Tepki:Doğum günümüzü nasıl kutlarlar?
Karakterler:Midoriya İzuku,Bakugo Katsuki, Todoroki Shoto, Kirishima Ejiro, Kaminari Denki
Midoriya İzuku
•Size sürpriz yapmak istedi ve 1 hafta boyunca hareketlerinde farklılık vardı."İzuku,neyin var?"
•Cidden her soru sorduğunda yüzü kızarıyordu ve kekelemeye başlıyordu.Zaten ne yapacağını anlamıştın.
•Tüm arkadaşlarını ve aileni çağırdı ve her yere "İyi Ki Doğdun Y/N" yazılı poster astı.
•En sevdiğin aromalardan oluşan 3 katlı bir pasta aldı ve üzerine küçük süslemeler yerleştirdi.
•Her şeyi mükemmel ayarlamıştı ve sen kapıyı açar açmaz konfeti patladı."İyi Ki Doğdun Y/N!!"
•Hemen ona sarıldın ve mumları üfledin,hayatındaki en güzel doğum günündü...
Bakugo Katsuki
•Aslında kafasında sizle yalnız olmayı planlıyordu ta ki Mina ve Ejiro'nun itirazlarına kadar..."Bakubro sürpriz yapmalıyız hem de hep birlikte!"
•Yemek konusunda çok iyi olduğunu biliyoruz.Bu yüzden her yiyeceği kendisi hazırladı.
•Sana normalden daha sert davranıyordu ve sen onun bu hareketleriyle doğum gününü unuttuğunu düşünmeye başlamıştın...
•Sonunda tüm hazırlıklar bitti ve tek gereken şey kapıyı açmandı.
•Katskuki'ye çok sinirliydin bu yüzden kapıyı açıp çantanı sinirle fırlattın ve BAM ışıklar açıldı.Resmen donmuş vaziyetteydin hem şaşırmış hem sinirlenmiş hem de mutlu olmuştun."Katsuki, hatırlıyor muydun?"