*14

7.1K 220 73
                                    

BU BÖLÜM BOMBA EHEHEHEHE

Başlıyoruz!

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Dudaklarını dudaklarıma bastırdığında bir ses duyduk...

"Alper Bey" diyen şaşkın ses bir kelime daha söyledi, "kızım" dedi babam. Anın şokuyla Alper'i hala ittirmemiştim ama Alper benden yavaşça ayrıldı.

"Siz, ne yapıyorsunuz" dedi, sesi hala şaşkındı babamın.

"Şey, baba ııı" bir şeyler geveliyordum hem de saçma şeyler. Alper gülmemek için kendini sıkıyordu. Aslında babam kızmazdı, hatta Alper'i de ok sevmişti, sanırım artık sevmiyor cano. Haklısın.

"Yaman Bey" diyen Alper'e sinirli bakışlarımı yolluyordum. Yani neden burada öpüyorsun ki, başka yer mi yok? "Yanlış anlaşılma var gibi saçmalamayacağım, bunlar için fazla büyüdüm sanırım" deyip gülümsedi, daha sonra elimi tuttu. Ne yapacağını anlamıştım. "Biz birbirimizi seviyoruz Yaman Bey" babam ellerimize bakıp dudağını büzdü.

"Şimdi sen beni değil de bu yavşağı mı seçtin?" ağladı ağlayacaktı. Abartıyor.

"Ya baba ne alaka sen ayrı o ayrı. Sen babamsın, o sevdiğim kişi" dedim. Çekinmedim.

"Ama beni bırakacaksın" dedi.

"Cici annem bakar sana" dediğimde yüzünü buruşturur gibi oldu.

"Ee damat," dediğinde artık Alper'e bakıyordu. Damat mı? "Ne zaman istemeye geleceksin" şu anda onu deniyordu.

"Okulu bittikten sonra efendim" dedi ve masum masum gülümsedi. O gülen dudakları-

"Aferin, seni gözüm tuttu" dediğinde koluma uzanıp beni kendine çekti. Babamın sert göğsüne çarptığımda kollarımı sıkıca ona doladım.

"Müsaadenizle kızımı alıyorum" deyip onay beklemeden benimle beraber oradan çıktı. Alper ise şaşkın ördek gibi arkamızdan bakıyordu.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

KISA AMA bence güzel oldu..

Nasıl tepkiler?

°Öğretmenim° (Düzenleniyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin