Tepki:
Karakterler: Midoriya İzuku,Bakugo Katsuki, Todoroki Shoto, Kirishima Ejiro, Kaminari Denki, Hanta Sero, Amajiki Tamaki
Vote siniri 15
Midoriya İzuku
Gördüğü anda kızaracak."B-Bu benim için mi?" toplum içinde giymek için biraz utangaç ama onu cesaretlendirirseniz üstünden hiç çıkarmayacak."Öpücüklerin hep benimle"
Bakugo Katsuki
"Bu ne?" "Hediye" "Uğraşmana gerek yoktu." Aslında çok mutlu ama göstermeyecek.Ve toplum içinde asla giymeyecek.Sadece yalnız olduğunda.
"Güzelmiş aslında"Todoroki Shoto
"Benim için mi hazırladın?Çok teşekkür ederim" önce size giydirecek sonra kendisi giyecek."Üstümde kalabilir güzelmiş" Tabi ki o da teşekkür amaçlı size hediye alacak.Belki size tişört yapar ha?
Kirishima Ejiro
Büyük ihtimalle bunun erkeksi olmadığını düşündüğünü sanıyorsunuz değil mi? Hayır onun için sevgilisinin her hediyesi onu erkeksi hissettirecek."Çok teşekkür ederim miniğim benim.Çok güzel hazırlamışsın bayıldım!"
Kaminari Denki
"OHA BUNU BENİM İÇİN Mİ YAPTIN? HAYATIMIN ANLAMI HER ŞEYİM AŞKIM BENİM OYY KURBAN OLURUM SANAA" tekrar tişört yapmak zorunda kalacaksınız çünkü tek giydiği o tişört olacak.
Hanta Sero
"Bebeğim çok teşekkür ederim.Uğraşmana gerek bile yoktu" size küçük öpücükler verecek ve nasıl yaptığınızı soracak çünkü aynısını sizin için hazırlayacak.
Amajiki Tamaki
Ona biraz zaman verin.Kendini toparlayıp teşekkür edecek ve sizi öpecek."Ç-Çok güzelmiş çok beğendim teşekkür ederim Bunny.Bana da öğretirsen belki ben de yaparım"
LAN UNUTTUM 600 OKUNMA İCİN TEŞEKKÜR EDECEKTİM 700 OLMUS HAHAHAHAH COK HIZLI ARTİYOR COOK SAGOLUN AMA OY VERİN YELLOZLAR neyse oy sınırı koymaliyim cunku okul yarın aciliyor cok aktif olamicam 😔 +15oy asklarim