Tepki:
Karakterler:Midoriya İzuku, Bakugo Katsuki, Todoroki Shoto, Kirishima Ejiro, Kaminari Denki, Keigo Takami
Vote sınırı:gönlünüzden ne koparsa
(Hele vermeyin bakayim bolum atıyor muyum)Midoriya İzuku
•Neden sana bu kadar yakın olan biri var?Neden o kişi kendisi değil?Neyse ki yandere hali biraz manipülatif.Yanınıza gelip "Aah Y/N daha hazırlanmadın mı?Geç kalacağız hadi" dedi,seni çekiştirip kendisiyle beraber götürdü."İzuku ne geç kalması ya?Nereye gidiyoruz?" "Yoksa hatırlamıyor musun?Hafızanın iyi olduğunu düşünmüştüm ben de...Hani sana yemek sözüm vardı ya o işte" "He ben de yedim"
Bakugo Katsuki
•Tanıdığı biriyse yanına gelip "Ne işin var bununla?" tarzı bir şey diyecek.Ama tanımadığı biriyse-ne olduğu önemli değil-size flörtöz bir biçimde yaklaşacak.Arkadan size sarılıp boynunuza küçük bir öpücük verecek ve konuştuğun kişiye dik dik bakacak.Zaten zorunlu olarak o kişi gidecek."Kimdi bu şimdi?" "Zorla konuşmak istedi benimle ben istemedim" "Ne dedin sen?Zorla mı yakınlaştı o şerefsiz?Bekle beni burda sakın gitme"
Todoroki Shoto
•Kıskançlık vücudunu ele geçirmişti resmen.Ayakları sanki ondan bağımsız bir şekilde senin yanına geldi."Y/N kim bu tanıyor musun acaba?" "Yoo tanımıyorum" "Git o zaman kızın yanından!" yalnız kaldığınızda kıskançlığı henüz geçmemişti."Böyle bir şey olursa tekrar yanıma gel.Hatta hep yanımda dur zaten tekrar yaşanmaz" "Sana mı bağlıyım ben?Kendimi koruyamaz mıyım diyorsun ha?" "H-Hayır sadece yanımda olsan iyi özür diye dedim.Özür dilerim..." Size gelince resmen bebek gibi oluyor.Ama çevreye karşı 💀
Kirishima Ejiro
•Sana yakınlaşmanın için bir fırsat.Sizs uzaktan el sallayıp normal bir şekilde yanınıza geldi ve ağzınızı aradı."Y/N sevgilin mi yoksa bu?" "Hayır?" "Aah ben de öyle düşünmüştüm.Sonuçta ben varken..." "Pardon duyamadım?" "Hiiç.Sadece ben buradayken o nasıl sana yaklaştı onu merak ediyorum.Bu arada o piçin evi nerde acaba biliyor musun?" "Yok nerden bileyim ki?Zaten beni ilgilendirmiyor o şahıs" "Oyy kurban olayım sana hadi gel birlikte evime gidelim"
Kaminari Denki
•Cidden bu çocuk ne yapması gerektiğini bilmiyordu.Sen onu sevmiyor muydun yoksa?Morali bozuk bir şekilde yanına geldi."Y/N kim acaba bu 'arkadaş'?" "Bilmiyorum ki neyse zaten konuşmak istemiyordum onla geldiğin iyi oldu." Yoksa sen Denki'yi sevgilin olarak ki göstermiştin?Düşüncesi bile onu çok mutlu etti."Sana dokundu mu o gerizekalı?' "Hayır dokunamaz" "Olsun belki Özgünlüğü bunla alakalı bir şeydir gel vücuduma bakalım belki bir bok yapmaya çalışmıştır" Onun ne demek istediğini anlamıştın ama itiraz etmedin.Çünkü sen de onu seviyordun.
Keigo Takami
•Gördüğü an ağzı açıldı.Bu ne cüret?Direk yanına geldi."Y/N bu da kim?Yoksa beni aldatıyor musun?" "NE?!" "Şşt hadi koçum sen bizi yalnız bırak yoksa mezarını yalnız kazarım" yalnız kalınca elinizi tuttu."O kimdi?" "Merak mı ettin sen yoksa?" "Yok canım ne alaka sonuçta seni rahatsız ediyordu." "Canın mıyım gerçekten??" "Yani öylesin" "Öyle miyim?Aaah çok tatlısın" ilk defa yüzü kızardı ve bakışlarının kaçırdı."Y-Y/N sana söylemem gereken şeyler var bugün akşam seni yemeğe çıkarabilir miyim?" "Tamam oluur" çıkma teklifi edecek ;)
••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••