"Evime Hoş Geldiniz"

1.4K 82 29
                                    

İçimiz öyle çok yanıyor ki... Bu bölümü yazmak için de çok zorladım kendimi. Her gün atmaya çalışıyorum olduğu kadar bugün de atayım artık dedim. Biraz olsun güzel şeyler görebilmek için...

Geçmiş olsun TÜRKİYE'M...
İnşaAllah başka depremler yaşamayız...

~

"Ekipler tarafından çalışmalar devam ediyor. Vatandaşlar da ellerinden geldiğince yardım etmeye ve enkazdan çıkacak tek bir can için canla başla çalışıyorlar."

İki gündür kapatmadan izlediğim haberlere son kez bakıp telefonuma gelen bildirimlere baktım. Icardi'den mesaj geldiğini görünce sim kartımı değiştirme düşüncesini bir kenara bıraktım.

Icardi: Leyal sen iyi misin?

Icardi: Konuşamadık ne zamandır merak ettim seni

Yüzümde hafif tebessüm oluşturmuştu.

Siz: Haberleri izliyorum sürekli ve canım çok sıkkın Ica...

Icardi: Biliyorum durumları, öyle olduğunu da düşündüğüm için yazdım...

Icardi: Üzülme Leyal... Ben eminim geçecek bu günler de hem daha bana sürprizlerin vardı unuttun mu?

Icardi: Onları yapmadan, benim karşıma çıkmadan benden kurtulamazsınız Leyal Hanım ;)

Siz: Siz de benden kolay kolay kurtulamazsınız Icardi Beyy

Icardi: Heh şöyle, hoş geldiin benim tanıdığım kızz

Icardi: Ve unutmadan, senden kurtulmak isteyen kim ;)

Ica'nın mesajıyla daha iyi olmuştum ve gülümsüyordum. Kerem'in beni merak edeceğini düşündüğüm için sim kartımı değiştirip gelen bildirimlere baktım. Tahmin ettiğim gibi Kerem Potter'dan 7 cevapsız arama, 24 mesaj vardı...

Tam o sırada ekranda Kerem'i görünce aramasını cevaplandırıp telefonu kulağıma koydum. Çok büyük bir azar yiyecektim şimdi, yandın kızım sen...

Kerem:
_Çok şükür... Ya kızım iyi misin sen? Niye açmıyorsun? Cevap versene yav delirttin beni meraktan zaten.

Leyal:
_Potter'ım bir sakin olsan ve izin versen konuşucağım zaten. Bir şeyim yok merak etme. Sadece haberleri izliyordum ve telefon kapalıydı yoksa bir şeyim yok.

Kerem:
_Merak etmeymiş (!) sen bir de onu bana sor. Asıl bu zamanlarda açık olaması gerekiyor ya zaten güzel kuzenim benim. Neyse kapat, zaten geliyoruz yanına.

Dedi ve ben daha ağzımı açmadan kapatmıştı telefonu. Bir dakika "geliyoruz" mu demişti o? Birinci çoğul şahıs eki olan "bizi" kullanmıştı. Kimle beraber gelecekti şimdi bu?

Hemen kalkıp etrafı topladım ve yaptığım tatlıları dışarı çıkartıp ocağa da çay koydum. Aynadan da kendime çeki düzen verip saçlarımı açık bıraktım.

Aşkın Olayım ~Yarı Texting~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin