*15

6.8K 197 58
                                    

BU BÖLÜM KISKANÇ YAMANLA DOLUDUR ben uyarıyım da

BAŞLAYALIM EHEHEH

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

"Kızım" Alper'in yanından ayrıldığımızdan beri babamla uğraşıyordum. Adama diyorum ki ben okulumu bitirip öyle evleneceğim o bana diyor ki 'o yavşak yer seni' YA NE ALAKAAA!

"Efendim baba"

"Şimdi sen gidecek misin?"

"Eğer biraz daha bu konu hakkında konuşursak hemen şimdi gider nikah kıyarım baba" dediğimde gözleri kocaman açıldı.

"Ama bebeğim adamla aranızda 9 yaş var 9!"

"Ama baba" deyip yalandan dudaklarımı büzdüm.

"Hani benim mutluluğum her şeyden önemliydi"

"Zaten öyle ama"

"Ama?"

"Off Asel kızım git sınavına çalış niye elin adamına aşık oluyorsun?"

"Üvey abimi mi sevseydim?"

"Ben öyle mi dedim?"

"Elin adamı dedin bir kaç sene sonraki damadına" aslında bunları sadece onu sinir etmek için söylüyordum. Babamı sinirlendirmek eğlenceliydi.

"Damat?"

"Evet, hatta bugün ona damat dedin"

"Ne? Ne zaman?" dediğinde kahkaha atmaya başladım. Kendimi durduğumda gidip kollarımı boynuna doladım ardından yanağına sulu bir öpücük kondurdu. O da aynı şekilde beni öpüp sarıldı.

"Artık ders çalışabilirim" dediğimde koşar adım yukarı çıktım. Hemen Alper'e mesaj yazdım. Deneme sonucumu öğrenmem gerekiyordu. Mesaj yazmaya üşenip direk aradım.

"Efendim" diyen naif sesle gülümsedim.

"Deneme sonucumu öğrenmek için aradım hocam"

"Tamam Asel" dediğinde sesi soğuk çıkmıştı.

"Alper"

"Hım" hala soğuk yapıyor.

"Alper'im"

"Efendim" bu kadar trip fazla.

"Lan bana niye trip atıyorsun"

"Sen 'hocam' deyince kendimi değişik hissediyorum"

"Tamam demem daha ama benim deneme sonucum?"

"478 virgülden sonrasını boşver"

"Oha" dediğimde adeta çığlık atmıştım. Tam o sırada telefonum çalmaya başladı.

"Alper az beklesene Berkay arıyor"

"Tamam canım" aramayı kapatıp Berkay'ın aramasını açtım.

"Efendim"

"Asel abla ben sizin mahalledeyim," dediğinde lafını böldüm.

"Hemen geliyorum ablacım" telefonumu kapattığımda üzerime siyah kabanımı geçirip hemen sokağa çıktım. Sağ tarafta hemen sokağın başında dikilen Berkay'ı görmemle oraya yöneldim.

"Asel abla" dedi gülümseyerek. Bana sarıldığında bende kollarımı ona doladım.

Eve geldiğimizde kapıyı çaldım. Kapıyı üvey annem açtığında yüzümü buruşturdum. Hemen kendimi toparlayıp benimle yaşıt gibi görünen Berkay'ın koluna girdim. Boyu benden uzundu, dalgalı sarı saçları ve yeşil gözleri vardı. Salona girdiğimizde babam ve üvey abim bize döndü. Üvey abimin kaşları çatılırken babam hafif bir tebessüm etti.

"Baba bu sana bahsettiğim arkadaşım Berkay, Berkay buda babam Yaman" dediğimde gülümsüyordum. Berkay hemen gidip babamın elini öptü.

"Memnun oldum efendim" dedi resmi şekilde. Babam kollarını onun vücuduna doladı.

"Ne efendimi oğlum abi diyeceksin" babamın dedikleriyle Berkay samimi bir şekilde gülümsedi. "Kızım sen Berkay'ı onun için hazırladığımız odaya çıkar biraz dinlensin.

"Tamam baba" deyip Berkay'ın koluna girdim. Merdivenlerden çıkıyorduk.

"Baban bana oda mı hazırlattı?" dedi sesindeki şaşkınlıkla. Tebessüm ettim.

"Evet, kendi evinden daha rahat davran burada babam çok cana yakın bir insandır"

"Teşekkürler Asel abla"

"Rica ederim civciv" dediğimde odasına girmiştik. "Hadi dinlen sen" deyip saçlarını karıştırdım ve odadan çıktım.

Aşağı salona indiğimde şaşkınlıktan ağzım 'o' şeklini aldı

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

BİTTİ

Tam yerinde bıraktım eheheh

°Öğretmenim° (Düzenleniyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin