Tepki:Mazoşist olduğumuzu öğreniyorlar (sevgiliyiz)
Uyarı:Kendine zarar verme,bunları evde denemeyin lutfen..
Not:Mazoşist,kendine acı çektirmeyi ve acıyı seven kişilere denir.
Karakterler:Bakugo Katsuki, Todoroki Shoto,Kirishima Ejiro,Kaminari Denki
Bakugo Katsuki
•Seni çalıştırmak istemişti ve yanına çağırdı."Antrenman yapacağız hadi kalk!"
•Şu ana kadar saklamıştın ama artık saklayacağından pek emin değildin.
•Sana patlamalar savurdu ve sen bu defa karşı koymadın.Ellerini önde tuttuğun için ellerinden kanlar akmaya başladı ve istemeden gülmeye başladın.
•Bakugo sana seslenmişti ama acının sarhoşluğu içinde adeta kendinden geçmiştin.
•Sonunda yanına geldi ve durumu anladı."Y/N Sen...Sen...APTAL!" Çok şaşırdığı için elini istemsizce ağzına götürmüştü.
•Yardım çantası getirip ellerini sardı.Aslında farklı bir şeye sinirlenmiş olsaydı sana tekrar patlama savururdu ama bunu bu durumun içinde yapamazdı.Sinirini de atamadığı için cidden dayanamıyordu.
•Senin beklemeni söyledi ve hava almaya çıktı.Cidden sakinleşemiyordu.Sonunda yanına geldi ve ellerini öpüp konuşmaya başladı."Y/N Şuana kadar bunu farkedemediğim için çok özür dilerim.Ama gerçekten hissettiğin bu şeyler mantıklı veya güzel değil.Bak biliyorum teselli etmede çok kötüyüm ama senin böyle bir şeyden haz duymanı istemiyorum.Bu benim canımı acıtıyor.Kendine acı çektirmeyi seviyor olabilirsin ama sevgilinin acı çekmesini istemezsin değil mi?Bu durumdan kurtulmalısın.Sana yardım etmek istiyorum ama bunu tek başıma yapamam...Destek almalısın bebeğim.Söz veriyorum iyi olacaksın.Senin hep yanında olacağım,tamam mı?Artık dinlenme vakti.Hadi gel biraz uyu olur mu?Yanında kalacağım." Sen uyuyana kadar yanında bekledi ve bu durumu araştırmaya başladı.
Todoroki Shoto