chapter 8

29 2 0
                                    

,,Proboha," vydechl zhrozeně Jin. Před divadlem byl obrovský zmatek. Lidi pobíhali sem a tam, řvali a brečeli, když se dívali do obličeje své mrtvé polovičce. ,,Dělej, jdeme," dloubl do Jungkooka Jin, který na to vše hledí s vykulenýma očima. Celé divadlo bylo ozářeno obrovskými plameny, které by se pokoušel uhasit jen blázen.

,,Ten oheň už patří mezi přirodní katastrofy?" celý ztuhlý vylezl Jungkook z auta. Jin pozvedne obočí, ,,Kéžby," popotáhl si kalhoty a vyšel vstříc těm chudákům.

,,Okay, to dáme," prokřupe si prsty a vyběhne za svými kolegy.

,,Počkejte, pomůžu vám," podepřel postarší paní, která měla mokré tváře od slz. ,,T-to bylo tak s-strašné," vzlykala a silně se držela Černovlasého za ruku. ,,Posaďte se," pomohl ji si sednout na patník. ,,Budete v pořádku, hasiči i záchranka už jedou," stále ji uklidňoval. Ze své kapsičky si vytáhl kapesník, který ji podal.

Než hasiči dojeli, tak už dohořelo. Většina už byla odvozena do nemocnice. Už to skončilo. Najednou nastalo ticho. Všichni se jen mlčky dívali do blba, nebránili se slzám. Všechen ten chaos byl tak dlouhý. Bylo nekonečné uklidňovat všechny lidi, až se začlo stmívat.

Až se ujistili, že už jsou v pořádku a nemělo by se jim nic stát, odjeli a nechali je tam samotné a zlomené.

---------

,,Tož přidej mi ještě, máš celý pytel plný," nastavoval Namjoonovi ruce už tak dost plných peněz. ,,Taehyungu, nejsi tady sám, mám tady ještě šest dalších," protřel si kořen nosu. ,,Ještě tři papírky," pokusil se o roztomilý kukuč, ale krev rozprsklá po jeho oblečení a obličeji mu to mírně kazila. ,,Ne, odprejskni," odstrčil ho a na řadu přišel další.

,,Kolik máš?" napučený si sedl na gauč k Jiminovi. Celou místnost osvětlovalo jen staré sem tam blikající světlo. ,,Tak určitě míň než ty," pokrčil rameny oranžovlasý. ,,Co meleš za sračky, však čum na tu kopu, co držíš v ruce," zakroutí nad ním hlavou. ,,Um.. Však šefík ti něco koupí," ušklíbne se. ,,Ugh.. To tak, od něho nechci radši nic, věci které mi kupuje se mi kurva hnusí, takové sračky," obrátí oči v sloup, ,,mně budeš stačit ty," přímě se zadíval na Jimina. Kousl se do spodního rtu a ušklíbl se.

,,By jsme mohli zase něco podniknout, hm?" chytil ho za horní lem trika a přitáhl si ho k sobě. ,,S tebou cokoliv a kdykoliv, Taehyungie," zapředl mu do ouška. ,,Skvěle," odstrčí ho od sebe a se zářivým úsměvem vstane z gauče, jakoby nic.

,,Joonie, vážně ti nezůstalo pár penízků pro mě?" sedl si mu na jedno stehno. ,,Už jsem řekl, že ne a slez ze mě," zavrčel a shodil ho ze sebe. ,,Aby ses neposral," zahuhlá.

Ale jeho očko uvidí osamocené peníze, které leží na špinavém stole. Nenápadně se postaví a tak, aby ho nikdo neviděl si ty samotinky vezme k sobě. ,,Tak, asi se rozloučíme, ne?" hraně si zívne a protáhne se, až se mu vyhrne špinavé triko od krve.

,,Jen jdi," mávne na něho Jackson, který jediný, ještě kromě Jimina, ho vnímá. ,,Jdeš semnou, brouku?" houkne na Jimina, zatímco si počítá kolik má peněz teď. ,,Dneska nejdu nebo se spíš stavím později," zamumlá. ,,Okay, ale dnes jdu ještě do baru" pohodí rameny a ještě čeká, až k němu příjde a rozloučí se s ním. ,,Neboj, příjdu do dvou hodin," mrkne na něho a na rozloučenou mu dá sladkou pusu.

---------

Taehyung jen v tangách a v bílém topíku leží na své matraci a přes svůj mobil poslouchá hudbu. Vedle něho leží Jimin, na kterého je úplně nalepený. ,,Dneska jsme to zandali," potáhne z cigarety. ,,My vždycky," uchechtne se a prohrábne Taehyungovi vlasy.

,,Jestli dnes nepříjde Jungkook, tak čekej návštěvu, mám takovou chuť na sex," vzdychne Tae a podá Jiminovi cigaretu. ,,Tak to abych se modlil, aby nechodil, co?" foukne na černovláska kouř a zasměje se.

,,Musím se chystat," chtěl se z Jimina zvednout, ale ten mu to nedovolil. ,,Hej, co děláš kurva," zasmál se Tae. ,,Ještě ne," pořádně si ho k sobě přitulil. ,,Však nechoď, pak jen zamkni," zajel mu studenou rukou pod triko. Hladil mu jeho břišáky a u toho se mu nevinně koukal do očí. ,,Taky ti je takové horko, Jiminie?" zamrkal a na tváři se mu objevil úsměv.

Oranžovlasý si olízl rty a nedokázal od Taehyunga odtrhnout zrak. ,,Tak mě polib," zašeptal a ručkou sjel až k jeho lemu od tepláků, s kterým si začal hrát. ,,Kurva, Tae," zavrčel starší. ,,No tak, Jiminie, neboj se mě," vyhoupl se mu do klína. Z vrchu se na něho sebevědomě díval a opět si popotáhl z cigarety, ,,já vím, že to chceš," naklonil se nad něho a tentokrát on foukl Jiminovi kouř do obličeje.

,,Co to kurva děláš?" zakroutil nad ním hlavou. ,,Jiminie," lehce se mu otřel o rty. ,,Taehyungu," zamumlal už mírně otráveně. ,,Ugh.. Srabe," zamračil se na něho a odtáhl se.

,,Ty jsi taková děvka, Taehyungu," opět si ho k sobě přitáhne a hrubě spojí své rty s jeho. ,,Já věděl, že neodoláš," zamumlal mu do polibky. Černovlásek mu kousal do spodního rtu, který začal i sát. Jimin ho silně držel za boky a Tae ho tahal za vlasy. ,,Ahh.. Boží," odtáhl se od něho až to mlasklo. ,,Jsem z tebe úplně vzrušený," sleze z něho a začne se oblíkat, ,,ale na Jungkookovo péro se těším víc."



---------

Tak jsme se dočkali další kapitoly! A opět radši nebudu říkat kdy by mohla vyjít další, protože to vůbec nejde dodržet hah, ale one shot bude až někdy v dubnu, kdy na to budu mít víc času

Mějte krásný zbytek soboty a neděli <3


Lovers in crime |jjk x kthKde žijí příběhy. Začni objevovat