,,Půjdeme?" ze zadu se na Jungkooka nalepí. Vzrušeně mu dýchal do ucha, o které se i otíral rty. Černovlasý nahlas vydechl a se zavřenýma očima se hlavou opřel o mladšího. ,,Už je jedenáct," rukou mu sjel pod pororozeplou košili přes hruď.
Taehyunga začínalo štvát, že se starší pořád k ničemu nemá. Nevědomky cukl hlavou a černovlasého si na barové židli otočil čelem k sobě. S přivřenýma očima ho sledoval. ,,Jen tě provokuji, kotě," uchechtl se Jungkook a za pas si ho vměstnal mezi nohy. Rukama zajel na jeho zadeček, který začal hladit.
Tae se falešně pousmál a ze zadu vytáhl ruku, kterou od cesty ze záchodu schovával. V ní držel černý, tlustší pásek se stříbrnými kamínky, který vzal ležící osobě na záchodech. Starší pozvedl obočí.
Černovláskovi se v očích zablyštilo a pásek začal obmotávat kolem Jungkookova krku. Utáhl ho skoro na nejvíc a povrchně na Kooka mrkl. ,,Co mi tím chceš říct?" zvědavě se zatvářil.
Tae se na něho děsivě usmíval, držel se, aby pásek ještě víc neutáhl a tím Jungkooka neudusil. ,,Jdeme," potáhl za něj. Starší se uchechtl, ale konečně se zvedl a jako pes byl Taehyungem odvlečen do jeho šatny.
Jen co se zamkly dveře, se Tae celý nedočkavý nalepil na Jungkooka. Hned ho začal dravě líbat.Silně mu kousal do rtu, až Jungkook musel bolestně syknout. Rozklepanýma rukama bojoval s knoflíky od košile.
Nazí spadli na malý gauč, který neměl vůbec příjemný materiál. ,,Jungkook-ah... Dotkni se mě, tak moc po tobě toužím," vydechl třesoucím hlasem.
Starší se na něho ze sedu díval, jak se provokativně protahoval, jakým způsobem se na něho dívá. Zlobivé jiskřičky mu zářili v tmavých očích.
Své ruce položil na Taehyungovu nahou hruď, kde ho hladil po ztvrdlých bradavkách. Ztěžka se mu zvedala. Každý dotek ho pálel. Kousl se do rtu, když jeho ruce sjely až na jeho výrazné boky. ,,Kurva, ser na nějakou předehru a už mě ojeď!" zatáhl za pásek, který Jungkookovi stále nesundal.
,,Ale já si chci s tebou hrát, Taehyungie," vydechl mu do rtů. Mladší se uchechtl a svou rukou zajel do černých kadeřů. Nakrknutý výraz se mu do sekundy změnil, když do něj Jungkook celý vnikl. Otevřel pusu v němém výkřiku a staršího silně zatáhl za vlasy.
Slastí zavřel oči, když se v něm začal kroutit. Cítil každičkou jeho část, jeho tvrdost a tu délku. Jak miluje ten pocit. ,,Aghhh~" hlasitě vzdychl, když se v něm konečně pohl. ,,Už je miláček konečně spokojený?" přehodil mu nohy přes svá ramena. ,,Ano," zapředl s úšklebkem na tváři.
Silně do něho bušil, až se s nima rozpadal celý gauč. Narážel už tak do utlučené stěny a nepříjemná látka dráždila Taemu sametovou kůži. Ten hlasitě vzdychal, až někdy nemohl popadnout dech.
--------
Spocený Jungkook padl na rozjetého Taehyunga. ,,Tebe bych si vzal domů," zamumlal mu do ohbí krku. ,,A kdo ne," ušklíbl se a ukazováčkem přejel přes celé jeho záda. ,,Chci ještě," masíroval mu svalnatá ramena. ,,Uhmm," zamručel se zavřenýma očima. Tae otráveně vzdychl a shodil černovlasého ze sebe.
Jungkook dopadl zády na zaprášený koberec. Naskočila mu husí kůže, když už ho nezahřívalo mladšího tělo. Tae stále ležel na gauči a se skousnutým rtem pozoroval Jungkooka.. Jeho tělo, které se lesklo potem.
Slezl z gauče a po čtyřech se dostal k Jungkookovi, kterému si sedl na klín. Starší zvedl hlavu a s pozvedlým obočím sledoval, jak s rošťáckým výrazem si nastavuje jeho penis, na který pak dosedl. Hlasitě vydechl a se zavřenýma očima si opět položil hlavu na zem. Tae zaklonil hlavu a aniž by si dal čas, začal na něm skákat.
Jungkookové ruce okamžitě chytili mladšího za boky, které už tak byli dost červené a dopomáhal mu v dosedávání, i když Tae tohle nepotřeboval. Nechal ho tak jen proto, že miloval všechny ty doteky, které od něho dostává. Miluje tu slastnou bolest, když ho jeho prsty tlačí. Miluje se pozorovat po sexu a počítat všechny modřinky, které mu způsobí.
Lehne si na Jungkooka a jen se nedzvedává zadečkem. Nahlas vzdychá a u toho mu olizuje tvrdé bradavky. Starší mu mačká a různě roztahuje půlky. Sám se nadzvedává pánví, aby se do mladšího dostával hlouběji.
,,Rychleji," vydechl Tae. Pociťoval návaly horka. Pot z něho kapal a oči nedokázal udržet otevřené. Ztácel sílu, takže už jen jako panenka ležel na Jungkookovi a potichu sténal.
---------
V šatně vládlo ticho. Starší si k sobě tiskl slabého Taehyunga, který se tomu teď nebránil. Nechal se hladit ve vlasech, objímat a dostávat sladké pusinky. Nejspíš by i usnul, ale to by neměl začít zvonit mobil. Vyzvánění bylo tak hlasité, že je to úplně probralo.
Mladší slezl z Jungkooka, aby mohl mobil vypnout. ,,Kdo ti volal?" znova si lehl na zem. ,,Jen kolega z práce," mávl nad tím rukou a chtěl se vrátit za mladším. Chtěl se k němu zvona přitulit, ale ten se od něho už odtáhl. Černovlasý se kousl do rtu a mlačky hleděl na černovláska, který se už oblékal.
,,Zítra tu nebudu," prolomil ticho. Jungkook mlčky kývl. ,,Já mám stejně noční," začal sbírat i své oblečení. Taehyung si olízl své rty a očkem mrkl po starším, který si právě zapínal knoflíky od košile. Neřekli si už nic, jen si ho černovlasý k sobě přitáhl a než odešel, ho políbil, tak až měl rty pokryté tenkou vrstvou slin.
---------
Yes! Zvládla jsem vydat kapitolku tak jak jsem psala (na ig - v biu)
Chtěla bych si dát takový nenáročný úkol a to, že bych vydala aspoň jednu kapitolu týdně, tak snad to zvládnu :/
Zkusím ještě dnes nebo zítra přidat ten ig příspěvek, mějte krásný den!
ČTEŠ
Lovers in crime |jjk x kth
FanfictionMy boy's an ugly crier, but he's such a pretty liar. And by that i mean, he said he'd change. My boy, my boy, my boy... Don't love me like he promised. top: Jungkook bottom: Taehyung !Postavy v příběhu nemají nic společného s opravdovými členy ze...