Sotva dokázal stát před zrcadlem a dívat se na sebe. Oči se mu zavíraly vyčerpáním a ze všech sil si popotahoval z cigarety, kterou držel v rozklepané ruce. Měl na sobě mini sukni, pod kterou nic neměl a místo trika, měl kolem krku uvázanou kravatu a na nohách vysoké černé podpatky.
Oči měl zcela červené a zorničky rozšířené, že mu to dělalo roztomilý kukuč. ,,Taehyungu," zaklepal mu na dveře Yeong. ,,Už pojďte," vešel dovnitř.
Černovlásek mlčky popotáhl naposled z cigarety, kterou odhodil z okna ven a jako úplně jiná osoba se otočil čelem ke staršímu. Na tváři měl opět svůj úšklebek a sebevědomou chůzí odešel z pokoje, až na pódium.
Kolem něho se do chvilky nahromadil skoro celý bar a nemohli se toho roztomilého Taehyunga nabažit. Všechny si prohlédl, ale toho, kterého hledal v davu neviděl. Olízl si rty a ladně se vyhoupl na tyč.
Jungkook zatím seděl na barové židličce a popíjel drink, který si objednal. Těšil se na noc, na kterou si zamluvil Taehyunga. Po tak stresujícím dni si tohle jen zaslouží a to samé i černovlásek.
Vlnil se do rytmu hudby a všem dával krásný výhled na jeho zadeček, který úmyslně vykukuje zpod sukně. Pod sebou už měl hromádku peněz, v které se válel. Nadzvedával pánev a sám sebe různě osahával, až ho někdo za kravatu vytáhl do sedu.
,,Ahoj krásko," slyšel ho jen Tae. Byl u něho tak blízko, až se dotýkali rty. ,,Jungkook-ah," vzdychl a mírně od sebe roztáhl nohy. ,,Otevři pusinku," zašeptal mu do ucha, které skousl. Taehyung jako poslušný kluk pootevřel pusu. ,,Ahh ano, tak je hodný," pohladil ho papírovkami po líčku, až s nima přejel přes rty. ,,Vem si je," ušklíbl se. Tae slastí vydechl a peníze skousl. ,,Pak tě čekám," a ztracil se v davu, který byl z toho všeho udělaný jako sám černovlásek.
Taehyunga to úplně nabudilo, že do tance dával ještě víc než dával a lidi pískali, natahovali k němu ruce a peněz se hromadilo.
----------
Taehyung skončil a opět je ve své šatně, osprchovaný a převlečený do něčeho více pohodlného. Volné heboučké červené tepláky se spider-man a uplé černé body, které mu dal šéf a to jediné nosí.
Už byl zase plný síly a tak si obměnil make-up. Udělal si rovnoměrné červené linky a řasy si zvýraznil řasenkou.
Rozhodl se, že se podívá ještě do baru za Jungkookem, ať už mu společnost dělá teď, ale jemu dělal společnost někdo jiný.
Prázdným výrazem pozoroval černovlasého a nějakého divného kluka, jak se spolu baví, jak u sebe blízko stojí, jak se ho dotýká, jak se na něho dívá. Zbytečně tam nestál dlouho a jeho kroky mířily jasným směrem.
Jungkook už si předtím všiml, že se na ně Tae dívá a tak se jen pousmál, když se k nim řítil jak Katrina, ale nijak se od vetřelce neodtahoval. Černovlásek k nim došel a hned se celý nalepil na Jungkooka, který ho automaticky obejmul kolem pasu.
Frajer se podivně koukl na Taehyunga, který se tisknul k o dvě hlavy většímu Jungkookovi. ,,Čau brouku, potřebuješ něco?" až nechutně mile se na něho černovlásek usmál. ,,Ne? Tak co tu ještě děláš?" nedal mu ani čas na odpověď. ,,Bože," zamumlal neznámý a ještě nachvilku navázal oční kontakt s Jungkookem.
,,Snad si nežárlil?" uchechtl se starší a rukou zajel, až na zadek. ,,Já nemusím žárlit na něco takového, jen jsem tě přišel zachránit," vydechl jakoby vyčerpaně a pak se podíval nahoru na Jungkooka. ,,Takže nemáš zač," přejel si jazykem přes zuby a nevinně zamrkal.
ČTEŠ
Lovers in crime |jjk x kth
FanfictionMy boy's an ugly crier, but he's such a pretty liar. And by that i mean, he said he'd change. My boy, my boy, my boy... Don't love me like he promised. top: Jungkook bottom: Taehyung !Postavy v příběhu nemají nic společného s opravdovými členy ze...