3

562 16 0
                                    

Yüzüme vuran ışıkla beraber kalktım. Taehyung yanımda değildi, nereye gitmişti? Üstümü değiştirmeden hemen aşağıya indim oradada yoktu. Çalışma odasına gittiğimde kapıyı tıkladığımda kalın ses "gir" diye seslenmişti. İçeriye girdiğimde "taehyung her yerde seni arıyorum" demiştim.  Gözü bilgisayaraydı fakat kulağı bendeydi.

"Hafta sonu evin bir yerlerin de değilsem şunu bil ki; çalışma odasındayımdır."

"peki. Kahvaltıyı hazırlayım mı?" dediğimde gözünü bu sefer bana çevirip tekrardan gözleri ve elleri bilgisayara gitmişti. "sen yap" , "peki" diyerek odadan çıktım.

Taehyung her zaman soğuk biriydi ama dışarda kendini pekte öyle göstermiyordu. İnsanlara yalanda olsa tebessüm gösteriyordu.

Kendime bir kaç birşey hazırlayıp, yemeye başladım.

Herkes taehyung'un karısı olduğum için şanslısın diyordu fakat bizi evde görmüyorlardı.

Her babamın beni evlendirdiği gün aklıma gelince gözlerim doluyordu..

flasback (9 yıl)

Ablam  beni sarsarak uyandırdı. "jennie kalk babam aşağıya bekliyor" dedi panik bir şekilde. Uykulu halimle "ne oldu ya" , "ya kalk!" Ablam sinirlenerek söylediği şeyle oflayarak kalktım. "ne var?"

"jennie bir tane görücü gelecekmiş.." dedi başını eğerek. Ablam için mi, benim için miydi? "Senin için mi?" diye sorduğumda başını kaldırdı. "hayır.. senin için" dediğinde yüzüm düştü. Ablam 22 yaşındaydı fakat ben 16 yaşındaydım.

Gözlerimin dolmasına engel olamamıştım. Ablam elimi tutup "jennie biliyorum ne düşündüğünü keşke ben evlensem.." ablamın da gözleri dolmuştu.

"bak jennie belki de daha iyi hayat yaşayacaksın, bu cehennemden kurtulacaksın" dediğinde göz yaşlarım akmaya başladı. Ellerimle ablamın yüzünü avuçlayarak "A-abla ben sensiz yaşayamam, seni bu cehennemde bırakamam" ablama direkt sarılıp ikimiz de ağlıyorduk.

"hadi jennie elini yüzünü yıka aşağıya gel." dediğinde kafamı salladım. Üstümü giyindim, elimi yüzümü yıkayıp aşağıya indim. Babam sofranın başında oturuyordu.

Tam mutfağa anneme yardıma gidecekken babam seslendi. "gel sen otur, senle konuşacaklarımız var." dediğinde titriyordum. Oturduğumda babam "akşam seni istemeye gelecekler" dediğinde gözlerim dolmuştu. "A-ama baba ben daha 16 ya-" babam aniden masaya vurup, bağırmaya başladıgında yerimde zıpladım. Gözlerimden yaşlar durmuyor  akıyordu.

"İTİRAZ YOK EVLENECEKSİN! KOCAMAN KIZ OLDUN EVDE Mİ KALACAKSIN, BORCUMU ÖDEYEMEYİP EVE HACİZ Mİ GELSİN İSTİYORSUN SEN?!" dediği şeyle daha çok akmaya başladı. Beni aynı bir mal gibi para karşılığında satıyor muydu?

"Evleneceğin kişi kim taehyung, ona göre davran." dediğinde şu ünlü olan taehyung'tu. Herkes evlenmek isterken ben istemiyordum yakışıklı olmadığından değil, bu yaşımda evlenmek istemiyordum.

Herkes sofraya oturduğunda babam "başlayın!" dedi sert sesiyle. Aynı babamın oyuncağı gibiydik. Ye der yeriz, yemeyin der yemeyiz. Şu hayatta kendi ayaklarının üzerin de duran bir kadın olmak istemiştim..

Okulumu 8. sınıfta bırakmıştım, tabiki babam zoruyla. Nefret ediyordum bu hayattan.

Kahvaltımı yediğimde "o-odama gidebilir miyim?" dediğimde babam "odana git üstünü değiştir annen ve ablan alışverişe gidin akşam için bir şeyler alın." dediğinde kafamı salladım. Odama geldiğimde direkt kendimi yatağa bıraktım.

marital problem ❦ taennieHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin