chapter 2

47 3 0
                                    


Tae už připravený čekal v pokoji, kde ležel na veliké posteli, v které zachvilku nebude sám a kouřil cigaretu. Byl čerstvě osprchovaný a nově namalovaný. Na sobě měl jen přehozený průsvitný, černý župan. Pokoj byl osvětlený světly do červené barvy, aby to dalo větší atmosféru.

Netrvalo to příliš dlouho a do pokoje vpadl mírně motající se ten, na koho Taehuyng čeká. Byl opilí, nahlas se smál a na někoho tam ještě nahlas mluvil, ale když za sebou zavřel dveře a všiml si Taehyunga, jak se na něho dívá kukučem rošťáka, zvážnil.

Mladší se ušklíbl a posadil se. ,,Ahoj," zapředl a natáhl k němu ruku, aby přišel za ním. Muž měl na sobě černou košili s odepnutými vrchními knoflíčky, takže mu šla krásně vidět jeho sametová pokožka.

Chytil se za ruku a pořád trochu mimo si sedl vedle nedočkavého Taehyunga, který si mu hned sedl do klína. ,,Nazdar krásko," promluvil mírně chraplavým hlasem a své svalnaté ruce přemístil na mladšího boky.

Tae se pousmál a vdechl do sebe kouř, který pak vydechl opilému do obličeje. Vlasy už měl více rozcuchané než měl asi tak před půl hodinkou, ale to ho dělalo ještě více atraktivním. Až černýma očima skenoval Taehyungovo dokonalé tělo a zastavoval se na každé křivce. A ty růžové, tak lákavé, rty, do kterých si neustále kousal, mu zdobil kroužkový, stříbrný piercing.

Aniž by rozbil oční kontakt, odložil cigaretu do popelníku.

,,Tak moc jsem se těšil, až budeš ve mně," zašeptal staršímu do ucha. ,,Ahh shit," vydechl. Silně mu zmáčkl boky a články prstů, které už dosahovaly na zadek, ho mírně mačkal.

Taehyung mu vzdychl do úst, které už začal dravě líbat, až mu opilý muž málem nestíhal. Sál mu spodní ret a jazykem si hrál se šperkem, který mu ho zdobil, u toho se mu otíral o klín a rukama mu jezdil pod jeho košilí na holých zádech.

,,Řekni mi tvé jméno," zamumlal mu muž do polibku. Každý tanečník měl své umělecké jméno, takže většina z diváku nevěděli jejich pravá jména. Tae protočil očima. Nesnášel takové vyrušování. Odtáhl se od něho a s našpulenou pusou se mu díval do opilých očí.

,,Taehyung," mlaskl. Muž položil svou velkou dlaň na Taehyungovu tvář a opět si ho přitáhl do polibku. ,,Už mě ošukej, kurva," skousl mu spodní ret. ,,Jak nedočkavý," uchechtl se.

Mladší z něho slezl a pozoroval sklamaný výraz. Taehyung se ušklíbl a pomalu ze sebe svlékal župan, který postupně začal odhalovat jeho nahé tělo. Přehoz spadl na zem a Tae před ním stál nahý.

Starší hladově pozoroval mladšího. Bez toho županu vypadá ještě líp, dokonce šlo teď vidět i jeho tetování blesku, který se mu táhne od hrudníku po podbříšek.

,,Líbí?" pozvedl obočí a ladnou chůzí došel k sedícímu. ,,Celý se mi líbíš," přitáhl si ho za boky k sobě a část tetování mu olízl jazyke. Taehyung se celý zachvěl.

,,Tvoje jméno?" postrčil staršího do lehu, aby si mu opět mohl sednout do klína. Přivřenýma očima sledoval jeho obličej a u toho mu rozepínal poslední knoflíky od jeho košile.

,,Jungkook," vydechl ztěžka, když mu mladší přejel polštářky prstů přes jeho břišní svaly. Taehyung se poušklíbl a prsty zajel až za lem kalhot.

Mladší se nad něho naklonil a začal ho líbat na krku. Silně mu sál kůži na krku a u toho mu rukou rozepínal zip od kalhot. Starší mu zase silně mačkal zadek, který už začínal být červený. Jungkook se nadzvedl v pánvi, aby mu pomohl si sundat kalhoty, které rovnou stáhl i s boxerkama.

Taehyung se na jeho vztyčený penis díval se skousnutým rtem. Byl tak dostačující, možná i víc. Byl nadmíru spokojený. Zvedl pohled k Jungkookovi, který se netrpělivě koukal na svůj už bolestný problém. Rychle se mu zvedala hruď a v pěsti svíral prostěradlo, aby se ho nedotkl.

Taehyung se posunul níž, takže teď seděl na jeho kolenách a nakláněl se nad jeho pérem, na které schválně dýchl l teplý vzduch. Jungkook se celý zachvěl. Mladší se pousmál nad tím jak po něm starší toužil.

Tae si olízl rty a na špičku penisu dá dětskou pusu, pak další a další, až do toho začne zapojovat i jazyk, kterým olizuje ejakulát, který mu začal vytékat.

Starší zaklonil hlavu, kvůli návalu slasti, kterou mu Taehyung dopřával. Nahlas dýchal, až sem tam i vzdychl. Po slepu rukou vyhledal mladšího vlasy, za které začal tahat a tím donutil Taeho, aby si ho vzal už celého do pusy.

Taehyung byl zvyklý, takže se jeho dávicí reflex neozval, ale Jungkookova délka byla obvzlášť velká.

Pořádně si ho chytil a už mu olizoval celou délku, cucal mu špičku a u toho se na něho nestále koukal provokativním pohledem. Mladší to uměl tak dobře, že se starší vůbec nedokázal soustředit na nějaký oční kontakt, jen se snažil korigovat své vzdychání.

Když už ale Jungkook přece jen začal vzdychat hlasitěji a začal se třást, Tae věděl, že už zachvíli bude a tak přestal.

,,Ughh," zakňučel Jungkook a zamračeně se na mladšího koukl. Ten jen na něho mrkl a prostě si mu sedl na penis, který se rychle dostal do něho až po kořen. Taehyung zaklonil hlavu s hlasitým výdechem. Starší se kousl do rtu a zavřel oči slastí. Jeho ruce se okamžitě objevily na Taehyungových bocích.

Mladší se dlaněmi opřel o staršího svalnatou hruď a zadkem se začal nadzvédávat a zase dosedat. Miloval navazování očního kontaktu při takových aktivitách. Skoro přes zavřené oči se stále díval na Jungkookův obličej a u toho mu vzdychal do ucha.

---------

Starší silně držel mladšího boky, když do něho silně přirážel. Taehyung se ocitl na čtyřech a co nejvíc špulil na Jungkooka zadek. Nahlas hekal a celá postel se třásla. Silně ho plácl přes prdel, až se mu tam objevil červený flek. ,,Jungkook-ah!" vzdychl nahlas jeho jméno, až mu stačilo jen párkrát přirazit a udělal se do Taehyunga, který se udělal hned po něm, když v sobě cítil to teplo, kterým ho starší naplnil.

Celý vyčerpaní lehli do postele a vydýchávali právě prožitý orgasmus. Nikdo nemluvil, ani když se jejich dech sklidnil. Jen se k sobě tiskli a hleděli do stropu.



---------

Zdravím!

Jungkook se tady objevil vcelku rychle a taky na to dost rychle skočili, že? 0-0

Těm kterým začaly jarní prázdniny přeju spoustu nových zážitků a dalších krásných dnů a doufám, že těm, kterým skončili jste si je perektně užili a načerpali novou energii na další týdny <3

Mějte pěkný večer, dobrou noc se sladkými sny a pro někoho i dobré ráno s dobrou snídaní!! 💗


ig: _taetaexkook



Lovers in crime |jjk x kthKde žijí příběhy. Začni objevovat