Tepki: Uzun zamandır onları seviyoruz ama onların başka bir kızı sevdiğini düşünüp onlara mektup yazıyoruz ve okumayacaklarını düşünüp dolaplarına koyuyoruz.
(Bizi seviyorlar ama bilmiyoruz)Karakterler:Bu mektup her karakter için geçerli.
Birini rüyamda görecek kadar sevmemeliydim.Çünkü artık uyusam da geçmez.Senin yüzünden uykum kaçıyor,uyuyamıyorum.Aklıma geldiğinde iştahım kaçıyor,yiyemiyorum.Seni gördüğümde kalbim hızlanıyor,durduramıyorum.Peki neden sen?Beni sevmediğin için mi?Yoksa beni umursamadığın için mi?Keşke cevabını bilseydim,belki vazgeçerdim.Ama iyi ki de hayatıma girdin, hayatımın dönüm noktası oldun.Artık senden önce nasıl olduğumu bile hatırlayamıyorum.Gerçekten ilk defa birini böyle seviyorum.Karşılıksız.Bazen merak ediyorum:Acaba hiç mi sevmedin beni? Hiçbir duygu hissettiremedim mi sende?Evet hissettiremedim.Biliyorum.Çünkü ben senin için ağlarken sen o aptallarla güldün.İşte ben bunu hiç haketmedim.Hem de hiç.Ne olursa olsun,birine böyle yapmamalı insan.Keşke açıklayabilseydim sana.Ama cesaretimi çok kırdın.Kaç defa gözümün önünde o kıza güldün sayabilir misin?Hayır.Ben bile sayamıyorum.Aslında senin dediğin her şey benim tek doğrum oldu.Ama ilk defa kabullenemedim.Madem benim aşkımı göremediysen bu hissettiklerim yalan mıydı?Çok korktum.Keşke söyleseydim.Ama şimdi istesem bile söyleyemiyorum.Sen başkalarıyla mutlusun,benimle değil.En çok da bu acıtıyor biliyor musun?O aptal istediği gibi senin eline dokunabiliyor,seninle gülebiliyor,hatta sarılabiliyor.Peki ben neden yapamıyorum?Boşversene,sanki umrunda.Keşke bunları okuyabilseydin.Keşke bana yaşattıklarını yaşasaydın.Umarım hayatındaki kız da sana bunları yaşatır.Ancak böyle olursa da ben mutlu olamam.Mutluluğumun sebebi üzülürse ben nasıl gülerim?Cevabı senden bekleyemiyorum bile.Çünkü beni en çok sen cevapsız bıraktın.
Midoriya:
•"B-Bana söylemeliydin!Hayatımda kimse yok.Keşke...Keşke önce bana söyleseydin.Özür dilerim.Başkasını sevdiğimi nasıl düşünürsün?"
Bakugo:
•"NİYE BANA DEMEDİN?!Ben senin için ağlarken...Sen nasıl bunu düşünürsün?Mümkün mü sence senden başkasıyla ha?Benim ol lütfen Y/N..."
Todoroki:
•"Y/N... Hayatımda başka biri yok.Senden başka kimse de olmayacak...Ben duygularımın karşılıklı olduğunu bilmiyordum...Özür dilerim..."
Kirishima:
•"H-HAYIR BU DOĞRU DEĞİL!Görmüyor musun seni sevdiğimi?Ben sadece seni sevdim Y/N...Sadece sen...Özür dilerim bunları yaşadığını bilmiyordum..."
Denki:
•"Y/N HAYIR!BEN SADECE SENİ SEVİYORUM YEMİN EDERİM!Lütfen...Lütfen izin ver seveyim seni...Dayanamıyorum sensiz...Bak hem de karşılıklıymış.Hadi Y/N artık beni sensiz bırakma..."
••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
ben ilk defa böyle birsey denedim ve cidden yazarken bayaaaa cringe buldum cidden oyleyse yazin tekrar yazmiyim mk ha bu arada bu mektubu asla kendi askim icin yazmadim.