𝖙𝖊𝖕𝖐𝖎 𝖔𝖙𝖚𝖟 𝖞𝖊𝖉𝖎

1.5K 56 21
                                    

Tepki:Özgüvensiz hissettiğimizde Bakugo ne yapar?(sevgiliyiz)

•Hayatta en çok değer verdiği kişi sensin ve senin kötü hissetmeni istemiyor.Hatta bazen de sebebinin kendisi olduğunu düşünüyor.İyi bir erkek arkadaş değilim.Onu iyi hissettiremiyorum...

•Hepimiz biliyoruz ki onun da problemleri var ve kimseye anlatamıyor.Bu yüzden sana anlayışlı davranacak ve anlatmanı bekleyecek.

•Eğer anlatmazsan güveni kırılır ama belli edemez çünkü daha da kötü olacağını düşünür.

•Sorunlarını anlattığında kendini hiç bu kadar kötü hissetmemişti.Neden bu ana kadar farketmediğini kendine sordu.

•Seni teselli etmeye çalışmayacak çünkü sana karşı tamamen dürüst olmak istiyor.Seni ne kadar sevdiğini,ne kadar güzel olduğunu,güçlü olduğunu ilk defa onun ağzından duyacaksın.

•Sen artık kendini tutamayıp ağlamaya başladığında içinde bir şeylerin sana bağlı olduğunu sonuna kadar hissetti.

•Sana sarıldı ve gözleri doldu.Tabi ki de sana göstermedi.

•Şu ana kadar onun başına gelen en güzel şey sendin.İyi ki onun hayatındasın.

•Bu olaydan sonra ciddi anlamda sana daha da sıcak davrandı.İlk defa biri ona sorununu anlatmıştı ve bu onu sana daha da çok bağlı yaptı.

•Seni her şeyden daha çok seven bir sevgilin var<3

••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
Tekrar shiftinge basladim ve son denememde resmen vucudumda bazı yerler istegim disi hareket etmeye başladı.Bir anda ellerim falan kalktı havaya bacagim sallandi cok garipti cidden basardigimi hissettim.

BNHA Tepki ve ReaderHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin