chapter 13

42 2 0
                                    


,,Jsi stále v tom zapadákově?" přišla do své ložnice, kde se kluci připravovali, jen ve spodním prádle. Mokré vlasy měla zabalené v ručníku, aby si doma zbytečně nenadělal mokro. ,,Hah, od té doby co jsi vypadla je to celkem slušný bar," zasmál se Taehyung. Hyun protočila očima.

,,Kde máš vůbec malou, zatím jsem ji ani jednou neslyšel," podivil se nejmladší. Hyuna ve své strip - tease éře nechtěně otěhotněla s mužem, u kterého si myslela, že ji miluje. Nešla na potrat a když ji za to zjebal a odešel od ní, už bylo pozdě jí dát pryč.

,,Je u matky," došla za Taem, který už deset minut čeká, než ho nalíčí. Narodila se ji krásná holčička, kterou vychovává s všechnou láskou, která ji ještě zbyla.

,,Máš už konečně nějakou známost, Taehyungu?" zeptala se s úšklebkem, když si brala věci, které bude potřebovat k nalíčení černovláska. ,,Pff ne," zakroutil hlavou a prohrábl si vlasy. ,,Ale má, nelži Taehyungu," práskl ho Jimin. ,,Ale ale, neříkej," Hyun se na tváří objeví úsměv.

,,Ne, nemám, jen je to pravidelný zákazník klubu," protočil očima. ,,Zapomněl jsi dodat, že ti taky pravidelně mrdá prdel," zasmál se Jimin a s ním i blondýnka. ,,Aspoň mě někdo mrdá," otočil se na Jimina s povytáhlým obočím. Tomu to pak sklaplo.

,,Tak povídej," natočila si ho zpátky k sobě, ať může pokračovat. ,,Bože, je to jen další mrdač, jen se u mě zastavuje častěji," frustrovaně vydechl. ,,Je mladý?" vzala si to do svých rukou, protože Tae by ji sám od sebe nejspíš nic neřekl.

,,Jo, bude mladý," neříkal to tak jistě. Ještě neměli konverzaci, kde by se poznávali a ani to nenastane. ,,Mě věk opravdu nezajímá, když šuká dobře, tak ať je to klidně i padesátník a navíc, když si mě koupí, tak nemám na výběr," mykl rameny, až se Hyun mírně zamračila. ,,Nehýbej se," prskla po něm.

,,Ale ví jméno," opět ho oranžovlasý práskl. Tae zhluboka vydechl se zavřenýma očima. ,,Aspoň něco," zaradovala se. ,,Jungkook," řekl jediné slovo a Hyun se nad tím ušklíbla. ,,Už jen to jméno je sexy, že bych si ho někdy půjčila?" mrkla na Taeho, který se nad tím nápadem napnul. ,,Ale ale, přece je to jen nějaký mrdač," vysmál se mu už po několikáté Jimin.

,,No jasně, mně to je jedno, ale musíš si ho najít sama, nemám na něho žádný kontakt," zamumlal. Hyun se jen pro sebe ušklíbla a už na to nic neříkala.

---------

,,Mo-hl by jsi nás vy-fo-tit, Roberto?" Tae si hrál s každým slovem, aby mu Hyunin pomocník na starání se o dům, rozuměl. Postarší pán se jen mírně zamračil, ale foťák si převzal. Tae docupital za Hyun a Jiminem, kteří na něho čekali. ,,Můžeš na něho mluvit normálně," ušklíbla se a nechala se od kluků chytit kolem pasu.

Všichni tři zářili.

Tae si přes sebe hodil huňatý kožich, který předtím ležel přehozený přes židli. Třpytky, které mu Hyun nanesla pod očí, se perfektně lesknou i bez nějakého pořádného osvětlení. Hyunina kuriozita byly její velké, bílé, chlupaté kozačky. Vypaly jako část nohy yettiho. Riflová mini sukně byla zdobená různými kamínky a hlavně drahým páskem. Vršek byla podprsenka bílá jako jsou boty. Její už tak velké oči, zvětšil fialový make-up a nalepené řasy.

Jimin měl roztřepané vlasy gelem a na očích místo stínů měl sluneční brýle. Uplé crop tílko mu pěkně obebínalo svaly. Svalnaté lýtka šly pěkně vidět z pod volných, skoro až velkých kraťas.

Roberto, pak co se doupravili, párkrát zmáčkl tlačítko na foťáku. ,,Dí-kes," opět řekl z důkladem, aby mu rozuměl.

---------

Lovers in crime |jjk x kthKde žijí příběhy. Začni objevovat