....

13 1 0
                                    


Asi si udělám knihu na tyhle různé informace, ať tu není kniha plná těchle zpráv (pak to vše smažu co nejsou kapitoly)

Zdravím... Na mě fakt není spoleh, že prý do prázdnin kapitola HAHAHAHHAHAHAHHA...TT

ALE OPRAVDU CÍTÍM COMEBACK.. teď už opravdu !!!

Mám takové věcné.. Mám asi vymyšlené cca 2-3 příběhy o taekook, ale hodně se toho změnilo a bohužel i to, že už bts tak moc nesleduju, takže už v tom nejsem zas tak extrémně ponořená, fakt minimálně. A je možný že by jste s tím třeba nesouhlasili, ale že až napíšu ty příběy které mám vymyšlené na taekook ( s mým tempem to určitě bude dlouha doba) tak že pak nejspíš o taekook přestanu psát a zaměřím se jen na svoje vymyšlené postavy. Než se to stane tak mi bude třeba tak 50... A nebo prostě polovina lidí co třeba četla mé příběhy tak je do té doby omrzím.. což chápu, než něco napíšu to je věčnost...

Tenhle účet jsem si založila hlavně na taekook příběhy, jak na čtení tak na psaní, ale už ani ty příběhy nečtu jak jsem čítavala. Tak mám takovou menší tíhu na srdci, že bych to měla změnit, ale mám taky ten pocit, že chci psát něco jiného.

Mám dilema, protože o nich stále psát chci ale zároveň už je do toho nechci zatahovat ( i když jak všude píšu vypůjčila jsem si jen jejich jména a vzhled).

Vlastně tím, že přestanu o nich jakoby psát a změřím se na něco jiného, tak neznamená, že bych o nich už nikdy nepsala. Můžou se objevit v One shots a nebo třeba i celý příběh. Jen ať jste pak velkým časem ready, na to že tu budou pak i příběhy kde nebude ani jeden z bts členů.

To je fakt za dlouho, ale zmněnila bych si i jméno a tak. Staré příběhy by tu ovšem zůstaly, to bych nemohla ani sobě udělat, že bych je smazala.

Ale teď žádné bobky, ještě nás čeká dost příběhů s Taekook.

Už tu radši  nebudu psát kdy by tu mohla být kapitola, pak bych ji nenapsala a brečeli by jsme všichni.

Mám vás ráda a jsem ráda, že to semnou zvládate, jestli tu vůbec ještě někdo je.

Těším se u příběhuuu. Posílám polibky muck muck

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Jul 23 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Lovers in crime |jjk x kthKde žijí příběhy. Začni objevovat