Tepki:Biz villianiz ve aşırı güçlü bir özgünlüğümüz var bu yüzden bizi yenemiyorlar.Ama sonradan bizi başka bir özgünlüğün kontrol ettiğini öğrenip bizi kurtarıyorlar.Bu yüzden onlara en ufak bir şeyde bile yardım ediyoruz.
-İstek Tepki-
Karakterler: Midoriya İzuku, Bakugo Katsuki, Todoroki Shoto, Kirishima Ejiro, Kaminari Denki, Keigo Takami
Midoriya İzuku
•Başlarda şaşırmıştı.One For All'u yenecek bir güç?Hayır hayır artık daha çok çalışıyordu ama beklemediği bir şey oldu.Sen kontrol ediliyordun?Tabi ki de seni kurtardı.Sonuçta hiçbirini kendi iradenle yapmadın.Seni kurtardıktan sonra kendisinden daha çok yardımsever olduğunu farketti ve sevindi.Ama ona karşı bir minnet duygusu içerisindeydin ve yardım ediyordun."Seni kurtardım diye mi?Gerek yok Y/N,bunu yapmak zorunda değilsin ben sadece görevimi yaptım..." bunları dedikten sonra içinde uçuşan kelebekler de ne?Yoksa özgünlüğü yüzünden mi? (!)
Bakugo Katsuki
•Bakugo bir savaşta yenildi?BAKUGO BİR YENİLDİ.Kesinlikle sürekli etrafınızda ve sizi araştırmaya başladı.Ama bir dakika bu senin gücün değil ki?Zaten yenilmesi çok ağırına gittiği için seni bu güçten alıkoymak istedi ve seni dolaylı yoldan kurtardı.Sen ona güzel çiçekler veriyorsun,çiçeklerini suluyorsun,ödevlerine yardım ediyorsun... Katsuki kesinlikle buna alışkın değil bu yüzden sana sebebini sordu.Sen açıklayınca bunu yapmamanı istedi.Ve açıklama olarak "O saçma sapan güç herkese zarar verir.Ben yapmam gerekeni yaptım ama senin yapman gereken şey bu değil." Artık sana daha nazik davranıyor.Yani en azından artık duygularını önemsiyor.
Todoroki Shoto