"Garip Buluşma"

1K 66 21
                                    

~Icardi'nin anlatımıyla~

Kısa bir duşun ardından ıslıklar çalarak saçlarıma şekil veriyordum. Küpe takmaktan son anda vazgeçip beyaz gömleğimi üstüme geçirdim ve lacivert pantolonlarımdan birini de giydikten sonra hazırdım.

Garip bir şekilde üstümü giyinmeden önce saçlarıma şekil vermeyi daha çok seviyordum. Tabi ki bu sadece üstüme gömlek giyeceğim zamanlar olabiliyordu.

Evden çıkmadan önce tekrardan son bir kez telefonuma baktım ama Leyal'den cevap yoktu. Hazır olduğumu, buluşacağımız yere doğru yola çıkacağımı söylemiştim ama cevap yoktu görmemişti. Sadece aklıma hazırlandığını ve işinin olabileceğini o yüzden yazamadığını getirmeye çalıştım.

Kapıyı çektikten sonra kilitleyip arabama bindim ve yola çıktım.

Dün Leyal ile konuştuktan sonra bana tekrardan mesaj atmıştı. Mesaj da benimle buluşmak istediğini ve bugün saat 2 gibi sahilin yakınındaki Lacivert Restaurant'da olacağını yazmıştı. Tek fark ise whatsapp üzerinden değil normal mesaj olarak atmıştı.

Doğruyu söylemek gerekirse bu kadar erken beklemiyordum ve heyecanlanmıştım. Onunla konuşmak garip ama güzeldi. Doğru mu yapıyorum diye kendime çok sormuştum ama hayatımda farklı şeyler olmasını ve farklı yollar denemek istemiştim.

İlk başta eğlencesineydi ama şimdi onu gerçekten merak ediyordum. Sadece dış görünüşü olarak değil nasıl biri olduğunu, duygularını, yaşantısını da merak ediyordum.

Eğer bugün güzel geçer ve istediğim gibi olursa benim de ona hediyelerim vardı. Hediye almayı severdim özellikle de değer verdiğim kişilere.

Arabamı valeye teslim edip üstten iki düğmemin açık olduğu yakamı düzelterek içeri girdim.

Masayı benim adıma rezervasyon yaptığını söylediği için kendi ismimi verdikten sonra 9 numaralı masaya yönlendirdiler. Onlara teşekkür ettikten sonra yerime oturdum. Belli ki ondan önce gelmiştim.

Sürekli kolumdaki saate bakıyor ve gelmesi için resmen dakikaları sayıyordum.

Oğlum Icardi, niye bu kadar heyecan yapıyorsun acaba? Gören de "çok sevdiği sevgilisi gelecek diye bu kadar heyecanlıdır" diyecek. Bir sakin ol.

İç sesimle beraber sakinleşmeye çalıştım. Koca adamdım ama bu konularda çok heyecanlanıyordum.

Yıllardır susuz kalmış gibi önümdeki bir bardak suyu hızla içtim. Yaklaşık 10 dakika sonra ge- Tamam tamam, kabul ediyorum. Dakika hatta saniyesine kadar biliyordum. 9 dakika 5 saniye sonra bulunduğum masaya doğru bir kadın geliyordu.

Esmer, orta boylu, üstünde ise pembe kısa bir elbise vardı. Pembe mi? Hiç de sevmezdim ama neyse...

Gülümseyerek ayağa kalktım ve yanıma geldiğinde sandalyesini çektim. O da gülümseyip yerine oturdu.

Haydi bakalım neler olacak...

Benden önce o, heyecanla konuşmaya başlamıştı.

_Icardiiii

Dedi uzatarak.

_Leyal?

Sanki yüzü hafiften asıldı gibi olmuştu ama sonra hemen toparladı ve tekrardan İspanyolca konuşmaya başladı.

_Akşam heyecandan uyuyamadım biliyor musun? Bir an acaba rüya mı dedim ama şuan karşımdasın.

Diyerek sesli bir şekilde gülmeye başladı.
Garip hissediyordum ama bunu bozmadım.

Aşkın Olayım ~Yarı Texting~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin