,,A jakým způsobem se na mě dívá? Ahhh... Tak se na mě ještě nikdo nikdy nedíval, ani ty Yoongi, kurva."
Už je devět hodin ráno a Tae se rozvaluje u Giho na gauči. I když byl totálně grogy, nemohl celou noc usnout, takže to v pět ráno zabalil a šel za Yoongim.
,,Zamiloval ses?" popotáhl si trávy. Seděl na křesle, které měl hned vedle pohovky.
,,Cože? Ti mrdá ne?" skoro až vykřikl mladší. Zamilovat se? Takový hřích, až se mu z toho natahuje. ,,Yoongis," kroutil nad ním hlavou a převzal si od staršího ruličku.
,,Naděláš," mykl rameny a ještě vydechl kouř. Mezitím co si Taehyung neustále mumlal něco pro sebe, se Gi koukal jen na jedno místo a mladšího mrmlání nevnímal. Chtělo se mu spát, ale co pro černovláska neudělá.
Z koukání do prázdna ho probral Taehyung, kdo jiný, že ano. ,,Kurva, kurva!" hrabal se z gauče do sedu a v té největší rychlosti si balil svoje věci. Yoongi jen mírně natočil hlavu jeho směrem a u toho jak ho pozoroval, si v klidu potahoval travičky. ,,Namjoon mě zabije," oblékl si mikinu a aniž by se nějak rozloučil rozběhl se ke dveřím.
---------
Vrážel do lidí, kterých stále bylo jako mravenců. ,,Uhni, do piče," vrazil do kluka v podobném jeho věku, aby mu konečně uhl. ,,Do tvoji, ty kurvo?!" zakřičel na Taeho zpátky. Černovlásek se jen na něho za běhu ušklíbl.
Už celý spocený vybíhal nechutné, špinavé schody, na kterých je asi tak deset mrtvých myších. Aniž by se vydýchal, rozrazil polorozpadlé dveře a hned byl v tváři tvář nasraného Namjoona. Nestihl ani říct nějakou svou každodenní výmluvu a už se objevil na zemi.
,,Ty kokot," zaúpěl bolestí. ,, Čůzo, za co to kurva bylo?" ztěžka se posadil a utřel si krev, která mu začla téct z nosu. Minho, který se postaral o to, co chtěl Namjoon udělat, se jen uchechtl.
,,Zase jdeš pozdě," prskl po něm Namjoon. Tae jen protočil očima a chytil se za ruku, kterou mu Joon nastavil, aby mu pomohl vstát.
,,Vysvětloval jsem dnešní akci, ale po druhé ji vysvětlovat nebudu, takže si informace sežeň od někoho jiného," odešel od něho. Černovlásek se nad ním zašklebil. ,,Starouš zkurvený," zamumlal si pro sebe a rozhlížel se, který výraz svých "kolegů" je mu nejpříjemnější, aby si zjistil dnešní plán-
Všichni z něho nebyli nadšeni, ale to nejsou snad nikdy, jen jeden se na něho šklebil. ,,Ahhh There you are," mrkl na Jimina a rozešel se za ním.
Jimin mu řekl celý plán a Taehyung dokonce pozorně poslouchal. Jeho parťák nemusel nic říkat dvakrát, vše hned pochopil do detailu, které ani nebyly pořádně řečeny.
,,Easyyy jako si navléct kondom," protáhl se a mrkl na Jimina, který mu pohled oplatil. ,,Tak doufám, že ho neroztrhneš," Joon vytáhl zbraně a začal balit. ,, To už jako teď? Vždyť jsem neměl ani první cigárko," zakňučel černovlásek. ,,Ale po trávě cítíš," pozvedl obočí Jackson.
,,Voní, že?" ušklíbl se Tae a ten jen nad ním protočil očima. ,,Pojď, ty pako," vzal ho kolem ramen.
---------
,,Dobré ráno, nový Jungkooku," pozdravil ho zářivým úsměvem Jin, hned jak mladší vešel do jejich kanceláře. Černovlasý pozvedl obočí ,,Ty si fakt myslíš, že se změním ze dne na den?" zakroutil nad ním hlavou a rozešel se ke kávovaru.
,,No a ne snad, myslel jsem, že ten proslov na tebe zapůsobil," mykl rameny a srkl si svého ranního kofeinu. ,,Proslov? To nebyl žádný proslov," uchechtl se Jungkook a klepal si na čelo.
,,Jeone! Můžeš mi vysvětlit, proč nezvedáš telefony?! Co děláš tak urputně důležitého?!" vtrhl do kanclu rozčílený Hoseok. ,,Dobré ráno, Hobi," usmál se na něho ironicky a napil se čerstvé kávy, která se mu právě dodělala.
Hoseokovi cukalo jedno oko a nespouštěl z nejmladšího oči. ,,Proč musíte volat pořád jenom mně? Však je tady dost jiných lidí! Jste ze mě úplně posraní," rozmáchl se rukama, až trochu rozlil svůj nápoj na koberec, který to hned vsákl.
,,Nejsi jen náš kolega, jsi i náš přítel, je jasné, že budem volat tobě jako prvnímu," zamračil se Hobi. Jungkook si ho změřil pohledem a u toho se mírně šklebil.
,,Okay, tak co se dělo tak vážného?" mlaskl Kook a usadil se za svůj stůl.
,,No, opravdu vážné věci," nepřestával se mračit. Jungkook se podíval na Jina, který vypadal, že přemýšlí proč mu vlastně volali. ,,Nebylo to důležité," otočil se opět na Hoseoka, který měl úplně červená líčka.
,,Jakto, že jsi si tím tak jistý, hmm?" přivřel oči a pozorně se díval na ten drzý ksicht. ,,Protože Seokjin," hodil hlavou k nejstaršímu, který byl úplně v klidu a nacpával se růžovým koblihem.
,,Sakra Jine!" štěkne po něm. Ten jen zvedne oči a s nacpanými tvářemi háže očka od jednoho k druhému. ,,Fajn, možná že to nebylo zas tak důležité, ale mohlo být, ale ty by jsi to nevěděl, protože jsi nám nezvedl ten pitomý telefon," nespouštěl z něho zrak.
,,No, mě by to stejně moc nezajímalo," ironicky se usmál. Hoseok jen otevřel pusu v němém výkřiku a Jin se s plnou pusou zamračil. ,,Nezajímalo?!" vypískl nevěřícně Hobi. ,,Na tebe není žádný spoleh," zamumlal Seokjin.
,,Tak mi už nevolejte," rozhodil rukama a na oba své kolegy mrkl.
---------
Dnešní kapitola taková o ničem, ale v příští by se to už mohlo zase rozjet. Chtěla bych ji napsat ještě tento víkend, ale uvidíme jak to budu stíhat, mám toho nějak moc do školy -_-
Jinak přeju pěkný víkend!💛💛
ig: _taetaexkook
ČTEŠ
Lovers in crime |jjk x kth
FanfictionMy boy's an ugly crier, but he's such a pretty liar. And by that i mean, he said he'd change. My boy, my boy, my boy... Don't love me like he promised. top: Jungkook bottom: Taehyung !Postavy v příběhu nemají nic společného s opravdovými členy ze...