Ohm bu bölümü cigkoftecihuncin'in isteği üzerine yazıyorum :)
İNŞALLAH bu bölümden sonrası text olacak, yani planlarım o yönde
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
"Asel, hadi" diyen Alper hocaya sinirle bakıyordum, herkesin içinde bana seslenmişti.
"Geliyorum Alper hocam" dedim. Yanına geldiğimde tek kelime etmeden arabaya bindim. O da binince arabayı çalıştırdı.
"Araba kullanmayı biliyor musun?"
"Babam bana yavaş yavaş öğretiyor, ehliyetim var ama sürmeyi pek bilmiyorum."
"Ehliyetin yanında mı?"
"Evet" dediğimde arabayı kenara çekti.
"Geç bakalım ne kadar biliyorsun" dedi. Hemen kafa sağa sola salladım.
"Olmaz"
"Olur olur"
"Olmaz dedim Alper sür şu arabayı" dediğimde pes ederek arabayı sürmeye devam etti. Evimin önüne geldiğimizde arabayı park etti. Ben tam inecekken kolumdan tuttu. Kaşlarımı çatarak ona döndüğümde bana doğru eğildi ve kçük bir öpücük kondurup geri çekildi.
"Şans öpücüğü" dediğinde sırıtıyordu.
Pislik.
Ben hızla eve doğru ilerliyordum, o ise arkamdan gülerek geliyordu.
Anca gül zaten başka bildiğin bir şey yok.
Eve geldiğimde sinirle kapıyı çaldım, tabi daha sonrasında yüzüme hafif bir tebessüm yerleştirdim. Eğer bu sinirle eve girersem babam bir şey oldu sanırdı. Ama olan tek şey utandığım için sinirlenmiş olmamdı.
Alper hocam yanıma geldiğinde kapı anca açılmıştı. Babam bizi karşıladığında Alper hemen babamla tokalaştı.
Normalde babam kimseyle bu kadar yakın olmazdı, özellikle benim çevremle.
Ama Alper'le konuşuyor
Evet ve kesin bunun altından bir şey çıkacak.
1 Saat Sonra
"Asel'de ortaokulun son senesinde çok kavga ederdi. Ben hep okula giderdim bunun yüzünden" diyen babamı sesimi çıkarmadan dinliyordum.
"Ama bunu yüzünde başında hiçbir şey olmazdı. Karşısındaki kız veya erkek fark etmez her yeri dağılmış olurdu çocukların"
"Hak ediyorlardı" dedim.
"Bir tanesi bana iftira atmıştı, bir tanesi adımı çıkarmıştı, bir tanesi tehdit etmişti, bir tane çocukta bana takıktı ama onu geçen sene bir güzel benzettim" dediğimde sırıtıyordum. Alper'e baktığımda seslice yutkundu. Zoraki bir gülümseme kondurdu yüzüne.
"Sen neymişsin öyle" dediğinde sesi titriyordu.
KORKTU HAHAHAH
Çok geç olmuştu, Alper gitmiş ben ise yatağımda sabahtan beri olan şeyleri düşünüyordum. Güzel hissettiriyordu hem de çok güzel.
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
AĞAAĞAĞAĞ BÖLÜM ÇOK KISA OLDU ÇILDIRCAM.
Ama uzatmamaya çalışıyorum :D
Nasıldı?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
°Öğretmenim° (Düzenleniyor)
Ficção AdolescenteBilinmeyen Numara: Bu kayafı güzel yapıyor *fotoğraf Bilinmeyen Numara: Sen ise kalbimi