chapter 12

30 2 0
                                    


,,Nebude tě dnes večer ten tvůj postrádat?" zapálil si Jimin cigaretu. Ležel u Taehyunga doma a společně se chystali na večerní akci. ,,Řekl jsem mu, že dnes nebudu a on má prý noční," natočil si poslední natáčku na pramen vlasů. Jimin se pro sebe ušklíbl.

,,Oghh.. Nedívej se takhle," protočil Taehyung očima. ,,Jsi do něho udělanej," potáhl z cigarety. ,,Jedině tak z jeho péra," došel za oranžovlasým a vzal si jeho cigaretu. ,,Opravdu nejsem z NĚHO udělaný, ten je jasný rodinný typ a to opravdu není nic pro mě," uchechtl se. ,,Ale vychvaloval sis ho."

,,Včera se chtěl objímat," zamračil se mladší. ,,Takže by ti bylo jedno, kdyby třeba mrdal i s někým jiným?" zvedl pohled na černovláska. ,,No jasně," zasmál se. ,,Tak co je potom tohle," vytáhl mobil z kapsy a najel tam na článek, který dnes ráno na něj vykoukl.

Taehyung si to se svráštělým obočím četl. ,,Nevíš, kdo to tak mohl udělat?" pozvedl starší obočí. Tae se musel zasmát. Byl to článek o tom, jak našli v baru, kde pracuje, mrtvého muže. ,,Proč by jsi mu to udělal jen tak, že?" olízl si rty a čekal, až se Taehyung přizná s tím, že přece jen žárlí.

,,Proboha, nech to tak," zakroutil nad ním hlavu a došel si pro svůj fén, který ukradl jednomu tanečníkovi, s který jednou chvilku sdílel šatnu.

,,Přece jen by ti to vadilo," vítězně se zakřenil. ,,Určitě musí být něco ultra, když už i žárlíš," vysmíval se mu Jimin dál. ,,Drž hubu radši," zavrčel nepříjemně.

---------

,,Musím za Hyun, mám u ní boty," rozhodl, když vyházel všechny věci, které má ve skříni a ty jediné boty, které si vzal z práce, aby je měl i doma, jsou teď jinde.

,,Za ní zajdem při cestě, ne?" pohodil rameny. Tae nahlas vydechl. Jak moc nesnášel, když se mu někdo snažil předělat plány, i když dávali větší smysl. ,,Fajn, rovnou ji napiš, ať se taky chystá," svolil mu.

,,Zajedeme za ní dřív, abych se u ní mohl namalovat. Aspoň bych pak nemusel do práce," vzal ze země batoh, do kterého začal házet oblečení, do kterého se večer obleče.

,,Proč jsi ho nepozval?" vykřikl do prázdna Jimin. Taehyung se zarazil v činnosti a s pozvedlým obočím se otočil na staršího. ,,Už jsem řekl, bude v práci a nevíc chci s ním jen mrdat," zamračil se. Z Jungkooka byl hodně udělaný, ale nemohl to nijak dát na venek, těžko se to přijímá.

,,Kdyby jste si psali, vsadím se, že by ses u toho culil," hodil po něm polštář. ,,Culil bych se, jen kdyby mi poslal dick pic a teď už se o něm nebudu bavit," zamumlal. ,,Já si myslím, že-"

,,Nic si nemyslíš! Drž píču kurva! Řekl jsem, že se o něm bavit už nebudu!" nevydržel to a začal při každém dalším slovu zvyšovat na Jimina hlas. ,,Rozumíš?" došel k němu a silně ho chytil za tváře, které mu bolestně zmáčknul. ,,Nebuď kokot, Taehyungu," zamumlal a snažil se dostat z jeho sevření. ,,Tak rozumíš?!" křikl.

Oranžovlasý jen k němu natáhl ruku a pohladil ho po líčku. Pak si ho za zátylek přitáhl k sobě blíž, až se jejich rty dotkli. Mladšího stisk povolil a nachvíli zavřel oči.

,,Ugh.." odstrčil ho od sebe, až se Jimin bouchl zády o radiátor. ,,Radši na mě teď kurva nemluv," utřel si rty rukou. Rozbolela ho hlava a opět se mu začly třást ruce. Rychle odběhl do koupelny, kde měl schovanou poslední pilulku. Jen s menším váháním ji rozdrtil a šnupl ji do sebe.

---------

Seděli v tramvaji a oba dva byli odevzdani svým myšlenkám. Jimin si hrál s prstama a pozoroval lidi, kteří pozorovali je. Taehyung hleděl na své okopané tenisky. ,,Zajdeme ještě na jídlo? Začínám mít hlad," drcl do mladšího. ,,Hm," pohodil rameny. Bylo mu to jedno.

,,A ty se taky najíš," vzal jeho zápěstí, které bez problému sevřel jen dvouma prstama. Tae zvedl pohled. ,,No, nedívej se tak na mě," zasmál se Jimin.

Vystoupili a hned naproti stálo bistro, kde koupil dvoje hranolky, které cestou k Hyun jedli.

,,Jakou má práci?" zeptal se s plnou pusou Jimin. ,,Řekl jsem, že se o Jungkookovi nechci bavit, to jsi pořád nepochopil?" zakroutil nad ním hlavou. ,,Nemusíš být z toho nasraný, není to hřích když máš někoho rád," pousmál se. ,,Nevím jakou má práci a konec," trochu zrychlil krok, protože se ocitl v ulici, kde se nachází její dům.

Hyuna je úspěšná mladá žena. ,,Páni, nevěděl jsem, že má takový dům," narval si poslední tři hranolky do pusy a mastné prsty si otřel do mikiny. Tae se ušklíbl a zazvonil.

Netrvalo dlouho a velká brána se začala pomalu otvírat. Dům byl ve tvaru velké kostky, která byla obklopena šťavnatou trávou. Došli ke dveřím, kde už na ně čekala opirájící se o rám dveří a se sklenkou vína v ruce. 

Její hubené, bledé tělo bylo zakryto tenkým županem. Její blonďaté až bílé vlasy, ostříhané do krátkého mikáda ji vlály za mírného větříku. Její tlusté červené rty byli jediná část těla, která měla nějakou barvu. Její obličej byl stejně bílý jako zbytek těla. Má velké tmavé oči, v kterých září klid. Po tolika letech.

,,Ty ještě žiješ?" zasmála se a přitáhla si ho do krátkého objetí. ,,Nazdar," líbnul ji na tvář a vešel dovnitř, jako by byl doma. ,,Doufám, že máš pořád ty mé boty," došel do nablýskané kuchyně a aniž by se zeptal, nalil si taky trochu vína. ,,Ahh baby, nejsem si tím teď tak jistá, před měsícem jsem dělala velký úklid a polovinu baráku jsem vyhodila, jdu se ti po tom kouknout," vyšla rychlým krokem k její velké ložnici, ,,A pohosti i Jimina," mrkla na oranžovlasého, který ji pohled oplatil.

,,Zkusí mi říct, že je vyhodila," prokřupal si prsty na rukou. ,,Tak co si dáš?" opravdu se choval jako doma. ,,Jak se tady cítíš?" neodpověděl mu na otázku. ,,Už jsem si zvykl, takže až takhle bude vypadat můj dům, nebudu mít problém zapadnout," zakřenil se. Jimin si sedl na barovou židli a řekl si o whisky s ledem.

---------

,,Máš kurva štěstí," skoro je až objímal, když mu je Hyuna hodila do náruče. ,,Tak je to tu vaše, já jdu do sprchy," nechala jim své králoství a odešla do koupelny. Taehyung na nic nečekal. Opatrně si vyslékl mikinu přes hlavu, aby si, už suché vlasy, namotané na natáčkách, nijak nezničil.

,,Oh man.. Takhle hot jsem byl naposledy včera," pozoroval se v zrcadle. Jeho tělo obepínalo černé body s ramínkam, suprově mu šli vidět boky s kulatým zadkem. Na štíhlích nohách měl síťované silonky a "ztracené", černé, kožené boty s vysokými platformy. Přes židli měl přehozený obrovský, huňatý kabát vanilkové barvy.


----------

Zdravíímm!

Jen tak tak jsem týdenní kapitolu stihla :D dopisuju ji při hokeji

Máme novou postavu, ještě nevím jakou bude mít roli, ale nejspíš nic velkého neočekávejte ;-)

Další čas s Hyunou a party bude až v další kapitole, mějte se krásně!!

Lovers in crime |jjk x kthKde žijí příběhy. Začni objevovat