chapter 5

41 3 0
                                    


Tae seděl ve svoji šatně a připravoval se na své další vystoupení. Vyčerpaně na sebe kouká do zrcadla a snaží se držet oči otevřené. Jeho tmavé linky a stíny mu ještě víc ztmaví oči. Kvůli malému množství prášků, které mu Gi dal, si dnes ještě nedal a jeho tělo už to začíná pociťovat.

Rozklepanou rukou se natáhl pro tmavou tekutou rtěnku, s kterou si natřel  své suché, popraskané rty. Najednou mu někdo zaklepal na dveře. Ztěžka vydechl. ,,Youngun, pojď dál," zamumlal a v zrcadle na sebe udělal svůj typický úšklebek

,,Nejsem Yeongun," uchechtl se hlas, z kterého se Taehyungovi naježili chloupky. V zrcadle byl odraz i Jungkooka. Pozoroval ho přivřenýma očima a s menším úšklebkem. Mladší vzrušeně vydechl. Kook se potichu uchechtl a pomalu došel za Taehyungem.

,,Jak ses sem dostal?" zaklonil mírně hlavu, aby mu viděl do očí, když si ho na židli otočil čelem k sobě. ,,Moc ti to sluší, krásko," svými dlouhými prsty ho chytil za bradu a palcem mu přejel přes čerstvě namalované rty.

Mladší vystrčil špičku jazyka a tím se jemně dotkl Jungkookova palce. Starší se ušklíbl a zatlačil mu ho do pusy. ,,Jungkookie," vzdychl potichu jeho jméno. Bože, tak moc ho chtěl zase v sobě. Černovlasý se k němu nahl, vytáhl mu palec z pusy, kterým mu rozmazal rtěnku od jednoho koutku k druhému a pak se sám vrhl na jeho rty.

Taehyung mu líbal horní ret a nechal Jungkooka, ať se mu jazykem dostane do úst. Starší si ho vysadil na jeho stůl, kde má převážně make-up, roztáhl mu nohy, mezi které se vměstnal. Mladší mu sál spodní ret a u toho mu studenýma rukama hladil hruď pod trikem.

Starší se od Taeho odtáhl a rychle dýchal. Mladší se musel mírně uchechtnout nad tím, jak má teď i Jungkook rty od rtěnky. Černovlasý si rozmazanou rtěnku od mladšího snažil utřít do ruky, ale černovlásek ho zastavil. Silněji ho chytil za tváře ,,Jsi tak sexy," vydechl mu blízko rtů.

Kook ho chytil za zadu za vlasy a zatáhl za ně, aby měl přístup k mladšímu krku. Olízl si své, už tak vlhké rty a zprvu jemně začal Taeho líbat na krku. Mladší zaklonil hlavu ještě víc a nahlas vydechl. Svými nohy objal staršího pas a tím si ho přitáhl víc k sobě.

Jungkook mu krk začal líbat intenzivně, zapojoval i zuby, kterými jemně přejížděl přes jeho kůži. Mladší si za triko staršího držel u sebe a jemně se o něj začal otírat. Černovlasý nahlas vydechl a to Taehyungovi udělalo husí kůži.

Při stálého líbání černovláskovi začal sundávat černý, sametový župan, pod kterým měl jen krajkové tanga, opět černé barvy. Jungkook, se celý udýchaný na mladšího tělo díval hladovým pohledem.

Taehyunga už bolela jeho boulička, která se schovávala za spodním prádlem. ,,Dělej už něco," vzdychl naléhavě a rukou si silně přejel přes penis. Nebezpečně se na Jungkooka koukal, mezitím co si ho masíroval.

Starší od něho nemohl odvrátit zrak. Jak se jeho čelo třpytilo od kapiček potu, jak slastí zavíral oči a to jak se kroutil. A ty vzdechy, které ze sebe vydával. ,,Za jak dlouho vystupuješ?" zašeptal mu hrubým hlasem do ucha. ,,Asi tak za tři minuty," zaklonil hlavu slastí.

,,Nadzvedni se," rozkázal mu, když se jeho teplá dlaň objevila na jeho boku. Taehyung s úšklebkem nadzvedl pánvi a tím mu mohl Jungkook stáhnout dolů tanga. Olízl si rty a naklonil se nad mladšího bolestivý problém. ,,Oh ano~ Jungkookie," zamotal si prsty do jeho černých vlasů a netrpělivě čekal, až si ho vezme do pusy.

Starší na něho dýchl teplý dech a pak si jeho růžovou špičku vzal do pusy, kde ji opečovává svým jazykem. Taehyung nahlas dýchal, až i zasténal. ,,Víc," poprosil roztřeseným hlasem.

Jungkook si ho celého bral do pusy, Tae do toho ještě kroutil pánví a nahlas vzdychal. Starší si rukou zajel pod své boxerky a u toho jak mladšímu kouřil, si hladil svůj penis, který by z té bolesti asi vybouchl, kdyby se ho nedotkl.

Ozvalo se tiché zaklepání a aniž by dotyčný čekal na povolení vešel dovnitř. ,,Taehyungu-" Yeong zamrzl ve dveřích. Přišel mladšímu říct, že by už měl být připravený. Znechuceně se díval na černovláska, který se mu sebevědomě díval do očí. Ještě schválně nahlas vzdychnl a více se prohnl v zádech.

---------

Taehyung z těžka vyleze pár schodů, aby se dostal do svého bytu. Celý svět se mu motá, takže chvilku trvá než se klíčem trefí do dírky. Dnes vůni alkoholu neodmítal, i když to jako pracovníci mají zakázané. Jungkook mu objednával a objednával, až přestával vnímat okolí.

Doma ho zavanul chlad a smrad nevyhozených odpadků, které má položené před dveřmi. Skoro poslepu dojde do malé místnosti, kde je v rohu položená madračka. Nečeká a hned si lehne.

Rohy stěn jsou prokryté černou plísní, na podlaze a polozpadlé skříni je vrstva prachu, v koupelně to smrdí zatuchlinou a opět plísní a kuchyň je plná špinavého nádobí.

Nedostává žádnou výplatu, ale jeho šéf si ho rozmazluje. Kupuje mu drahé oblečení a make-up, má největší šatnu, kde má i svou vlastní koupelnu, plus po vystoupení má jídlo a pití zadarmo, taková byla smlouva. Jediné peníze, které dostane jsou přímo od hostů, ale za ty si koupí u Yoongiho drogy, cigarety nebo alkohol.

V kapse od mikiny nahmatal pytlíček s drogami. Jednu vytáhl a skleničkou, kterou měl položenou vedle madračky, rozdrtil prášek, který do sebe bez váhání šňupl. Úplně ho to vyplo. Hlavu měl zabořenou v špinavém polštáři od krve, která mu někdy teče z nosu.

Zhluboka dýchal a užíval si každé sekundy, kdy se může cítit takhle mimo. Užíval si to ticho, které mu vládlo v bytě. Jakoby se vše zastavilo. Neslyšel ani auta venku, jak tam troubí na pouliční kočku.



---------


Zdravím, tak jsme se opět dočkali nové kapitoly! Jak se máte, jaký jste měli víkend?

Jungkook i Taehyung jsou černovlasý a budu je rozlišovat tím, že Jk je obyčejně černovlasý a Tae bude černovlásek, tak jen ať víte ><

Přeju krásný večer <3


ig: _taetaexkook



Lovers in crime |jjk x kthKde žijí příběhy. Začni objevovat