Vay be! 19. Bölümdeyiz
Siz şimdi bu babayı merak ediyorsunuzdur.
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
"Baba" diye şaşkın bir nida döküldü dudaklarından.
"Baba ya, hayırsız evlat. İnsan bir kere arar, sorar. Der babacım nasılsın, bir şeye ihtiyacın var mı, annem nasıl, diye arar sorar değil mi?" diye söylenerek içeri girdi. Tam konuşmaya devam edecekti ki bakışlarımız kesişti. En fazla elli yaşındaydı karşımdaki adam. Kahverengi saçlarına aklar düşmüştü. Kemikli yüzü, bal rengi gözleri, yapılı ve uzun vücuduyla otuzlarının sonundaki adamlar gibiydi. Ama Alper'in yaşını hesaba katarsam elli yaşında olmalıydı.
"Merhaba" dedim çekinerek. Gözlerine sıcak bir ifade oturdu.
"Merhaba kızım" dedi sevecen bir tavırla. Daha sonra Alper'e döndü. "Kız arkadaşın mı?"
"Evet baba" dediğinde yanıma gelmişti.
"Kaç yaşındasın kızım?" dedi sevecen bir tavırla. Ürkek bakışlarımı Alper'e çevirdim çünkü aramızda dokuz yaş vardı ve babasının nasıl bir tepki vereceğin bilmiyordum.
"Sorun yok" diye fısıldadı kulağıma.
"On dokuz yaşındayım" dedim utana sıkıla. Umarım Alper'e kızmazdı.
"Küçükmüşsün" dedi ve sıcak bir şekilde gülümsedi. "Aynı annen ve ben gibi, değil mi oğlum?" dedi gülerek.
"Evet baba"
"Salona geçelim, ayakta kaldık" dedim rahatlayarak. Kızmamıştı.
Tam salona doğru adım atmıştık ki kapı bir kez daha çaldı.
"Bu sefer kim la-" diyerek kapıyı açıyordu ki karşısındaki babamı görünce şaşkınlıkla gözleri ve ağzı açıldı, ardından soran gözleri beni buldu.
"Ne yapabilirim Alper, babam açık adres istedi" dedim gülerek. Anında yüzü şaşkınlıktan çıkmış tebessüm etmişti. Babamın bu hallerini sevdiğini fark ettim.
"Siz evlenmeden torun istemiyorum" diye homurdanarak içeri girdi babam. "O yüzden akşama kadar yanınızdan ayrılmayacağım" dediğinde ceketini çıkarmış asıyordu.
"Babacım"
"Efendim güzel kızım"
"Senin şirkette olman gerekmiyor mu?" diye sordum.
"Hayır," dedi ve çatık kaşları Alper'e döndü. "Sizi ne zaman yalnız bıraksam bu serseri yapışıyor bırakmıyor seni" dediğinde sesinde eğlenir bir tını vardı ama gözleri adeta Alper'i kurşuna diziyordu.
"Aslında pek öyle değil, siz sadece o zamanlarda geliyorsunuz" dedim ters bakışlarımla.
Salona geçtiğimizde babam ve Alper'in babası tanışmış ve havadan sudan konuşuyorlardı. Alper bana kaş göz işareti yaptığında kalktı, bende peşinden gittim. Mutfağa girdiğinde öylece dikiliyordu tezgahın önünde.
"Ne oldu?"
"Şimdi ben mi kahve hazırlayıp kayın babama hamarat gözükeyim, yoksa sen mi?" deyip alt dudağını dişleri arasına aldı. Sesli bir kahkaha attığımda kaşlarını çatmış bana bakıyordu.
"Neye gülüyorsun?"
"Haline"
"Ne varmış halimde?" diye sordu şaşkınca.
"Yeni gelin gibi davranıyorsun" dediğimde daha şiddetli gülmeye başladım. Üzerime doğru gelmeye başlayınca bir yandan gülüyor diğer yandan ondan kaçıyor, geri geri gidiyordum. En son sırtım duvarla buluşunca hemen dibimdeydi. Bir kolunu belime dolayıp bedenini bedenime yasladı.
"Öyle mi?" diye sordu kısık bir sesle. Yüzlerimizin arasında milimler vardı. Eğer konuşursam dudaklarım dudaklarına değecekti.
"Evet" dedim mırıldanır gibi. Dudaklarım dudaklarına sürtündüğünde gözleri koyulaşmıştı.
Daha fazla bekleyemedi ve içeride babalarımızın olmasını umursamadan dudaklarını dudaklarıma bastırdı. Alt dudağımı dudakları arasına aldığında hafif çekiştirmişti. Aynı şeyleri bende onun üst dudağına yapıyordum. Sağ eli belimi okşarken sol eli yüzümdeydi. Bende kollarımı boynuna doladım. Nefessiz kaldığımda kafamı geriye çekmiştim. Alt dudağımı ısırıp geri çekilmişti.
"Yakalanmadık" dedi yüzünde büyük tebessümle.
"Evet" dedim, nefes nefese kalmıştım.
Yeteri kadar soluklandığımızı düşünüp bu sefer üst dudağımı dudakları arasına aldı. Arada sırada çekiştiriyordu. Bende ayak uydurabildiğim kadar sert öpüşüne karşılık veriyordum.
"Ben diyorum işte yalnız kalmaya gelmiyorlar"
--------------------------------------------------------------------------------------------
YAZARKEN UTANDIM
Yamanım haklı yani adam arkasını bir dönüyor geri önüne döndüğünde bir bakıyor Alper Aseli öpüyor NJSNCDJBCDBCJA
HER NEYSEEE NASIL OLMUŞŞŞ?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
°Öğretmenim° (Düzenleniyor)
Ficção AdolescenteBilinmeyen Numara: Bu kayafı güzel yapıyor *fotoğraf Bilinmeyen Numara: Sen ise kalbimi