*JASPER
Nu am conștientizat când mi-a scăpat acea declarație. Știu că, în acel moment, privind-o, înconjurată doar de lumina slabă a lunii, am simțit nevoia să dau frâu sentimentelor pe care multă vreme le ignorasem.
Știam că o iubesc, poate din prima zi...sau poate din vremuri demult apuse, de când privirea ei de înger căzut în dizgrație mi se imprimase pe retină...
Încetam să mai exist, să mai respir de fiecare dată când o aveam în brațe. Trăiam doar pentru ea și prin ea.
Și mi-era suficient!
*ELENA
Zgribuliți de frig, intrăm în Hutchinson Hall, impozant ca întotdeauna. Intrarea era străjuită de doi flamingo roz și luminat excesiv, amintind de Flamingo Hotel din Las Vegas din vremurile demult apuse ale mafiei lui Bugsy Siegel.
Impresionant! Hutchinson Hall era de obicei foarte sobru și întunecat, având în vedere că fusese construit după chipul și asemănarea Bisericii lui Hristos (Christ Church) din Oxford, în stilul gotic. Dar acum totul țipa lux și eleganță. Mă dureau ochii de la atâta strălucire. Ideea de opulență domina atmosfera. "Orașul Păcatului" în toată splendoarea și somptuozitatea lui.
Mă simțeam copleșită și orbită de lumina puternică a reflectoarelor și de muzica asurzitoare a difuzoarelor de dimensiuni mari, amplasate în fiecare colț al sălii. Și, cel mai probabil, aș fi făcut cale întoarsă spre apartamentul meu simplu, călduț și primitor și, îmbracată în pijamale, mi-aș fi afundat nasul în vreun roman.
Dar căldura emanată de corpul lui Jasper, care nu se dezlipea nici o secundă de mine, strânsoarea afectuoasă a brațelor lui și privirea lui intensă îmi dădeau puteri să pășesc pragul spre decadență. Era sprijinul meu și știam că, orice s-ar întâmpla, nu mă va lăsa niciodată să cad.
Christina avea dreptate. Jasper mă privea de parcă era în stare să treacă prin foc. Pe de o parte, mă simțeam protejată, iubită, dar în același timp, mă speria forța sentimentelor sale și, de ce să nu recunosc, mă sufoca.
Îl iubeam, da. Dar era peste capacitatea mea de a înțelege de ce.... EU. Să fim serioși, ar fi putut avea orice fată, cu chipul său de Adonis, sculptat pentru ispită. Dar nu! Se oprise la mine, o fată simplă, ștearsă... încălzindu-mi sufletul înghețat de răzbunare.
La brațul lui Jasper mă simțeam precum Virginia Hill. Atracție irezistibilă la prima vedere... magnetism... relație mistuitoare, în care fizicul și emoționalul ating cote de intensitate necunoscute... pasiune, gelozie, orgasm, dependență împletite într-o nebunie a trăirilor sufletești.
Iubire idealizată și ridicată la rang de artă!
Din neant, parcă ieșită din pământ, Irina se lipește de Jasper, ignorându-mi prezența. Pentru ea, nu existam ca ființă, darămite ca iubită a lui Jasper.
Vulgaritatea ei îmi provoacă greață instant. Rochia ei roșie, deșănțată, scurtă până sub fund îi scoate în evidență, mai mult decât de obicei, toate contururile. Dacă se apleca puțin, ar fi putut oferi un spectacol gratuit. Miroase impregnant de puternic a alcool, semn că ea începuse petrecerea mai devreme.
Recunosc, sunt puțin invidioasă! Cu alcool sau fără, încrederea pe care o manifestă prezența ei scoală din morți orice bărbat. Nu e de mirare că și Jasper fusese încurcat cu ea. Până la urmă, tot bărbat era și el. Era o diferență mare între mine și ea, ceea ce îmi adâncea îndoiala și întrebările mele căpătau și mai mult contur:
CITEȘTI
Umbre....Vol.1
RomanceTrecut, prezent și viitor....și EL, cel care îi bântuie visele! Va avea puterea să ierte și să lupte până la final pentru iubire? Este condamnarea lui....este salvarea lui. Parcă trezit brusc dintr-un vis, privesc posesoarea acelui sunet minunat, de...