Şahane bir bölümle geldimmm
Medya: Asel ve Alper'in pijaması
Bu hikayemde özlü sözler kullanmayacağım sjnxdjsbcjsdbcjh
------------------------------------------------------------------
Sabah erken bir saatte hazırlanıp evden çıkmış, aklıma gelen sinsi plan için alıverişe gitmiştim. Çift pijaması almıştım ikimiz için, altı siyah beyaz kareli üstü ise siyah kazaktı.
Şuan ise onun evinin önünde durmuş telefonumu cevaplamasını bekliyordum.
"Efendim miniğim" diyen sesi duyduğum gibi gülümsedim.
"Binanın şifresini bilmiyorum, kapıyı açar mısın?" sorduğum soruyla birkaç saniye cevap vermemiş ardından önümdeki kapı açılmıştı. Hızla binaya girip on beş katlı binanın on dördüncü katına çıktım, asansörle. Kapıda beni bekleyen Alper'i görünce gülümsedim.
"Günaydın minik" dediğinde sırıttım.
"Günaydın koca adam" deyip kahkaha attım. Bir anda belimden tutulup çekilmemle kahkahalarım durmuş, yüzümdeki sırıtan ifade donmuştu. (Hayal edince komik oluyor dbvjsjb)
Dudaklarımda sıcak bir baskı hissedince şokla açıldı gözlerim.Yine mi lan, az rahat durun.
Üst dudağımı dudakları arasına aldığında biri popoma terlik fırlatmıştı.
"Püü yazıklar olsun, gençlik ölmüş, biz gençken böyle miydik? Ey gidi eskiler ey" diyen bir teyzenin feryadını duymamla şaşkınlığım iki katına çıkmış hızla Alper'i kendimden itip içeri kaçmıştım. Alper ise gülerek arkamdan geliyordu.
"Ne gülüyorsun komik mi?" diye sordum sinirle. Onun yüzünden yaşlı başlı kadına rezil olduk hala gülüyor.
"Utanınca ve kızınca çok tatlı olduğunu kimse söyledi mi?" diye sordu.
"Evet" dedim sakince.
"Kim dedi? Hangi yavşak?" dediğinde kaşlarımı çattım.
"Babam" dediğimde tek kaşım havaya kalktı. Babama yavşak demişti.
"Canım kayınpederim çok doğru tespit etmiş"
"Alper"
"Efendim miniğim"
"Babama yavşak dedin"
"Öyle mi olmuş?"
"Öyle olmuş"
"Ya ama ben nereden bileyim baban olduğunu" dedi küçücük bir çocuk gibi dudak büzerek.
"Gel buraya koca bebek" dedim ve kollarımı iki yana açtım. Kollarımın arasına girdiğinde sarabildiğim kadar sıkı sardım vücudunu. Yüzü boynuma yakın bir yerde öylece duruyordu.
"Bak ben bize ne aldım" deyip ayaklandım. Alışveriş poşetinin içinden ikimizin pijamasını çıkardım. "Bak nasıl? Güzel mi?" dedim heyecanla.
Gülümsedi, yavaşça kafasını aşağı yukarı salladı, "evet çok güzel" dedi.
"Hadi al bunu giy ve gel" dedim. Kolundan tutup kaldırdım ve arkasından ittirerek odasına götürdüm. Tabi bilmediğim için ilk önce banyo kapısını açmış sonradan odasını bulabilmiştim
Bende banyoya giderek üzerimi değiştirdim. Saçımı dağınık topuz yapıp çıktım. Salona girdiğimde çoktan giyinmiş olduğunu gördüm. Hızla yanına yürüyüp karşısında dikildim.
"Çok yakıştı ikimize de" dedim gülerek.
"Şimdi bütün gün bunlarla mı duracağız?" diye sordu yüzünü buruşturarak.
"Evet, dinozorlu falanda vardı ama seni düşündüğümden almadım" dedim sırıtarak. Bir anda kolumdan tutup kendine çekti. Şimdi şöyle düşünün ben ayaktayım o ise koltukta oturuyor, mantıken kucağına düşmüş oldum. "Alper ne yapıyorsun?" deyip kalkmaya çalıştım.
"Benle dalga mı geçtin sen?" diye sordu sanki beni duymamış gibi.
"Evet"
"Tamam"
"Hadi bırak beni"
"Bir kere öpsem?"
"Hayır"
"Evet"
"Hayır"
"Evet"
"Hayır"
"Hayır"
"Evet" dediğimde gözlerim kocaman açıldı, hayır ya bunu yapmış olma. Tam ağzımı açmış konuşacakken dudaklarını dudaklarıma bastırdı.
Yeter lan kıtlıktan mı çıktın kızı ikidir öpüyon.
İç sesim o kadar haklı ki.
Tam karşılık vereceğim sırada bir ses duyuldu.
Kapı zili çalıyordu.
İşte ben buna gülerim.
"Yuh lan, ne zaman öpmeye kalkışsam biri basıyor yeter, şimdi hangi pi-" söylene söylene kapıya gidiyordu, bende peşinden. Tam kapıyı açtığında küfrü öylece dudaklarında asılı kaldı ve tek bir kelime döküldü.
"Baba?"
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
YA BU KURGU KISA OLACAKTI OLMAZKİ BÖYLE.
Off normalde iki bölüm sonra finaldi. Ama şimdi öyle olması için tek bölümü dört bin kelime falan yapmam gerekir :((
Her neyse
Nasıl olmuşş?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
°Öğretmenim° (Düzenleniyor)
Fiksi RemajaBilinmeyen Numara: Bu kayafı güzel yapıyor *fotoğraf Bilinmeyen Numara: Sen ise kalbimi