Vay be iki bölüm üst üste neknsjdbejskb
Sanki oy sayımız biraz az gibi... Oy verirseniz aşırı mutlu olurum tabi yorum yaparsanız da fikirleriniz benim içi gerçekten çok önemlii :)
Keyifli okumalar.
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Bilinmeyen Numara: Sanırım artık karşına çıkma zamanım geldi
Asel: Nasıl yani? Ne zaman?
Bilinmeyen Numara: En ummadığın anda beni karşında bulacaksın miniğim :)
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ellerim buz tutmuştu ve titriyordu. Karşıma çıkacağını söylemişti. Açıkçası çıkmasını isterdim. Onu öğrenmek istiyordum. İlk mesajında beni sevdiğini güzel bir dille söylemişti. Benden büyük olmasını şuanda umursamıyordum. Sadece ona sarılmak istiyordum.
Dershanenin çıkış saati gelmişti, ben çıkmamıştım çünkü çoktan adımı gece etütüne yazdırmıştım. Şimdi ise Alper hocayla bir saatlik özel dersim vardı. Zaten ondan sonra gece etütü başlıyordu.
Çantamdan matematik test kitabımı ve geçen senelerden beri eksiksiz tuttuğum defterleri aldım. Bu defterleri Alper hoca istemişti. Hızlı adımlarla 5. Dersliğe girdim, Alper hoca daha gelmemişti. Cam kenarına oturduğumda beklemeye başladım. Beş dakika sonra içeri Alper hoca girdi. Beni görünce hafif bir tebessüm oluştu dudaklarında.
"Defterlerini getirdin mi Asel?" dediğinde kafamı hızla onaylar anlamda salladım.
"Evet hocam yanımda"
"Getir bakalım" dediğinde önümdeki boş sıraya yüz bana dönük olacak şekilde oturdu. Çantamdan çıkardığım defterleri önüne bıraktım. Hepsinin içini tek tek inceledi. Sayfa sayısı çok olacak şekilde alıyordum defterlerimi ve yıl sonunda konularla beraber bitiyordu.
"Eksiksiz" dediğinde şaşkınca bana bakıyordu.
"Defterlerime ayrı bir özen gösteriyorum hocam"
"Hadi artık başlayalım, göster bakalım soruları" hızla kafamı sallayıp ilk test kitabını çıkardım.
Bir saatin ardından Alper hocayla olan dersim bitmişti. Ben sınıftan çıkarken elinde yine telefon vardı ve birine bir şey yazıyordu. Sınıftan çıktığımda telefonum titredi.
Bilinmeyen Numara: Burnun dibindekileri göremiyorsun ve bu beni deli ediyor miniğim
Gelen mesajla ellerim buz kesti, acaba Alper hoca, yok ya kocaman adam neden böyle şeylerle uğraşsın ki.
"Asel, derse geç kalıyorsun" diyen adama çevirdim kafamı yavaşça. Elimdeki telefona ve mesaja bakıyordu. Mimiksiz suratıyla yanımdan ayrıldı ve bende etütün olduğu dersliğe ilerledim. Başımızda biyoloji hocamız duruyordu. Bu fırsatı değerlendirip boş sorularımı hocaya sordum.
Verimli geçen birkaç saatin ardından sınıfta tek tük insan kalmıştı. Bu saatten sonra bize Alper hoca yardım ediyordu. Saat 22.00'ı gösterdiği an içeri girmişti. Bende sessizce fizik çözüyordum.
Karşımdaki soruyla tam on beş dakikadır savaşıyordum ama bir türlü sonu çıkmıyordu.
"Bir sorun mu var?" başımda dikilen Alper hocaya bakıp kafamı aşağı yukarı salladım.
"On beş dakikadır soruyla savaşıyorum ama bir türlü sonuca ulaşamadım" dedim fısıldayarak. Alper hoca sessizce gülüp kafasını sağa sola salladı.
"Birde ben bakayım soruya" diyip soruya odaklandı. Kendi çözdükten sonra bana da anlatmaya başladı.
"Anladın mı miniğim?" dediği kelimeyle hızla gözlerim grimsi mavi gözlerini buldu. Bir dakika, miniğim?
"Efendim hocam"
"Anladın mı miniğim?" diyerek sorusunu yeniledi. Ellerim buz kesmiş kalbim göğüsümü delercesine atıyordu.
Bilinmeyen, Alper Hoca mıydı?
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
BİTTİ!
NASIL OLMUŞŞŞŞŞ
ASEL YERİNE BEN HEYCAN YAPTIM JSADHAUSJBDJBDN
ŞİMDİ OKUDUĞUN
°Öğretmenim° (Düzenleniyor)
Teen FictionBilinmeyen Numara: Bu kayafı güzel yapıyor *fotoğraf Bilinmeyen Numara: Sen ise kalbimi