Tepki:
Karakterler: Midoriya İzuku, Bakugo Katsuki, Todoroki Shoto, Kirishima Ejiro, Kaminari Denki
Midoriya İzuku
•Dudağı büzüldü ve sana sarıldı."İkimize de benzesin...Sana benzerse daha çok mutlu olurum aslında...İyi ki varsın Y/N...Sen de iyi ki varsın minik!"
Bakugo Katsuki
•Zaten kendisine benzemesini istemiyordu."Hayır annesi değil misin sana benzesinler.Zaten genlerimi aldı işte daha ne?Sana benzeyecek sana.O da çok güzel olacak."
Todoroki Shoto
•Ona benzerse babası gibi olacağını düşünüyordu."Ama babama benzer? Hayır sana benzemesini istiyorum.Lütfen Y/N sana benzer,değil mi?" "Sana benzese mükemmel olur Shoto.Sen eşsizsin.Babanı boşver.Senin gibi mükemmel bir babası olan biri nasıl senin babana benzeyebilir ki?Düşünme böyle aşkım." "Y/N..."
Kirishima Ejiro
•Bu konuda biraz endişeli ama idare etmeye çalışıyor."Cidden bana benzemesini mi istiyorsun?AAAH Y/N SENİ ÇOK SEVİYORUM!" ağlamaya başladı ama gözyaşlarını sakladı. "Ya Ejiroo!Sen mi hamilesin ben mi?"
Kaminari Denki
•Aşırı mutlu oldu ve direk öpücükler vermeye başladı."Yaaa bana benzese mükemmel olur biliyorum.Küçük Denki HAHAHAH.Ama tabi ki de sana benzese çok mutlu olurum.Ya da hayır olmam.Sen bir tanesin.İki tane olma."
•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
İstekler var sırada lutfen bekleyin ve oy verin artık aaa