Tepki:
Karakterler: Midoriya İzuku, Bakugo Katsuki, Todoroki Shoto, Kirishima Ejiro, Kaminari Denki,
Midoriya İzuku
•Sana kim işkence ettiyse amacı onu bulmaktı.Senin yalvarışların onun içini yakıyordu.Korktuğun için konuşamıyordun ama konuşmak zorundaydın."Yalvarırım öldür beni artık..." "Ne?" Hemen gözyaşları dökmeye başladı.Sana sarıldı ve her şeyin iyi olacağını söyledi.Ara sıra ağzından laf almaya çalışıyor."Kim yaptı ki Y/N?Hayır yani kim yapabilir?"
Aslında bulması çok uzun sürmedi ama bulduğunda asla eskisi gibi olamadı.Çünkü o şerefsiz artık yok.Bakugo Katsuki
•Aslında birini kurtarmak ona göre değil.Ama seni kurtardı.Çok acı çekmiş görünüyordun ve dayanamıyordu.Artık susmanı ummuştu ama işler istediği gibi gitmedi...Bakugo'nun seni öldürmesini istiyordun ve cidden bu onu sınırına getirmişti."SENİ KURTARDIM VE İYİ OLACAĞINI DÜŞÜNDÜM!SANA NE YAŞATTILAR ANLAT ARTIK BANA!" zaten bunu demesi bile anlatmanıza sebep olmuştu.Siz anlattıktan sonra yatmanızı söyledi.Çünkü halletmesi gereken birileri var.
Todoroki Shoto
•Zamanında o da ölmek istemişti ama başaramamıştı.Şimdi de ondan seni öldürmesini istiyordun.Kafasını anlamamış bir şekilde döndürüp sana baktı."Şakaysa komik değil.Ne yaşamış olursan ol yanımdasın ve güvendesin.Seni koruyacağım.Söz veriyorum..."
Kirishima Ejiro
•Sürekli yanında.Çünkü yardıma ihtiyacın olduğunda yanında olmak istiyor.Ama bu defa istediğin gerçekten yardım mıydı?"S-Saçmalama!Hayatta olmaz!Neden böyle dedin ki şimdi?Lütfen anlat...Bana güvenebilirsin...Bak senin yanındayım asla gitmem söz...Hadi Y/N..." gözünden yaşlar dökülmeye başladı ve size sarıldı.
Kaminari Denki
•Gerçekten seni kurtardıktan sonra daha da sevmeye başladı ama işler pek de yolunda gitmedi.Asla yapamayacağı bir şey demiştin.Bu onu aşıyordu ve direk ağlamaya başladı."Y-Y/N hayır deme böyle...Ben seni çok seviyorum...Sen olmazsan ben ne yaparım?Lütfen izin ver iyileştireyim seni...Yaralarını ben sarayım..." senin de ağlamaya başladığını görünce yanına geldi ve sana sarıldı.Sadece mırıldanabildin."Seni seviyorum..."