Uyarı:azicik +18
Omzunda hissettiğin ağırlık irkilmene sebep oldu.Shoto omzunda uyuyakalmıştı.Çok tatlı görünüyordu.Onu uyandırmamak için hareket etmemeye çalıştın ve sevgilinin güzel yüzüne küçük öpücükler kondurmaya başladın.
Shoto hiç olmadığı kadar huzurlu görünüyordu.Yaklaşık 2 saat sonra hareket etmeye başladı ve uykulu gözlerle sana baktı. "Y/N çok yorulmuşum,seni rahatsız ettiysem özür dilerim." "Hayır hayır uyurken çok tatlı görünüyordun.İstediğin zaman benimle uyuyabilirsin."
Aslında Shoto seninle daha yakın olmak istiyordu ama bunu dile getirmekte zorlanıyordu.Bu yüzden sana minnettar bir ifadeyle baktı ve "Bugün benimle uyumak ister misin?" diye sordu."Tabi ki!Ne zaman istersen.Hem ben de seninle uyumak istiyorum."
Geçen saatler boyunca birlikte ders çalıştınız.Sonra da biraz atıştırdınız.Uyuma vaktiniz geldiğinde Shoto'ya baktın."Benim odamda mı senin odanda mı?" "Sen nasıl istersen tatlım" "Tamam o zaman hmm...Benim odama geçelim"
Zaten yatağın çift kişilikti bu yüzden sadece fazladan bir yastık getirdin.Gün içinde o kadar yorulmuştun ki sütyenin artık sana batmaya başlamıştı.Ama sevgilin ne tepki verirdi?Belki seninle uyumaktan vazgeçerdi.Ama eğer çıkarmazsan bu defa sen uyuyamayacaktın.Sütyenini çıkartıp tişörtünün üstüne siyah oversize bir hırka geçirdin.Mükemmel,artık göğüs uçların dikkat çekmiyordu!
Yatağa geçtiğinizde Shoto çok tedirgindi.Ama sonunda sana sarılmaya karar verdi.Seni sağ omzuna yerleştirdi ve ellerini göğsünün altına yerleştirdi.Tanrım göğüslerin bugün ne kadar da yumuşaktı!
Biraz sohbet ettikten sonra uyumaya kadar verdiniz.Shoto hava bu kadar sıcakken neden hırka giydiğini merak ediyordu."Y/N hava çok sıcak değil mi?Hırkanı çıkaralım." "S-Sho evet hava sıcak ama ben hırka giysem daha iyi olur" "Hayır ama hava çok sıcak gece terlersin ve uyuyamazsın hadi Y/N" cidden neden çıkarmıyordun ki?
"Shoto aslında ben gece biraz rahatsız oluyorum bu yüzden çıkarmasam daha iyi çünkü içimde bir şey yok..." Shoto'nun gözlerini bir anda açıldı.Demek bu yüzden göğsün daha yumuşaktı.Ama bu onu rahatsız etmezdi,aksine sevinirdi.Sonuçta seninle daha yakın olmak istiyordu.
"Tamam o zaman hırkanı çıkarabilirsin.Benden çekinmene gerek yok.Ama eğer rahatsız olacağımı düşünüyorsan olmam Y/N.Ben senin sevgilinim.Senden asla hiçbir şekilde rahatsız olmam ve sen de sakın bunu düşünme olur mu?" kafanı salladın ve Shoto izin almak istercesine sana baktı ve hırkanı fermuarını açmaya başladı.Bu gece nasıl dayanabilirdi?
Shoto'ya daha sıkı sarıldın ve vücudun ona daha da yakın oldu.İkiniz de yutkunuyordunuz ama geri çekilemiyordunuz.Sessizliği bozan sevgilin oldu ve dudaklarını seninkiyle birleştirdi.Tamamen kendini ona verdin ve onun senin göğüslerine baktığını gördün.Ne yapmalıydın?Yoksa cidden rahatsız mı olmuştu?Belki de dile getiremiyordu.Hayır hayır rahatsız olsa neden bunu yapsın ki?
Ani bir kararla dudaklarını çektin."Bana dokunmak istersen dokun" "Gerçekten yapabilir miyim?" gülümsedin."Tabi ki sonuçta sevgilimsin" ellerini tişörtünün altına yerleştirdi ve sana olan ilk dokunuşunu gerçekleştirdi.
Aynı anda boynunu öpmeye başladı ve sen de onun saçlarını okşamaya başladın.İlk defa bu kadar mutlu hissediyordun ve bu mutluluğunu sevgilinle paylaşmak istiyordun.Geri çekilip bakmaya doyamadığın o yüze baktın.Ve Shoto'nun tişörtünü çıkardın.
Sana o kadar minnettarca baktı ki dayanamayıp kıkırdadın.Ve bu defa Shoto senin tişörtünü çıkardı.Yavaşca dudaklarını alt taraflara götürdü ve ağzından küçük bir inilti çıktı.Shoto gülümsemeye başladı ve kendi eşofmanını çıkarmaya başladı.Seninkini de çıkardıktan sonra uzun zamandır yapmak istediği şeyi yapmaya koyuldu.
Gece boyunca iniltileriniz birbirine karıştı ve birbirinizi ne kadar arzuladığınızı farketti.Seni hep sevecekti,seni asla bırakmayacaktı.
Zaten yorgundun ve işiniz bittiğinde bu defa sen Shoto'nun omzunda uyuyakaldın.Shoto sana bakmaya doyamıyordu.Bu gece ilk kez seni tamamen kendine ait hissetti.Hiçkimseyle bu duyguyu paylaşmamıştı.Seni herkesten çok seviyordu.Yavaş yavaş gözleri kapanmaya başladı.
Sabah olunca sizden önce uyandı ve size kahvaltı hazırladı.Sizi öperek uyandırdı ve kahvaltıya çağırdı.
"Shotoooo!Gece çok yorulmuştum teşekkür ederim!!!" "Sana her yorulduğunda kahvaltı hazırlamamı ister misin?Yani her sabah?" sana göz kırptı ve biraz kızardın.Bu halini oldukça sevimli buldu.Ne kadar güzel utanıyordun öyle!
Sana hazırladığı kahvaltıyı daha fazla bekletmemek için aşağıya inmek istedin.Ama bir sorun vardı.Yürüyemiyordun?Önemli değil sana yardımcı olacak sevgilin yanında<3
•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
Yazarken cok utandim lutfen cok cringe bir bölüm olmasın valla cringe olmaması icin okudugum tüm kitaplardan esinlendim amk neyse 4000 okunma icin teşekkürler<33
Okuyup oy vermeyenlere de püü