Tepki:Onları rahatsız ettiğimizi düşünüp uzun süre konuşmuyoruz ve onlardan uzak duruyoruz
-İstek tepki-
Vote sınırı:15+
Karakterler: Midoriya İzuku, Bakugo Katsuki, Todoroki Shoto, Kirishima Ejiro, Kaminari Denki, Hanta Sero
Midoriya İzuku
•"Neden benden uzak duruyor?" Seninle konuşup neler olduğunu soracak."Ne olursa olsun sen beni asla rahatsız etmiyorsun" "GERÇEKTEN Mİ?!" "Tabi ki de" Bu olaydan sonra ciddi anlamda size daha yakın olacak.
Bakugo Katsuki
•Son zamanlarda onunla konuşmadığın için fazla üstüne gelmemişti çünkü zaten böyle bir izlenim yaratmak istiyordu.Ama kura çekilip Bakugo ile eşleştiğinde başkalarına gizlice rüşvet teklif edip uzak durmaya çalışman onu sınırına getirdi."ÇOK MU UZAK DURMAK İSTİYORSUN HA?NE OLDU DA BUNU YAPIYORSUN?" "SEN KENDİN DEMEDİN Mİ BENDEN UZAK DUR DİYE?AL İŞTE İSTEDİĞİNİ YAPIYORUM!" "Öyle demek istememiştim ki..." "Ne?" Artık şaka bile olsa asla böyle bir şey demeyecek.Hatta seni yanına davet edebilir? ;)
Todoroki Shoto
•"Benden uzak durmak isteyebilir...Sonuçta onu haketmiyorum" Yanlış anladığın şeyi yanlış anladı.Umarım düzeltir(düzeltecek)
Kirishima Ejiro
•Değişikliğini hemen farketti ve seninle konuştu."Cidden yanlış bir şey yapmışsam bile bilmiyorum.Benden uzak durma lütfen...Özür dilerim..." Yanlış anladığını anlattığında sana biraz kızdı."NİYE BANA SÖYLEMEDİN Y/N?! 14 SAAT BOYUNCA SENLE KONUŞAMADIM..."
Kaminari Denki
•Anladığı zaman biraz çekinecek ve seninle konuşmak için doğru kelimeleri bulmaya çalışacak.Defalarca odasında prova yaptı...Hazır olduğunda elleri ile oynuyor ve farklı bir yere bakıyordu ama sonunda konuştu ve senin yanlış anladığını öğrendi."Ben senden hiç rahatsız olur muyum ya?Gel yanıma hiç ayrılma,hatta gel ellerimizi kelepçeleyelim valla billa açmam"
Hanta Sero
•İlişkilerde en iyi olan Mina ve Denki'den tavsiyeler alıp sana uzun bir mektup yazdı(yüz yüze gelecek kadar cesareti henüz yok).Sen okuyunca hemen yanına gittin ve sarıldın."Yanlış anlamışım özür dilerim Sero..." "Önemli değil tekrar yaşanmasın yeter"
Selaaam tekrardan kitap 3k olmus tesekkur ederiim tum okuyuculara ama hayir oy vermeyip gecenlere teşekkür etmiyorum...