Ülkemizi sarsan; iki büyük deprem nedeniyle bölüm atamadım.. zira psikolojimi daha yeni yeni toparlamaya başladım.
Tekrardan, herkese geçmiş olsun dileklerimi iletiyorum... UNUTMAYIN! Biz birlikte güçlüyüz...!!!
Geri dönmek için; bir bahane arayan ve istediğini de alan Rehan, bir fırsatını bulup, doğduğu yere, üç yıl sonra tekrar geldi. Büyüyen ve hiç durmadan gelişen,bu kasabanın aksine, yıllara meydan okuyan iki katlı evinin önüne geldi. Neredeyse, çökmek üzereydi ev. Daha fazla dayanacak bir gücü yoktu.
Ama buna engel olmak istedi, Rehan. Ailesinden kalma tek yadigar olan bu ev için büyük ve güzel bir hayali vardır. Ancak bunu yapması içinde, gereken ufakbir şey vardı.
Telefonunu çıkardı, cebinden. Bu sırada da bahçeye giren, paslanmış demir kapıyı biraz zorlansa da açtıda evinin geniş bahçesine girdi. Elinde tuttuğu telefonla da, Londra'da ki güvendiği tek arkadaşı olan kendisi gibi Pakistan'lı, Muhammed Ali'yi aradı.
"Nerdesin Rehan. Ne dükkanı açmışsın, ne de evdesin?" Dedi Muhammed Ali, telefonu açar açmaz.
Gülümsedi Rehan, Muhammed'in hem sevineceğini hem de kıskanacağını bildiği için;"Keşmirdeyim Muhammed, gerçek evimdeyim." Dedi Rehan, halinden oldukça memnun bir şekilde.
"Nasıl yani" dedi Muhammed, şaşkınlıkla;
"Ne zaman gittin ve neden bana haber vermedin?" diye de sordu, alındığı için, kırgın bir sesle.
"Uzun hikâye" diyerek geçiştirdi ve aramasının sebebi olan asıl konuyu söyledi;
"Senden tek bir isteğim var Muhammed. Benim; Londra'da ki evimi ve iş yerini sat. Kendi payını aldıktan sonra parayı bana gönder."
"Neden?" Diye sordu Muhammed, merakla.
"Sen dediğimi yap Muhammed. Öyle olması gerekiyor." dedi ve hemen ardından;"Hakkını helal et" dedi ve telefonu kapattı.
Her yanını yabani otlar kaplayan, bahçe de gezinmeye başladı. Bir an burada, bu bahçe de, Aalia ile el ele tutuşarak, yürüdüğünü hayal etti. Gülümsedi kendi kendine. Zira, üç yıldır bunun hayalini kuruyordu Rehan. Gerçekleştirmek için de ilk adımı bugün attı.Ne olup, bittiğine bir göz atmak için, evin kapısına yöneldi. Paslanmış ve çürümüş kilit, Rehan'ın, bir taş ile biraz sert şekilde vurmasıyla hemencecik kırıldı.
Yavaş ve temkinli adımlarla, kapının eşiğinden evin içerisine girdi. Eve girer girmez de kulağında, yıllar önce daha on iki yaşındayken, kendi kullandığı sözler çınlamaya başladı;
"Anne baba, lütfen uyanın!""Lütfen uyanın, çok korkuyorum!"
Hemen sonrasında da o gece kasaba da katliam yapan, o zaman bir Hint subayı olan, eski RAW müsteşarı Raja Singhania'nın, sarfettiği sözler, çınladı kulağında;
"Bütün, Pakistanlı Müslümanları öldürün!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HAYALET "SINIR"
AçãoKasım 2021'de yayınevi aracılığı ile yayımladığım, HAYALET "KEŞMİR" kitabının devamıdır... İlk kitaptaki olaylardan, üç yıl sonrasını anlatır. "Hayalet" lakaplı ISI ajanı, Rehan Khan, "Keşmir Operasyonu" isimli oldukça önemli bir görevi başarıyla bi...