9

410 10 0
                                    

flashback

uyanmıştım ama bu sefer evimde değil, yabancı bir evde.

Dün geceyi hatırladıkça sürekli gözlerim doluyor, midem bulanıyordu. Hayatımda unutmayacağım en kotu gündü.

İstemediğim bir adamla evlenmek ve onunla birlikte olmak yerine, babamın şiddetine maruz kalmak daha iyiydi.

Yanımda yatan taehyung'a baktım. Şimdi bu yabancı evde ben ne yapacaktım?

Kıyafetlerimi yerleştirdiğim dolaptan bir kıyafet seçtim.

Giyindikten sonra aşağıya indim.

Ev büyüktü. Evin en alt katına indiğimde gözlemlerken bir oda dikkatimi çekti. Yavaş adımlarla kapının oraya geldim.Bu kapı değişikti, aynı babamın gizli odası gibiydi.

Kapıyı açmaya çalıştım ama kapıyı bir kaç kez zorladığım da ötmeye başladığında korkuyla ne yapacağımı bilemedim.

Adım sesleri duyduğumda kalbim resmen ağızım da atıyordu.

Taehyung yanıma gelip "Ne oluyor burada?!" dediğinde yutkundum. "B-bilmiyorum bir an ötmeye başladı."

Taehyung gözlerimin içine bakarak "Boş yere ötmez bu, beni salak yerine koyma kim jennie."

"B-ben sadece me-" Birden bağırmasıyla gözlerimi yumdum. "MERAKMIŞ HA? SEN KİMSİN!"

Beni kolumdan tutup kapının oraya götürdü ve şifreye girmeye başladı. "Çok mu merak ettim odayı? Görürsün şimdi." Kapı açıldığında beni sertçe içeriye doğru itip, kapıyı kapattı.

Kafamı kaldırıp etrafta göz gezdirdim. Gördüklerim gözlerimin dolmasına engel olamıyordu.

Burası babamın yeri gibiydi ama bin kat daha beteri. Sadece bunlar mafya işiydi.

Bıçaklardan daha kötüleri de vardı..

Korka korka taehyung'a baktığımda korkutucu ifadeyle bana bakıyordu yutkundum.

Bana yaklaşarak "Beğendin mi?" gözümden yaş akmıştı. Eğilip iyice dibime girdi. "Ne oldu korktun mu?"

Taehyung ayağa kalkıp eline bir çakı aldığında geriye doğru gittim. Durmam için elime bastığında acıyla inledim.

Taehyung beni yatırıp üstüme çıktı. Tişörtümü sıyırmıştı. "n-ne olur bişey yapma." çakıyı karnıma sürttü. "Sakin ol bebeğim, çok acımaz."

Karnımda bir acı hissettiğim de çığlık attım. Göz yaşlarım akıyordu. Ellerini ağızıma götürüp kapattı. "Şst"

Çakıyla karnıma birşeyler çiziyordu. Bu çok canımı yakıyordu.

Taehyung bir süre sonra üstümden kalktı. Ben yerde acıyla kıvranıyordum.

"Umarım bir daha merak etmezsin." deyip deri koltuğa oturdu.

Annemi ablamı özlemiştim. Onları canımdan çok seviyordum..

Taehyung odadan çıkmam için işaret ettiğinde zorla da olsa çıktım.

Taehyung da çıkıp "Beni takip et." deyip hızlıca yürümeye başladı, bende onu takip ettim.

üst kata çıktığında bir odaya götürdü. Burası galiba sağlık odasıydı, ne ararsan var.

Taehyung büyük ihtimalle mafyaydı, bu gözümü daha çok korkutuyordu.

"Yat" dediğinde uzandığım da eşyalarla yanıma geldi. "S-sen mi yapacaksın?" dediğimde "Burada kadın çalışan yok, hepsi de erkek onlara mı yaptırayım?" Kadın erkek ayrımı yapan bir angut beyinli.

Taehyung pamukla sürmeye başladığında yanmayla yanaklarımı ısırdım.

Hem yaralıyor sonra da iyileştirmeye çalışıyordu. Bu adam çok tuhaftı.

"Bitti kalk" botto kolk bunu dışımdan dememek için kendimi zor tuttum.

Odadan çıktıktan sonra hemen yatak odasına yatmaya gidecektim ki, taehyung çağırdı.

"Jennie!"

"efendim?"

"Aşağıya gel."

oflayarak aşağıya indim.

Taehyung koltukta; bir bacağını bükerek diğer bacağına atmış, iki kolunu açarak koltuğun başına koymuş oturuyordu.

"Ne oldu?"

"Akşam arkadaşlarım gelecek, 6 kişiler. Seni, onlarla tanıştıracağım; hazırlık yap."

"tamam." Ben onca yemeği şimdi nasıl yetiştirecektim? "iyi aferin." oyo oforon.

Masayı hazırlamıştım. O kadar yoruldum ki yattığım an uykuya dalacaktım o derecede.

Kapı zili çalmıştı. Jennie kapı çaldı gel." dediğinde "tamam" diyebilmiştim.

Kapının oraya geldiğimde derin nefes verip, kapının  koluna  elimi uzattım. O kişilerle tanışmaya heyecanlıydım. Acaba kız da var mıydı, ya da hepsi kız mıydı? Çok güzel olurdu.

Dertlerimi paylaşacak bir kız arkadaşım olsun isterdim. Dertlerimi sadece ablamla paylaşırdım.

Ben bu düşüncelere dalıp giderken taehyung'un sesiyle kendime geldim. "Jennie, açacak mısın kapıyı? ağaç oldular. "H-hemen." deyip kapıyı açtım.

Karşımda tam 6 tane erkek vardı. Üzülmüştüm ama belli etmedim. İçlerinden bari 1 tane kız olsaydı.

"Hoşgeldiniz." deyip içeriye geçmelerine izin verdim. İçlerinden küpeli çocuk "Hoşbulduk" dedi güler yüzüyle.

"Hadi sofraya, sizin için bir sürü yemek çeşidi hazırladım; soğutmadan yiyelim."

Herkes sofraya oturduğunda o küpeli çocuk sürekli bana bakıyordu.

Yemeğimizi yedikten sonra salona geçtik. "ee tanışın artık."

"Ben Jungkook." Küpeli olan çocuğun adı jungkook'tu.

"Ben Jhope"

"Ben namjoon."

"Ben Jimin."

"Ben Jin."

En sonunda o soğuk çocuk söyledi adını. "Yoongi."

Bende güler bir yüzle "Ben de jennie, sizinle tanıştığıma memnun oldum."

Adı jungkook olan konuşmaya başladı. "Lavabo nerede?" Taehyung beni işaret ederek. "Jennie sana göstersin yerini,  hadi jennie." kafamı olumlu anlamda salladım.

"Takip et." Dediğimde lavabonun önüne gelmiştik. "Burası." dediğimde teşekkür ettikten sonra tam gidecektim ki kolumdan tuttu.

Bakışlarımı ona çevirdikten sonra ne oldu dercesine kafamı salladım. Bir diğer elini kafasına doğru götürüp kaşıdı. "Şey.."

"Ney?" Bana endişeyle bakıyordu anlayamıyordum. "Sen ta-" Sözünü kesen taehyung olmuştu. "Ne oluyor? Jungkook sen neden Jennie'nin kolunu tutuyorsun."

Jungkook hemen kolumu bıraktı. "Bir şey yok taehyung, ee havlu var mıydı diye sormuşta."

"İyi tamam. Jennie hemen  gel." Kafamı olumlu anlamda sallayıp salona doğru ilerledim.

π

1 saat daha durduktan sonra gittiler. Bende mutfakları toplayıp odaya çıktım.

Geceliklerimi giyip hemen yorganın içine yattım. En sevdiğim histi.

arkadaşlar uzun zamandır yb atamadım, sorry.

Kitaptan sıkıldım; o yüzden, 15 ya da 12 bölümde final yapabilirimm.

Zaten kitapta çok okunmadı :/

Görüşürüzz. ^^

marital problem ❦ taennieHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin