"Taehyung, kalk." Saat 12'yi geçiyordu ve taehyung hala uyuyordu.
"Yaa, taehyung!" bağırmamla sonunda kalktı. "Ne oldu?"
endişeli ifadesi, beni güldürdü."Taehyung, saat neredeyse 1 olacak. Açlıktan öleceğim."
"Masa hazır mı?" dediğinde kafa salladım. "Evet, hazır. üstünü değiştir de gel." deyip aşağıya indim.
Taehyung, bir süre sonra aşağıya inip sofraya oturdu.
"Bir sürü şey hazırlamışsın, ne gerek vardı."
"Birşey olmaz. Hadi ye." dediğimde yemeğe başladı. Taehyung ile şuan aram iyiydi. Umarım yine aramız bozulmazdı.
"Yemekten sonra ben, sosyal medya da açıklayacağım. Merak etme." gülümsedi. "Teşekkürler jennie."
Ayağa kalktığımda, taehyung bana baktı. "Nereye?"
"Doydum ben." dememle kaşları çatıldı. "Fazla birşey yemedin ki. Nasıl doydun."
"Doydum taehyung. Sen yemene devam et." Deyip koltuğa geçtim ve sosyal medyaya girdim.
Bir sürü yorum gelmişti, linç yiyordum.
1.234.237 kişi beğendi.
jennierubyjane: Merhabalar. Bazı magazin sayfalarda, olayı bilmeden yalan yalan haber yaptıklarını gördük. Bu yalan habe, ben ve eşim kim taehyung'un hiç hoşuna gitmedi.Bu konu için açıklama yapmak istedim. Olay Sadece bana asılan bir adamdan ibaret. Sesimin yükselmesinin sebebi, taehyung'u sakinleştirmek amaçlıydı. Ortada kavga yok. Hepinize iyi günler. @thv"Paylaştım." Taehyung yanıma geldi ve yanağıma öpücük kondurdu.
"Aslan karım benim."
Ayağa kalktım ve mutfağa ilerledim. "Mutfağı halledeyim, geleceğim."
"Tamam karıcığım." Bunun bu haline sadece güldüm.
Bulaşıkları makineye koyduktan sonra, taehyung'un yanına oturdum.
Baktığımda haberler de ben vardım. Paylaştığım postu konuşuyorlardı.
"1 güne falan unutulur. Paylaşmasaydın, 1 hafta falan sürerdi ve sürekli bunun yüzünden linç yerdik."
Kafamı yastığa koydum. Üstümde bir yorgunluk vardı.
"Bir dahakine doktor evine gelsin, sen gitme." Kaşlarımı çattım. "Neden?"
"Dışarıya pek çıkma." demesiyle göz devirdim.
"Taehyung, kadının ultrasonu buraya getirecek hali yok ya." dememle "Vardır." deyip göz kırptı. "Neden dışarıya çıkmıyor muşum. Sen neden çıkıyorsun?"
"Jennie, ben sadece işe gidiyorum. Gezip tozmuyorum." dediği şey beni sinirlendirdi. "Sanki ben her gün geziyorum. Ben de sadece bebek için gidiyorum, keyfim için değil."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
marital problem ❦ taennie
De TodoKim jennie, psikolojik sorunları olan kim taehyung'la evliydi...