Bana öyle güzel bakıyordu ki dayanamadım ve o güzel gözlerinden öptüm.
Leyal Meva:
_Ben de senden vazgeçmem ki. Bak, geldim aileme seni anlattım. Emin ol ki tahmin ettiğinden de çok değerlisin.Gözlerini açtığı gibi ellerimi tuttu ve kalbine koydu. Ne güzel atıyordu öyle...
Icardi:
_Bu kalp attığı sürece sen...Leyal Meva:
_Bu kalp attığı sürece sen, hep sen...Sonrasında ise hiç ayrılmamak ister gibi sımsıkı sarılmıştık birbirimize. O an aklıma gelen şeyle onun kollarından ayrılmadan biraz uzaklaşarak konuşmaya başladım.
Leyal Meva:
_Babam, sen giderken kulağına bir şey dedi gördüm. Ne dedi?Babamın ne dediğini hatırlayınca gülümsedi.
Icardi:
_"Gözlerinizden okunuyor birbirinizi sevdiğiniz. Önceden kızımızı Kerem'e emanet ederdik şimdi sana da emanet ediyoruz. Kızımıza iyi bak ve ayrıca onu üzersen eğer bir saniye bile düşünmem ben de seni üzerim Aslanım." dedi ama korkmalı mıyım bilemedim.Leyal Meva:
_Canım babam ya... Korkmak kısmına gelecek olursak beni üzmeyi düşünüyorsanız korkmalısınız Icardi Bey.Gülümsememle o da gülümsemişti ama cevabını da çok merak ettiğim bir gerçekti.
Icardi:
_Seni üzmeyi düşünmek mi?Saçlarıma narince dokunduktan sonra tekrar konuştu.
Icardi:
_Ben saçının tek bir teline bile zarar gelecek olursa ve senin canın yanarsa işte o zaman senin canını yakan ben bile olsam o kişinin de canını yakarım. Ne kadar çok düzgün ve her huyu doğru bir adam olmasam bile sevdiklerim için her şeyi yaparım. Bu konuda gözü fazlasıyla hiçbir şeyi görmeyen bir adam olabiliyorum.Elimi yanaklarına koyduğum an gözleri kapanan adama baktım.
Leyal Meva:
_Gözü kara adamım benim, kendine çok iyi bak olur mu? Unutma ki aklım hep sende.Icardi:
_Sen de öyle ve bu tehdit meselesini düşünme ben halledeceğim her şeyi.Sonrasında ise Icardi gitmiş ve ben eve tek dönmüştüm.
5 gün sonra...
En sonunda uçaktan inmiş ve taksiye binmiştim. Bugün hariç bu 4 gün boyunca Ica ile telefonda konuşmuştuk ama bugün ondan hiç haber alamamıştım. Aklımda birçok şey dönüyordu ama antrenmanı olduğunu bildiğimden oradadır ve o yüzden yazamıyordur diye düşünüyordum.
Taksiye ücreti ödedikten sonra çantamdan anahtarı çıkardım ve evime girdim. Elimdeki çantaları kapının yanına bırakıp içeri girdim ve etrafıma bakındım. O sırada gözüme çarpan şeye dikkat kesildim ve kapıyı kapatıp onu elime aldım.
Bu bir zarftı ve üstü yırtılıp içindeki alınmıştı yani içi boştu. Peki bunun benim evde ne işi vardı? Evime biri ve belki de birileri girmişti. Bu durum o kadar can sıkıcı olmaya başlamıştı ki...
Telefonumu çıkartıp Ica'yı aradım ama Ica'nın telefon sesi bu odadan geliyordu. Telefonu kapatmadan etrafta onun telefonunu aradım ve maalesef ki doğru duymuştum. Ica'nın telefonu koltuğun kenarında duruyordu. Beni ne diye kaydettiğini göremeyecek kadar endişeliydim.
Hemen aklıma gelenle Kerem'i aradım.
Kerem:
_Kuzen, geldin mi eve?Leyal Meva:
_Geldim Kerem ama sana bir şey soracağım. Icardi orada mı? Antrenmana geldi değil mi?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşkın Olayım ~Yarı Texting~
FanficSiz: Söylenmedi hiç sana layık düşler benden önce Siz: Tutsak yüreğim biliyorsun sen de ince ince Siz: Yangın yeri hep buralar sayende, yok şikayet Siz: Gel bir sarayım, aşkın olayım... ❤ Sonunda yazmıştım cevap vereceği ise muammaydı ama benim adım...