Bazen insan dün neydim bugün ne oldum der ve ben de şimdi onu düşünüyordum. Evet, uzun zamandır kendime itiraf edemesem de bu günleri hayal ettiğim doğruydu ama Icardi'nin dizlerine başımı koymak hayallerimin de ötesindeydi...
Ben sadece konuşuruz diye düşünüyordum ama o, bana beni sevdiğini söylüyordu ve gerçekten öyle olduğunu gözlerinden okuyabiliyordum.
Icardi:
_Ben senden ayrılmak hiç istemiyorum. Keşke hep yanımda olsan be güzelim.Bir insanın sözleri insanı nasıl eritebileceğini ben ondan öğrenmiştim.
Leyal Meva:
_Ben de öyle, seni buraya saklamak ve kimseye vermek istemiyorum.Sözlerimden sonra hafiften kıkırdadım. Şapşal gibiydim, kabul ediyorum ama insan sevince böyle olabiliyordu.
Duyduklarıyla benimle beraber Ica da gülümsemişti ve ellerini bu sefer saçlarımdan ayırıp burnuma dokundurdu.
Icardi:
_Bunu diyeceğimi hiç düşünmemiştim ama ben de seni, sadece bana saklamak istiyorum.Sen konuş ben seni hep böyle içim giderek dinlerim.
Icardi:
_Kalk güzelim, bu böyle olmayacak. Toparlan tüm eşyalarını al ve bana taşın.Dediğiyle aniden dizlerinden başımı kaldırıp şaşkın şaşkın gözlerine baktım. Tamam, aniden aklından geçenleri söyleyen, bir anda yükselen biri olabiliyordu Ica ama ciddi olabilir miydi?
Icardi:
_Her gece son gördüğüm, her sabah da ilk gördüğüm sen ol isterdim. Beraber yemek yaptığım, yastık savaşı oynadığım, bahçemizde film izlediğim, salıncakta sallandığım kişi sen ol isterdim.Bizim buralarda buna, evlilik teklifi bile derdik. Tabii Ica bunları o amaçla söylememiş olabilirdi ama yanında istediği kişi bendim. Bundan ötesi yoktu ki...
Bir dakika, bahçemiz? Bahçemiz demişti Ica değil mi yoksa ben mi yanlış duydum?
Bizim bahçemiz... Ne güzel bir şeydi bu böyle.
Parıldayan gözlerle ona baktığımı anlayıp ellerini gülümseyerek gözlerime dokundurdu. Anında kapanan gözlerimle onun söylediklerine odaklanmaya çalıştım.
Icardi:
_Bu gözlerin hep böyle parıldaması için ne istersen yapmaya hazır bir Ica var ve evet, bizim bahçemiz. Ben nasıl senin evine gelebiliyorsam sen de ne zaman istersen gelebilirsin. Çünkü...Sözünü tamamlamadan önce ellerini bu sefer kalbime koydu. Delicesine atan kalbime...
Icardi:
_Sen beni buraya aldın ya bundan sonra orası senin de evin.Bu içimdeki mutluluğun bir anda bozulacağı düşüncesi bile beni mahvediyordu. Bozulmasın, bu mutluluğumuzu bozmalarına izin vermeyelim Ica'm...
Ben de ellerimi Ica'nın çok güzel çarpan kalbine koydum ve konuşmaya başladım.
Leyal Meva:
_Benim evim burası Ica'm. Eğer bir gün olur da beni artık bu evin içine almazsan işte o zaman ne yaparım bilmiyorum. İşte ben o zaman Meva'mı sığınılacak yerimi, yurdumu kaybederim. Peki sen beni hep sevebilecek misin?Karşımda öyle güzel gülümsüyordu ki...
Icardi:
_Bu kalp attığı sürece...Leyal Meva:
_Bu kalp attığı sürece...Sonrasında ise biz susmuş kalplerimiz ve gözlerimiz konuşmuştu.
Hayatımın geri kalanı bu güzel gözleri görmekle geçecekse ben daha ne isterdim ki?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşkın Olayım ~Yarı Texting~
FanficSiz: Söylenmedi hiç sana layık düşler benden önce Siz: Tutsak yüreğim biliyorsun sen de ince ince Siz: Yangın yeri hep buralar sayende, yok şikayet Siz: Gel bir sarayım, aşkın olayım... ❤ Sonunda yazmıştım cevap vereceği ise muammaydı ama benim adım...