Tepki:Aile baskısı görüyoruz ve kendimize zarar veriyoruz bir gün odamıza gelip görüyorlar (bizden hoşlanıyorlar)
Uyarı:Kendine zarar verme
-istek tepki-
Karakterler: Midoriya İzuku, Bakugo Katsuki, Todoroki Shoto, Kirishima Ejiro, Kaminari Denki,
Midoriya İzuku
•İngilizce sınavı için birlikte çalışacaktınız ve İzuku odanıza geldi.
•Yaz ayı sweat giyiyordun ve kolların şişkindi,sebebi ne olabilirdi?"Yoksa o da mı özgünlüğünü kollarında kullanmakta sıkıntısı çekiyor?"
•Cidden merak etti ve sonunda sordu."Kollarına ne oldu?"
•Ani bir refleksle kollarını saklamaya çalıştın ama bandajların görünmüştü...
•Kapatmaya çalıştığın yaraların hepsini gördü.
•"Y-Y/N ne yaptın sen?" "Dayanamadığım için yaptım!Üzerime gelmeye çalışma anlatayım şu konuyu ve git!"
•"Hayır konu önemli değil ben sana yardımcı olmak istiyorum.Bunu yapman gerçekten hoş değil.Bir sorunun varsa ben her zaman yanında olacağım.Ne hakkında olursa olsun söz veriyorum.Bunu yapmak zorunda değilsin.Lütfen tekrar yapma..."
•"Senin annen seni seviyor ve seni kısıtlamıyor değil mi İzuku?" "Aile baskısı mı görüyorsun?"
•Gerçekten sana çok yardımcı olacak.Ve bir süre sonra size açılacak.Böylece her sorununuzu ona anlatabileceksiniz.
Bakugo Katsuki