Birazcık zaman atlaması yapacağım yoksa baya uzun sürecek
Medya: Alper'in Asel'e aldığı beyaz elbise biraz değiştirdim sadece
Bayrama özel bölüm. Uzuuunnn
+++++++++++++
1 Ay Sonra
Temmuz 20
"Abicim hadi kalk, öğlen oldu" diyen naif sesi duymamla homurdandım. Benim homurdanmamla gülmeye başlamıştı.
"Kalk bakalım uykucu" derken üzerimdeki pikeyi çekmişti.
"Abi bir güncük rahat bırak beni" derken gözünü açmadan elimi kaldırıp bir işareti yaptım.
"Olmaz, rahat bırakamam. Sevgilinle ilgilendiğin kadar ilgilenmiyorsun benimle" diye honurdandığında kıkırdayıp gözlerimi açtım. Doğrulup abimin yanağına kocaman bir öpücük bıraktım.
"Günaydın abi"
"Günaydın abisinin gülü" deyip yataktan kalktı. "Kahvaltı hazır seni bekliyoruz" kafamı salladığımda odadan çıktı. Lavaboya girip işlerimi hallettikten sonra altıma gri şortumu üstüne ise bol beyaz bir t-shirt giymiştim. Aşağı inip masada oturan babamın arkasından yaklaşıp kollarımı boynuna doladım.
"Günaydınlar Yaman Bey" dediğimde yanağına kocaman bir öpücük bırakıp hemen yanına oturmuştum.
"Günaydınlar Asel Hanım" gülerek kahavaltkmızı yapmıştık. Babam abime şirket işlerini öğretiyordu. Bu yüzden onlar şirkete geçerken ben evde tek kaldım.
Canım sıkıldığı için duşa girdim. Çıktıktan sonra siyah şortumu ve beyaz crobumu giyip mutfağa indim. Saçlarımda havlu vardı, evde padişah gibi dolaşıyordum. Mutfağa girip kendime kahve yapacakken arkamdan gelen sesle yerimde durdum.
"Kız zilli ne yapıyorsun bu saatte mutfakta. Kilo alacaksın bak" diyen sesle kıkırdadım.
"Bir şey yemeğe değil kahve yapmaya gelmiştim Şeker abla" dedim.
"Dur ben hazırlayayım yavrum" dediğinde gülümsedim.
"Zahmet olmazsa odamın balkonuna getirebilir misin?"
"Getiririm tabii" dediğinde yanağını öpüp odama çıktım.
Balkona çıktığımda kenardaki katlanan sandalyeye tünedim. Evin bahçesine bakıyordu.
(Balkon temsili. Normalde resim koymayacaktım ama betimleme yapmaya üşendim)
Şeker abla kahvemi bırakıp gitmişti. Bende kul cıvıltıları eşliğinde elimdeki kitaba iyice odaklandım. Bir saate bitmişti. Normalde klasik okumayı sevmezdim ama elimdeki kitap bence sürükleyiciydi. Bu yüzden hemen bitirmiştim.
Akşam üstü babam aranmış şirkette bir sorun olduğunu bu yüzden gecikeceklerini söylemişti. Bende odamda müzik dinliyordum. Sesi çok açık değildi. Boş boş bir şeyler çizerken bir anda yol tarafına bakan cama taş atıldı. Ayağı kalkmış oraya giderken bir daha cama taş atıldı. Camı açtığımda aşağı eğildim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
°Öğretmenim° (Düzenleniyor)
Teen FictionBilinmeyen Numara: Bu kayafı güzel yapıyor *fotoğraf Bilinmeyen Numara: Sen ise kalbimi