"Haberler"

406 39 12
                                    

Ne anlamam, ne yapmam gerektiğine dair en ufak bir fikrim yoktu. Bir köşeye oturmuş tabiri caizse kara kara düşünüyordum.

"Sabah televizyonu aç.." "Annene babana açıklama yap.." Bir dakika, olamaz değil mi? Bizim fotoğraflarımızı basına vermiş olamazdı.

Televizyonu hemen açtım ve bir magazin kanalında durdum. Tamam, saklanılacak bir şey yok artık demiştim ama annemlere ben bunu daha anlatmamıştım. Bunu benden duymaları çok daha sağlıklı olurdu.

Peki ben hâlâ ne duruyordum? Oturduğum yerden kalkarak odama gittim ve küçük bir çanta hazırlayarak önemli eşyalarımı alıp dışarı çıktım. Bulduğum ilk taksiyi çevirdim ve havaalanına gideceğimi söyledim. O sırada da ilk uçağın saat kaçta olduğuna bakıyordum.

...

Neyseki tahmin ettiğimden çok beklemeden uçağa binmiştim. Bindim de bu durumdan kimsenin haberi yoktu. Annemlere onların yanına geleceğimi söyledikten sonra Kerem ve Icardi'ye de haber verdim.

Siz: Icardi, ben iki-üç günlüğüne annemlerin yanına şehir dışına gidiyorum

Siz: Beni merak etme olur mu? Zaten çok durmadan gelirim büyük ihtimalle

Icardi: Bir anda nereden çıktı ki bu güzelim?

Icardi: Bir sorun mu var? Annenler iyi mi?

Siz: İyiler iyiler kötü bir şey yok hem onları özledim hem de...

Devamını getirmeden mesajı yarım bırakıp cebime koydum. Çünkü bunu burada mesajla söylemek istemiyordum. Uçaktan indiğim gibi onu arayarak bu sorunu halledebilirdim.

~Icardi'nin anlatımıyla~

Leyal mesajın devamını getirmeden telefonunu kapatmıştı. Meraktan delirmek üzereydim.

Odama sığamayarak salona doğru yürüdüm ve hâlâ açık olan televizyonu gördüm. Tam kapatacakken çıkan haberle elimdeki kumandayı bıraktım.

Magazin kanalında çıkan haber benimle ilgiliydi ve sadece benimle ilgili olmadığını sonradan algıladığım resimle birlikte Leyal'i de ilgilendirdiğini anladım. Bu fotoğraflar... Bizim lunaparktaki ve maçtaki sarıldığımız fotoğraflardı...

Bunu kim nasıl çekmişti? Çekmekle de yetinmeyip basına vermişti. Kim ya, kim yaptı bunu? Bugün nasıl bir gündü böyle? Meraktan ve sinirden delirmek üzereydim.

Leyal de acaba görmüş müydü bu fotoğrafları? Beni geçtim Leyal'in bu duruma ne tepki vereceğini bilemiyordum. Ailesinin de ne tepki ve- Bir dakika, şu an onların yanına gidiyordu ve belki de bizi anlatacaktı.

Evde duramayıp arabama atladığım gibi Kerem'e mesaj attım.

Siz: Kerem neredesin? Seninle konuşmam gereken bir mesele var.

Kerem Aktürkoğlu: Evdeyim, konum atıyorum

Konumu açarak arabayı oraya sürerken bir yandan da çevirmene rica ederek gelmesini söyledim. Belki Kerem, Leyal'in neden gittiğini neler döndüğünü biliyordur diye onunla konuşacaktım.

Geldiğim gibi arabayı park ettim ve kapıyı çaldım. Kısa bir süre sonra ise açılmıştı. Çevirmen benden önce gelmişti ve neyse ki ona güvenebilirdim. Bu yüzden de konuşmaya başladım.

Icardi:
_Biliyorsundur Leyal annesinin yanına gitmiş. Neden olduğunu tam olarak biliyor musun? Sana bir şey dedi mi?

Kerem:
_Ne zamandır görüşmüyoruz falan dedi ama tam emin değilim de sen neden böylesin? Sanki başka bir şey var gibi?

Aşkın Olayım ~Yarı Texting~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin