*6

10.3K 311 40
                                    

Yeni bölümm eheheheh

En son iki gün önce bölüm atmışım.

Aslında yazmamamın bir sebebi var.. Yazabilecek motivasyonu bulamıyorum bir türlü ama şimdii yazıyoruumm :)

Ya şey dicem aşırı karıştı böyle bi Burk bi Alper. O yüzden hocanın adı hem Alper hem Burak 👍😀

++++++++++++++++++++++++++

Uykusuzluktan kapanan göz kapaklarıma en iten küfürlerimi saydırıyordum. Dün gece etütüne kalmıştım. Gece yarısı üvey abim beni almaya gelene kadar matematik ve biyoloji ödevlerimi yetiştirmeye çalışıyordum. Aslında matematiğin yarısından çoğu bitmişti ama daha biyoloji ödevine başlamamıştım

Mevzuna kalmamın tek sebebi istediğim üniversiteyi bir türlü kazanamamamdı. Puanım bir türlü 390 ve 400den yukarı çıkmıyordu. Ben ise tıp kazanmaya çalışıyordum. Denemelerimde şu sıralar 420 430ları görüyordum, bunun tek sebebi Alper hocaydı. Hedefimi söylediğimden beri bana nefes aldırmıyordu. Geçen senelerde en çok yanlışı matematikten yaptığımı duyduğunda ek olarak özel ders veriyordu bana. Netlerim onun sayesinde hep 420 ve yukarısında geliyordu.

İlk deneme notumun 320 olduğunu var sayarsak baya yükselmişti puanım.

Dün gece ise dediğim gibi onun verdiği ödevleri yetiştirmiştim. Cuma günü genel bir deneme olacaktık. Bu yüzden Alper hocadan ve diğer hocalarımdan bana TYT çalıştırmalarını istemiştim. TYTde baya bir eksik konum vardı ama yarısını bitrimiştim hocalarım sayesinde.

Şimdi ise uykulu gözlerle Alper hocanın beni çağırmasını bekliyordum.

"Asel Gökay kitaplarınla beraber odama" duyduğum sesle çantamı kucağıma alıp Alper hocanın odasına doğru yürümeye başladım. Kapıyı çaldığımda sesi kulaklarımı doldurdu.

"Girebilirsin Asel" dediğinde hızla kapıyı açıp çantamı masasının önündeki koltuklardan birine oturdum. "Asel kapı" hızla kalkıp kapıyı kapattım ve ilk olarak matematik kitaplarımı çıkardım.

"Hiç TYT çözdün mü" dediğinde çantamdan TYT matematik kitabımı çıkarıp Alper hocanın önüne bıraktım.

"Hocam, şimdi bana işlemler için kızacaksınız ama ben sizin gibi çözemiyorum. o şekilde çözünce çok yanlışım çıkıyor" kafasını kaldırıp bana baktı ve kafasını onaylar şekilde salladı.

"Keşke önceden söyleseydin Asel, bende bana inadına o şekilde çözmüyorsun sanmıştım" dediğinde haklıydı. Bu dershaneye ilk geldiğinde az çekmemişti benden. Çok inatçı bir kişiliğim vardı.

"Özür dilerim hocam" tekrardan kafasını onaylar şekilde sallayıp bütün ödevlerimi kontrol etti.

"Boş soru kalmasın kitapta, yarına kadar hocalarına göster sorularını" dediğinde ayaklandım, sonra aklıma gelen şeyle geri arkama döndüm.

"Hocam ben bugün gece etütüne kalmak istiyorum. Dediğimde gülümseyip tamam demiş ve bolca matematik çözmem konusunda beni uyarmıştı. eline telefon alıp birine birşeyler yazmaya başladı. Kapıdan çıktığım an telefonuma bildirim geldi.

Bilinmeyen Numara: Sanırım artık karşına çıkma zamanım geldi

Okuduğum şeyle kalbim hızla çarpmaya başladı. Ne zaman karşıma çıkacaktı ki?

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

BOMBAYI ATTIM KAÇIYORUUMM :)

Biraz kısa oldu ama...

NASIL OLMUŞŞŞŞ?

°Öğretmenim° (Düzenleniyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin