20. Bölüm- Seni Seviyorum
-Aşkın Olayım-~Leyal Meva'nın anlatımıyla~
Herkes odaya gelmiş ve benim iyi olduğuma emin olmaya çalışıyorlardı. Hepsi bana bakıyordu ama tek bir kişi dışında. O da Berkan'dı.
Leyal Meva:
_Dobby beni sinirlendirme, iyiyim diyorum sana. Duymuyor ve görmüyor musun? Kendini suçlayıp durma.Kafasını kaldırıp bana çekinerek bakıyordu. Kıyamam ya ne kadar da kendini suçlamıştı böyle...
Berkan:
_Burada olmanın sebebi benim Leyal. Sabredebilseydim ve hep beraber sipariş verseydik bunlar olmayacaktı. Ama bir daha tövbe, gerçekten çok dikkat edeceğim. Özür dilerim.Leyal Meva:
_Tamam sen de daha fazla üzülüp durma bak yoksa asıl o zaman konuşmam seninle.Berkan:
_Yok yok sen iyisin ya. Bak istediğin bir şey varsa gideyim alayım hemen. Ne istiyorsun?Leyal Meva:
_Bir şey istersem şu saçma halinden çıkıp eski Dobby'miz olacak mısın?Sevinçle kafasını "evet" anlamında salladı.
Leyal Meva:
_O zaman bana çikolata alabilirsin.Berkan:
_Sana tüm çikolatalar feda olsun Hermione'cim, hemen gidip alıyorum.Gerçekten de anında odadan çıkıp gitmişti. Biz ise onun bu haline gülmeye başlamıştık.
En son aramızda geçen gerginlik aklıma gelince Icardi'ye baktım. O konuyu kapatmıştık az önce ama tekrardan neler konuştuğumuzu anlamayınca kendini fazlalık gibi hissetmesini istemiyordum. Ama o "her şey yolunda" der gibi gözlerimin içine bakıp gülümsüyordu.
Sonra kapı tıklatılmış ve içeriye doktor girmişti.
Doktor:
_Leyal Hanım kendinizi nasıl hissediyorsunuz?Boğazımı tutarak cevap verdim.
Leyal Meva:
_Zehirlenmiş gibi.Doktor:
_İyisiniz merak etmeyin. Zaten kuzeninize de söyledim. Mideniz yıkandı, sıvı takviyesi de yapıldı. Hatta istediğiniz zaman çıkabilirsiniz ama bu hafta bol bol su için ve bünyenizi zorlayacak gıdalar tüketmeyin.Kerem:
_O iş ben de doktor hanım.Bu bakış "benden kurtulamazsın, ben yedirip içireceğim seni" demekti...
Leyal Meva:
_Haydi gidelim ya ben çok bunaldım burada.Sonra ise her şey benim ısrarlarım sonucunda hızlı gelişmişti. Yolda da Berkan'ı arayıp eve geçtiğimizi söylemiştik.
Hastaneden çıkarken bazılarıyla ayrılmıştık. Şu an evde sadece ben, Kerem, Icardi, Barış ve Lucas Torreira vardı.
On dakika sonra ise Berkan ellerinde poşetlerle eve gelmişti ve evet, hepsi çikolatayla doluydu. Biraz söylenmiştim ne gerek vardı diye ama hoşuma gitmedi de diyemezdim ki bu mutluluğum Kerem'in çikolatalara el koyup hepsini yiyemeyeceğimi söyleyene kadardı. Neymiş bünyem...
Kerem çayları hazırlamıştı ve hep beraber bir-iki bardak çay içmiştik ki Barış konuşmaya başladı.
Barış Alper:
_Biz artık kalkalım hem ne demişler hasta ziyaretinin kısası makbuldür.Leyal Meva:
_Ya aşk olsun, hasta falan değilim ki ben. Sadece birazcık alerjim tuttu diyelim.Sözümle Kerem, Berkan ve Barış kınayan bakışlarla bana döndüler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşkın Olayım ~Yarı Texting~
FanficSiz: Söylenmedi hiç sana layık düşler benden önce Siz: Tutsak yüreğim biliyorsun sen de ince ince Siz: Yangın yeri hep buralar sayende, yok şikayet Siz: Gel bir sarayım, aşkın olayım... ❤ Sonunda yazmıştım cevap vereceği ise muammaydı ama benim adım...