda až na..
,,Ahoj kočičko," objevila se před Taehyungem špinavá socka. Trhl nad tím jaké smradlavé stvoření se před ním objevilo. ,,Co tu tak sám?" zašklebil se muž a Tae se pousmál. ,,Ale já nejsem sám," schoval si ruce do kapes od tepláků. ,,Nejsi?" byl zmatený, protože kromě mladšího tady nikoho neviděl.
,,Nejsem," vytáhl svou pistol, s kterou zamířil na muže a u toho se nepřestával usmívat jak neviňátko. ,,O-ohh.." zasekl se a v očích se mu mihl strach. ,,Bojíš se, miláčku?" olízl si provokativně rty a pomalu začal stlačovat spoušť.
Bezdomovec začal pomalu couvat, aby se dostal co nejdál od Taehyunga. Má to ale smůlu v životě. ,,Neodpovíš?" spadl mu úsměv a aniž by starší odpověděl, vystřelil. Kulka ho zasáhla přímo do čela.
Nahlas zakřičel. Nezabilo ho to. Teď bude trpět. Spadl na zem a rychle dýchal. Bolest byla nesnesitelná. Slzy se mu míchaly s krví, která mu tekla proudem. Tae se jen pousmál a toho ubožáka překročil, aby mohl pokračovat ve své chůzi.
---------
Hello!
Tak už jsme se nějak seznámili s namjoonem a jiminem a v další kapitolce zase s další postavou.
Jak se vám to zatím líbí? <3
ČTEŠ
Lovers in crime |jjk x kth
FanfictionMy boy's an ugly crier, but he's such a pretty liar. And by that i mean, he said he'd change. My boy, my boy, my boy... Don't love me like he promised. top: Jungkook bottom: Taehyung !Postavy v příběhu nemají nic společného s opravdovými členy ze...